Spring naar bijdragen
Trizomu

Bethesda ontzegt spelers toegang tot Fallout 76 na homohaat

Recommended Posts

Een groep spelers mag geen Fallout 76 meer spelen, omdat ze homo's online bedreigden en probeerden te 'elimineren'.

fallout_76_bethesda_updates.jpg

De spelers werden aanvankelijk drie dagen geschorst van Fallout 76, schrijft Eurogamer. Volgens een van de spelers was dat hun "enige waarschuwing". Niet veel later besloot ontwikkelaar Bethesda de groep alsnog permanent te weigeren.

De groep belaagde een drietal andere spelers tijdens een online speelsessie, nadat een van de groepsleden een compliment kreeg over zijn kleding in het spel. De aanvallers riepen dingen als: "We zijn hier om alle gays te elimineren." De groep viel de spelers lachend aan. Ook zeiden ze zich te moeten ontsmetten vanwege aids.

Het filmpje werd door een van de slachtoffers op Twitter geplaatst. De video is inmiddels tienduizenden keren bekeken.

Bethesda zegt dit soort gedrag "niet te tolereren". De ontwikkelaar blijft mishandeling en pestgedrag naar eigen zeggen samen met Sony en Microsoft onderzoeken en onderneemt actie "waar nodig".

Gemengde reacties op Fallout 76

Fallout 76 is alleen online speelbaar met maximaal 24 spelers tegelijk in een level. In de game kunnen mensen elkaar beschieten als beide partijen daarmee instemmen. Als een persoon de ander beschiet en diegene niet terugschiet, dan veroorzaken de wapens slechts beperkte schade. Deze aanpak zorgt ervoor dat mensen die niet willen vechten, langdurig lastiggevallen kunnen worden door spelers die op hen blijven schieten.

De nieuwe Fallout-game wordt overwegend negatief ontvangen door recensenten en spelers. Onlangs kwam het spel in opspraak vanwege de uitgave van een misleidende versie. In een speciale, duurdere editie zou een draagtas van canvas worden geleverd, maar die bleek achteraf van nylon te zijn gemaakt. Bethesda bood excuses aan en gaf kopers omgerekend een beloning van 5 euro. Dat bedrag konden ze in het spel uitgeven aan items.

Toon volledig nieuwsbericht

• Leuk 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Mogelijk is het echt gebeurd. Misschien is het opgezet. Maar 1 ding lijkt mij vrij zeker. 
Bethesda zag hierin een marketing stunt en heeft daarom zo hard opgetreden en de media geïnformeerd.
Het is een stunt die mensen weglokt van de rampzalige Fallout 76 reviews.

Neemt trouwens niet weg dat de gay bashing gamers een zeer lange kick of ban verdienen.
Maar homohaat komt overal voor, als ik een uurtje of 2 Rainbow 6 Siege speel, maken spelers elkaar talloze keren uit voor homo.
Ik scheld ze dan altijd uit voor hetero maar daar reageren ze nooit op... :gek: 
Jammer, het interesseert mij persoonlijk niets, wat boeit of een man op mannen of op vrouwen valt.

• Haha 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Op 2-12-2018 om 01:32 zei Meh Meh:

+1 :D

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Op 2-12-2018 om 01:32 zei Meh Meh:

Neemt trouwens niet weg dat de gay bashing gamers een zeer lange kick of ban verdienen.
Maar homohaat komt overal voor, als ik een uurtje of 2 Rainbow 6 Siege speel, maken spelers elkaar talloze keren uit voor homo.
Jammer, het interesseert mij persoonlijk niets, wat boeit of een man op mannen of op vrouwen valt.

je begroet ze inderdaad altijd netjes en als ze dan vervelend worden krijg je gewoon een ban voor teamkilling...

• Haha 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
31 minuten geleden zei snowboardsissy:

je begroet ze inderdaad altijd netjes en als ze dan vervelend worden krijg je gewoon een ban voor teamkilling...

Guilty.... :D 

Maar er is een groot verschil tussen 'hello gays', 'stop shooting me you gaylord' en echte homohaat.
Ik ben tijdens een game geen heilige. ☺️ 

Zoals je weet zit ik nog steeds achter mijn oude slaptop. Ik verwacht pas na de kerst weer achter mijn game PC te zitten.
Misschien een dag/nacht, ergens in de aankomende week, maar da's niet zeker.
Jammer dat ik al zo lang niet ben platgereden door je, @snowboardsissy 
Ik vond het altijd erg leuk om PUBG en Rainbow Six Siege met je te spelen. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Advertorial - Geplaatst 21 uur geleden

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Het is makkelijk, na het aanmelden is er geen reclame meer zichtbaar.

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Vergelijkbare bijdragen

• Door Trizomu
      Mortal Kombat 11 is op The Game Awards 2018 officieel aangekondigd door NetherRealm Studios. De game zal op 23 april 2019 uitkomen.
      De trailer (geteased door Ed Boon tijdens de award voor beste sport/racegame), liet veel zien, waaronder Scorpian vs. Evil Raiden, wapens, classic Scorpion en, het beste van alles, heel, heel veel gore.
      Alhoewel dit de eerste keer is dat we Mortal Kombat 11 zien, zijn er al een tijdje geruchten in omloop dat de game zou komen, toen Spaanstalig stemacteur, José Eduardo Garza Escudero, tweette dat hij zijn rol is verloren dankzij Pink Noise Studios.
      Het vorige deel van de franchise kwam in 2015 uit en werd in 2016 opnieuw uitgebracht, samen met alle DLC, als Mortal Kombat XL.

• Door Trizomu
      Mortal Kombat 11 is op The Game Awards 2018 officieel aangekondigd door NetherRealm Studios. De game zal op 23 april 2019 uitkomen.
      De trailer (geteased door Ed Boon tijdens de award voor beste sport/racegame), liet veel zien, waaronder Scorpian vs. Evil Raiden, wapens, classic Scorpion en, het beste van alles, heel, heel veel gore.
      Alhoewel dit de eerste keer is dat we Mortal Kombat 11 zien, zijn er al een tijdje geruchten in omloop dat de game zou komen, toen Spaanstalig stemacteur, José Eduardo Garza Escudero, tweette dat hij zijn rol is verloren dankzij Pink Noise Studios.
      Het vorige deel van de franchise kwam in 2015 uit en werd in 2016 opnieuw uitgebracht, samen met alle DLC, als Mortal Kombat XL.

Toon volledig nieuwsbericht
    • Door Trizomu
      Een groep spelers mag geen Fallout 76 meer spelen, omdat ze homo's online bedreigden en probeerden te 'elimineren'.

De spelers werden aanvankelijk drie dagen geschorst van Fallout 76, schrijft Eurogamer. Volgens een van de spelers was dat hun "enige waarschuwing". Niet veel later besloot ontwikkelaar Bethesda de groep alsnog permanent te weigeren.
      De groep belaagde een drietal andere spelers tijdens een online speelsessie, nadat een van de groepsleden een compliment kreeg over zijn kleding in het spel. De aanvallers riepen dingen als: "We zijn hier om alle gays te elimineren." De groep viel de spelers lachend aan. Ook zeiden ze zich te moeten ontsmetten vanwege aids.
        Het filmpje werd door een van de slachtoffers op Twitter geplaatst. De video is inmiddels tienduizenden keren bekeken.
      Bethesda zegt dit soort gedrag "niet te tolereren". De ontwikkelaar blijft mishandeling en pestgedrag naar eigen zeggen samen met Sony en Microsoft onderzoeken en onderneemt actie "waar nodig".
      Gemengde reacties op Fallout 76
      Fallout 76 is alleen online speelbaar met maximaal 24 spelers tegelijk in een level. In de game kunnen mensen elkaar beschieten als beide partijen daarmee instemmen. Als een persoon de ander beschiet en diegene niet terugschiet, dan veroorzaken de wapens slechts beperkte schade. Deze aanpak zorgt ervoor dat mensen die niet willen vechten, langdurig lastiggevallen kunnen worden door spelers die op hen blijven schieten.
      De nieuwe Fallout-game wordt overwegend negatief ontvangen door recensenten en spelers. Onlangs kwam het spel in opspraak vanwege de uitgave van een misleidende versie. In een speciale, duurdere editie zou een draagtas van canvas worden geleverd, maar die bleek achteraf van nylon te zijn gemaakt. Bethesda bood excuses aan en gaf kopers omgerekend een beloning van 5 euro. Dat bedrag konden ze in het spel uitgeven aan items.

• Recent nieuwsbericht

• Nu op het forum

• Ik kan hierin @Drifter volgen maar er is echter een maar, en een belangrijke. De eerste link gaat over het verwijderen van het progje. echter geeft @Drifter aan dat het een virus betreft, en nu komt de maar, dit is geen virus maar malware . In één ding heeft hu echter geluk en dat is dat u getroffen bent door versie V5.4, anders had u echter minder geluk als u de volgende tekst leest: Een nieuwe versie van GandCrab ransomware is uitgekomen, kort nadat BitDefender hun decryptietool heeft vrijgegeven en de GandCrab-ontwikkelaars ongeveer 1 miljoen dollar hebben gekost. De nieuwe versie heet GANDCRAB 5.0.5 en er is momenteel geen decodering voor gemaakt. U kunt echter onze herstel- en verwijderingsvideo bekijken van de 5.0.5-versie, die meer instructies en alternatieve methoden bevat die u kunnen helpen om ten minste een deel van de bestanden te versleutelen die zijn versleuteld met v5.0.5. Een mogelijkheid is even te kijken op de volgende link Politie Nederland hier is zeer nuttige informatie te vinden waarna u zeker naar de volgende link moet kijken no more ransom daar selecteert u Nederlands waarna u op de pagina van de Crypto Sheriff terechtkomt hier kan u eventuele aanwijzingen volgen. Echter indien u volledig naar beneden scrold op de pagina no more ransom ziet u staan ontsleuteld en klikt u op Gandcrab en komt u op een gedeelte waar u  BDGandCrabDecryptTool vanb Bitdefender kan dowloa    
    • Update 15/12/2018 Epic Games haalt wapen Infinity Blade uit Fortnite na klachten Epic Games heeft het recent toegevoegde wapen Infinity Blade uit de populaire game Fortnite verwijderd. Het wapen bleek te sterk. "We hebben het verpest", zegt Epic Games in een toelichting op Twitter. De ontwikkelaar verwijderde eerder ook al wapens uit Fortnite, maar lichtte dat nooit zo duidelijk toe als nu. De populaire onlinegame Fortnite wordt voortdurend voorzien van nieuwe wapens en voorwerpen. De Infinity Blade werd eerder deze week aan Fortnite toegevoegd, maar bleek te krachtig. Het zwaard was per spel door één speler te bemachtigen, en liet die speler onder meer sneller bewegen.   Spelers die het zwaard hadden waren vrijwel onverslaanbaar, wat tot een ongebalanceerd spel leidde, zegt Epic Games. Veel spelers klaagden deze week over hoe het zwaard Fortnite verpestte. Het zwaard kon andere spelers vaak in één klap doodslaan, kon alle soorten gebouwen van spelers makkelijk kapot slaan en vulde ook nog eens de gezondheid van de speler met het zwaard aan. Andere spelers konden klappen met het zwaard bovendien niet tegenhouden. Het Infinity Blade was het eerste voorwerp uit de nieuwe krachtige Mythic-klasse. Epic Games gaat die klasse van sterke voorwerpen nu opnieuw evalueren. Op Reddit belooft de ontwikkelaar binnenkort meer bekend te maken over aanstaande Mythic-voorwerpen. Het Infinity Blade was vernoemd naar de gelijknamige spellenreeks voor iOS, die deze week toevallig uit de App Store verwijderd werden. De games bleken steeds moeilijker te onderhouden. Bron: https://www.nu.nl/games/5632322/epic-games-haalt-wapen-infinity-blade-fortnite-klachten.html  
    • Hints: Het is een kerstfilm. De hoofdrolspeler was een kettingroker en overleed aan longkanker.