Jump to content
Sign in to follow this  
roykev3

Hearts of Iron 3 Crash crack

Recommended Posts

hallo,

Ik heb gisteren dus Hearts of Iron 3 gedownload. Alle uitbreidingen er bij geïnstalleerd in deze volgorde: Semper-fi, For the Motherland en Their Finest Hour. Als ik het spel opstart laad ie gewoon maar als ik wil spelen sluit het spel en krijg ik de melding: ''Hoi3_TFH werkt niet meer''

Weet iemand hier een oplossing voor? ben nu al uren aan het zoeken naar een oplossing :(

Zit er een crack overheen?

Het spel had geen crack nodig dus ik heb er ook geen crack overheen gedaan

Oke ik heb het probleem opgelost... Ik moest een Shark007 codec pack downloaden en het spel werkt nu zonder problemen :)

• Like 1

Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this  

• Similar Content

• By Astrid Brouwer
      haai haai!! ik heb een vraagje heb het spel gekraakt via een video, maar nu geeft tie de tekst aan op onderstaande foto, is dit normaal? of niet?

• By MiXo
      Hoi,
      mijn broer heeft het spel zoo tycoon 2 ultimate edition gekocht. Echter is deze met de cd vaak weg als ik het speel. Nu is mijn vraag hoe kan ik het spelen zonder cd?
      Ik had al een no-cd crack gedownload maar deze was engels en ik wil hem graag nederlands spelen (net als ik hem speel via de cd)
      ook krijg ik hem met cd niet opgestart dan krijg ik deze foutmelding
      mijn broer heeft ook windows 8 en krijgt hem wel werkend.

• By r3b3l3
      ik ben al een tijdje opzoek naar een fatsoenlijk werkende minecraft crack hoeft niet online te zijn zou wel leuk zijn natuurlijk.
      dus iemand tips hoe ik aan een goede cracked versie kan komen (heb er al veel geprobeerd te downloaden maar zijn telkens geen goede)
    • By gekie
      wie kan mij helpen met een crack of code voor fifamanager 14 heb hem al wel maar wil niet starten

• Create New...