Jump to content
Peet50

4k film vanaf mijn pc afspelen op Android TV Box

Recommended Posts

Hallo  ben in bezit van de nieuwste tv box Android en kodi 4 GB geheugen. Nog erg onervaren

Nu heb ik in mijn netwerk een pc op de harde schijf staat een 4k film hoe kan ik die met Kodi en of de Android tv box afd p el en op mijn tv die 4 K ook ondersteunt.

Hoor het graag

Je moet de Android TV Box aansluiten op de TV met een HDMI kabel die je tenminste nodig hebt om 4k UHD af te kunnen spelen op je TV. Daarna schakel je met Source op je TV afstandsbediening naar je aangesloten Android TV Box. Met de afstandsbediening van de Android TV Box speel je vervolgens je film af.

• Like 1

Op je computer moet je de map delen waar de films in staan. Deze map kan je dan via je Android TV box i.c.m. Kodi benaderen. 

Dit kan je proberen in Kodi :) (met screenshots staan hier http://downloads.eminent-online.com/Ik kan in Kodi mijn gedeelde Windows netwerk map niet meer benaderen.pdf )

1. Zorg ervoor dat je TV streamer aan staat en verbonden is met je thuisnetwerk als je media wilt streamen vanuit je LAN.

2. Wanneer de TV streamer is opgestart zal het volgend scherm verschijnen:

3. Ga met de navigatie knoppen naar “Video’s” en selecteer ‘Bestanden’. Klik op de “OK” knop van je afstandsbediening. Het volgend scherm verschijnt:

4. Klik nogmaals op de “OK” button. Het volgend scherm verschijnt:

5. Selecteer ‘Bladeren’ en klik op de ”OK” knop van de afstandsbediening. Het volgend scherm verschijnt:

6. Selecteer ‘Netwerk locatie toevoegen’ en klik op de ‘OK’ knop van de afstandsbediening. Het volgend scherm verschijnt: Laat het protocol ongewijzigd staan op “Windows network” ( SMB ). Bij Server naam vul je de naam in van je PC. De meest eenvoudige manier om je PC naam te achterhalen is door op de “Windows” toets plus Pause/Break toets samen in te drukken. Het venster “Systeem” opent en daar zie je de Computernaam staan. Vul bij gedeelde folder ( Shared folder ) de “exacte” naam van je gedeelde map in. Vul als laatste je gebruikersnaam en wachtwoord in van je Windows account. Als je geen gebruikersnaam en wachtwoord hebt voor je Windows account kun je deze leeg laten. Klik op “OK”.

7. Selecteer de gedeelde video locatie die je wilt toevoegen, ga naar “OK” en klik op de “OK” knop van je afstandsbediening. Het volgend scherm verschijnt:

8. Je ziet nu het volledig netwerkpad van je gedeelde video die je in de vorige stappen hebt toegevoegd. Standaard zal Kodi de naam van de gedeelde map overnemen. Echter heb je de mogelijkheid deze naam te veranderen naar eigen keuze zodat het eenvoudiger word deze terug te vinden in je “Video’s” categorie. Je bent hierin vrij om een willekeurige naam aan toe te kennen. Selecteer “OK” en klik op de “OK” knop van je afstandsbediening om je video bron toe te voegen. Het volgend scherm verschijnt:

9. De volgende optie is niet noodzakelijk om toe te voegen, maar je hebt ook de mogelijkheid om een film en serie database toe te voegen aan je media bron, zodat extra informatie word opgehaald wanneer je een film of serie selecteert. Voor meer informatie hoe een film of serie database toe te voegen, verwijzen we je naar de volgende site: http://kodi.wiki/

10. Selecteer “OK” en klik op de “OK” knop van je afstandsbediening. Kodi zal nu je gedeelde media bron weergeven in “Video’s” – “Bestanden” categorie. Het volgend scherm verschijnt: Klik op de “OK” knop van je afstandsbediening om je video bestanden te bekijken en af te spelen naar eigen keuze

• Like 1

Tot zo ver weet ik dat . Zo'n leek ben ik nu ook weer niet haha Maar dan je start je tv box neem aan dat je naar kodi gaat en dan?

2 uur geleden zei Peet50:

Zo'n leek ben ik nu ook weer niet haha

Misschien had je dan de 1e vraag anders moeten stellen Peet50, want daaruit blijkt niet dat je met alle bovenstaande uitleg al bekend bent. Draakie kan je in dit geval waarschijnlijk het beste inlichten omdat ik zelf helemaal niets doe met Kodi.

Je start inderdaad je TV Box, daarna Kodi en vanuit Kodi kan je de connectie maken met je computer waar de film op staat. (Als de map is gedeeld)

2 uur geleden zei Tanika S:

Nooit de 4k-film gezien, het is echt iets geweldigs?

Ik heb zelf ook geen 4K tv. Maar de 4K content die ik gezien hebt bij een ander is erg mooi op zijn LG televisie. De scherpe verbaasd mij vooral. Maar waar ik mij wel aan kan storen is dat sommige gemaakte special effect scenes door computers er "gemaakter / nepper" uit zien. 

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Similar Content

• By richardke
      hallo ik heb een vraagje ik heb een bakje gekocht in januari 2019 en abonnement is geldig tot januari 2020 en dat was bij easy2usemedia maar wij horen daar niets meer van en nu is mijn vraag bij wie kan ik mij wenden voor het opnieuw installeren van kodi en de nederlandse zenders ik dank u tot wederhoren
    • By Popifan
      Ik ben opzoek naar de APK van de Ziggo GO app. Deze is niet te downloaden op de playstore. Iemand heeft de poolse android TV aangepast waardoor hij ook in Nederland werkt. Met deze APK kan ik dus op mijn android tv toestel gebruik maken van Ziggo go. Weet iemand waar ik de ziggo go android tv apk kan vinden? Of kan iemand de APK hier plaatsen?
    • By Drifter
      Het buffersymbooltje op Kodi kan kijkers helemaal gek maken als ie regelmatig opduikt midden in een belangrijke scène. In dit artikel laten we je zien hoe je issues met buffering oplost.
      Kodi is de go-to mediaplayer voor streaming behoeftes in 2019. Je kunt streamen vanaf pc, Mac, NAS en online. De applicatie is beschikbaar voor verschillende apparaten, maar ze hebben allemaal een issue gemeen: buffering, de achilleshiel van streaming video. We hebben hier allemaal wel eens te maken gehad, maar er zijn een paar manieren om buffering uit te sluiten met Kodi en daar gaan we hieronder op in.
      Controleer je snelheid
      Voordat je begint met het tweaken van instellingen van Kodi om bufferingsissues te verkleinen, is het raadzaam om de internetsnelheid te achterhalen. Over het algemeen geldt dat als je video online wilt streamen je minimaal 5 á 10 Mbps nodig hebt. Met lagere snelheden loop je vrijwel zeker tegen bufferingsissues aan.
      Sommige streamingdiensten, zoals Netflix, kunnen omgaan met een relatief trage verbinding, maar dat geldt helaas niet voor de meeste diensten die je op Kodi vindt. Om de snelheid te testen, verbind je met hetzelfde netwerk waar Kodi mee is verbonden en ga je naar www.speedtest.net (pc, Mac) of download je de Speed Test App voor iOS of Android.
      Draai de test en let op de ping en downloadsnelheid - hoewel downloadsnelheid belangrijk is, zal een heel hoge ping betekenen dat je tegen bufferingissues aanloopt. Als je een langzame verbinding hebt, probeer dan je router te herstarten of bij de provider na te vragen wat het probleem is. Als de snelheid in orde is, gaan we verder met de rest.
      Directere verbinding
      Als je verbinding van de router naar het internet niet het issue is, is de volgende stap het kijken naar het interne netwerk. De verbinding met de router kun je op twee manieren verbeteren. De eerste is het herpositioneren van het Kodi-kastje als je op een draadloos netwerk zit. Wifi zendt uit in een cilindervorming signaal en dichterbij de router zitten of meer in het bereik van het signaal bewegen verbetert de verbinding. Als dat mogelijk is, is het ook aan te raden om gebruik te maken van 5 GHz, aangezien dat sneller is en je minder interferentie ervaart van huishoudelijke apparaten.
      Een tweede optie is om het Kodi-apparaat te verbinden aan de router via een Ethernet-kabel in plaats van een draadloos netwerk. Dat is niet altijd mogelijk, omdat niet ieder Kodi-kastje een Ethernet-poort bevat. Het moet geen issue zijn voor apparaten als Nvidia Shield of een RasPi, omdat die een Ethernet-poort hebben. Mediastreamers die je bijvoorbeeld als HDMI-stick in de televisie gebruikt, hebben deze optie vaak niet.
      Tweak de video-cache
      Als je nog steeds problemen hebt, is het aanpassen van Kodi's videocache je laatste optie. Die vereist wat meer handwerk dan de andere opties, omdat je een aangepaste add-on moet toevoegen aan de mediastreamer.
      In Kodi selecteer je Instellingen (het tandwielpictogram) en ga je naar Bestandsbeheer. Kies Locatie toevoegen en in het venster tik je http://repo.ares-project.com/magic/. Geef de bron een duidelijke naam, zodat je hem makkelijk kunt terugvinden en klik op OKom op te slaan. Ga weer naar Instellingen en selecteer het menu Add-ons. Kies Add-ons installeren m.b.v. zipbestand en selecteer de bron die je net hebt toegevoegd. Selecteer repository.aresproject > repository.aresproject.zip en installeer de Ares Project-repository. Dat duurt enkele seconden en je krijgt een melding als het is voltooid. Ga hierna terug naar het menu Add-ons en kies Installeer van repository. Kies Ares Project > Program add-ons > Ares Wizard en klik op Installeren. Ook de installatie duurt enkele seconden en je krijgt een melding als het is voltooid. Ga naar het hoofdvenster en kies voor Add-ons > Programma add-ons > Ares Wizard. Voor de eerste keer configuratie worden de bestanden automatisch gedownload en geïnstalleerd, waarna de Aers Wizard wordt gestart. Selecteer hier Tweaks > Advanced Settings Wizard > Next. Je ziet hier de hoeveelheid RAM die beschikbaar is op je apparaat. Onthoud dat en selecteer Generate. Stel de Video Cache in op de helft van de beschikbare RAM en wijzig geen andere instellingen. Klik op Apply Settings en herstart hierna Kodi. Als je deze instructies hebt gevolgd, zou je verbeteringen moeten ontdekken in het streamen via Kodi. Als je nog steeds bufferingsissues tegenkomt, lijkt het probleem server-side te zitten en raden we je aan om een andere bron/server/streaming-app te gebruiken, aangezien het niets met Kodi te maken heeft.
    • By Drifter
      Het team van Kodi is verheugd om de beschikbaarheid van Kodi 18.0 "Leia" aan te kondigen voor alle ondersteunde platforms. Het gereed maken van deze versie heeft langer geduurd dan aanvankelijk de bedoeling was, maar het team heeft de tijd genomen om onderstaande punten te verwerken; 
      *Benaderen van 10.000 commits (codebunks gewijzigd)
      *Meer dan 3000 pull-requests (verzameling commits die in één keer werden opgenomen)
      *Bijna 9.000 gewijzigde bestanden
      *Bijna een half miljoen coderegels toegevoegd, en vrijwel hetzelfde aantal verwijderd
      *Meer dan 36 open source-ontwikkelaars
      In eerdere blogberichten hebben ze al veel van de gedetailleerde wijzigingen in deze release behandeld, maar hieronder volgt een korte samenvatting van wat u in deze nieuwe versie kunt vinden:
      *Retroplayer-gaming en bijbehorende gamebesturing ondersteuning
      Een van de grote functies van deze release: ondersteuning voor gaming-emulators, ROM's en besturingselementen. Dit is een belangrijk onderwerp op zich, dus pas op voor toekomstige berichten hierover, maar het volstaat om te zeggen dat je nu een hele wereld van retro-games binnen handbereik hebt, allemaal vanuit dezelfde interface als je films, muziek en tv-shows. Voor de echte ervaring hebben we ook ondersteuning voor joysticks, gamepads en andere platform specifieke besturingselementen geïntroduceerd, zodat de spellen precies zo werken als was bedoeld.
      *Ondersteuning voor decryptie van Digital Rights Management
      In vele opzichten nog pril, maar dit opent een hele nieuwe wereld van inhoud voor Kodi. Afhankelijk van uw hardware en licenties, kan Kodi nu toegang krijgen tot externe DRM-handlers en vervolgens abonnementscontent afspelen net als andere lokale media. Dit is belangrijk in een tijd waarin zoveel mensen overschakelen naar beveiligde streaming-inhoud; er zijn al verschillende add-ons beschikbaar die gebruik maken van deze functionaliteit en ze hopen oprecht dat we in de toekomst ondersteuning van andere content providers zullen zien. 
      *Muziekbibliotheek - nieuwe manieren om uw muziekverzameling te verkennen en ervan te genieten
      Aanzienlijke verbeteringen, waaronder betere filtering (mediabron, geslacht van kunstenaar, type enz.); Artiesten naam; verbeterde illustraties; snellere API-toegang (vooral handig als je Kodi op afstand bestuurt terwijl de tv uit staat). Het maken en gebruiken van de muziekbibliotheek is zelfs soepeler dan voorheen. Als je nog nooit de moeite hebt gedaan om de muziekbibliotheek te gebruiken of Kodi misschien nooit als muziekspeler hebt gebruikt, raden we je aan deze functie in Leia te proberen!
      *Verbetering van Live TV, inclusief ondersteuning voor nieuwe back-ends
      Ondersteuning voor RDS (Radio Data System), automatische selectie bij opstarten ("boot naar live TV / radio", als u dat wilt), verbeterde OSD- en PVR-informatie, verbeterde EPG- en PVR-acties en nog veel meer. Back-end ondersteuning is over de hele linie geactualiseerd, met nieuwe ondersteuning voor Zattoo, Teleboy en Sledovanitv.cz.
      *Binaire addon-ondersteuning en de binaire add-onrepository
      Hoewel ze al enige tijd platform specifieke binaire add-ons gebruiken - denk aan PVR-addons en screensavers - is er veel werk aan de winkel gedaan om deze functionaliteit uit te breiden en naar een meer modulaire architectuur te evolueren. Hierdoor is het belangrijkste Kodi-installatieprogramma effectief in omvang gehalveerd, omdat je nu de mogelijkheid hebt om sommige van deze functies te installeren wanneer je ze nodig hebt in plaats van ze vooraf gebundeld te laten komen. De architectuur opent nu ook de deur voor andere soorten vooraf samengestelde binaire bestanden, misschien om toegang te bieden tot verschillende mediabronnen. De binaire repository is momenteel beschikbaar voor Android, OSX en Windows; Linux-gebruikers moeten nog steeds de PPA gebruiken, terwijl iOS en UWP de binaire add-ons in het installatieprogramma zullen blijven gebruiken vanwege platform beperkingen.
      *Android Leanback en spraakbediening
      Kodi kan nu de inhoud van de bibliotheek weergeven op de belangrijkste Android TV-interface, met volledige stemfunctionaliteit: onbeklede willekeurige films en niet-bijgewerkte albums, suggesties voor binge-kijken en meer. Met spraakintegratie kunt u inhoud zoeken met de Google Assistent, waarbij dezelfde functie wordt gebruikt voor 'spraaktypering' waar u ook het traditionele Kodi-toetsenbord op het scherm ziet.
      *Verbeteringen bij het afspelen (audio en video), inclusief verbeterde Blu-ray-ondersteuning
      De videospeler is de kern van zoveel van wat Kodi doet, en er zijn een aantal belangrijke veranderingen doorgevoerd in de architectuur om ervoor te zorgen dat ze beter in staat zijn om met 4K, 8K, HDR en dergelijke om te gaan, en om de verscheidenheid aan Codec's die er zijn. Er zijn wijzigingen aangebracht in de prioriteit, om ervoor te zorgen dat video de meeste aandacht krijgt van de CPU / GPU voor een zo vloeiend mogelijke weergave. Elementen zijn verplaatst naar binaire add-ons, dus componenten kunnen mogelijk worden bijgewerkt buiten de hoofddatabase van Kodi.
      *Ze hebben ook Blu-ray-ondersteuning verbeterd op het gebied van schijfdetectie en metadata, BD-J-menuondersteuning (afhankelijk van Java-ondersteuning op het apparaat), er zijn bijgewerkte externe interfaces voor bijvoorbeeld MPEG DASH en RTMP-invoer en er zijn verbeteringen aan 3D-weergave (inclusief in 2D-modus) en verschillende wijzigingen in specifieke Codec's.
      Aan de audiozijde is er een schat aan verbeteringen en nieuwe ondersteuning voor alle soorten afspeelsystemen: ALSA, PulseAudio, OSS, Pi Audio, DirectSound, WASAPI, Darwin, SndIO
      *"Estuary" uiterlijke aanpassingen en wijzigingen in de GUI / Interface
      Veel van de andere veranderingen die hier worden vermeld, hebben een duidelijk rimpeleffect op de Kodi-interface, dus we hebben wijzigingen aangebracht om deze te ondersteunen: de spelmodules en bijbehorende bibliotheken en de PVR-wijzigingen, bijvoorbeeld. We hebben ook toetsenbordindelingen bijgewerkt voor meer talen, bijgewerkte beeldresources, gewijzigde API-aanroepen, verbeterde responstijden met optimalisaties voor bijvoorbeeld schaalverdeling en herinrichting.
      *Herziene codebase en handleidingen maken
      Vanaf deze release worden onze handleidingen up-to-date gehouden tegen de huidige codebasis - actueel, zoals in (hopelijk!) Up-to-date tegen één pull-aanvraag of -code-commit. Dat betekent dat we geen How-Tos en stand-alone gidsen hoeven te onderhouden en dat u op betrouwbare wijze op elk moment een versie handleiding kunt vinden, zelfs achteraf.
      *Platform specificaties
      Als een multi-platform toepassing moest Kodi onvermijdelijk op verschillende manieren worden bijgewerkt voor verschillende besturingssystemen. Android krijgt API-hobbels, spraak-naar-tekst, ondersteuning voor SD-kaarten, onder andere; BSD krijgt een allround verbeterde ondersteuning, met name aan de video (VAAPI / VDPAU); Linux krijgt DRM, Mir / Wayland-ondersteuning, talrijke videoverbeteringen en systeemveranderingen; iOS krijgt ondersteuning voor iOS 10, verbeterde ondersteuning voor VTB-decoders en algemene verbeteringen voor arm64; en Windows krijgt uiteindelijk 64-bits binaire bestanden, samen met een verbeterde UWP-compilatie, verbeteringen in de beeldweergave en nog een hele reeks algemene platform specifieke verbeteringen aan de manier waarop ze omgaan met bibliotheken en API's

• Latest news

• Nu op het forum

• Deze codes zijn geldig van 15 oktober tm 17 of 23 oktober. Wees er snel bij!  Treat your little ones with 60% off new kids' items: Aliexpress linkValid Until 10/17/2019Up to 50% off savings on home & garden: Aliexpress linkValid Until 10/17/2019Get cozy with new styles up to 50% off:  Aliexpress linkValid Until 10/17/2019Up to 50% off the bestsellers: Aliexpress linkValid Until 10/17/2019 Cozy Lifestyles: Cuddle up with sweet deals: Aliexpress linkValid Until 10/17/2019Brand Fest: Sale on Umidigi Cell Phones: Aliexpress linkValid Until 10/17/2019BIG DISCOUNTS: Discover new picks from 70% off : Aliexpress linkValid Through 10/18/2019 - 10/23/2019Shop new boots up to 50% off: Aliexpress linkValid Through 10/18/2019 - 10/23/2019
    • Om je online accounts te beveiligen, heb je sterke en unieke wachtwoorden nodig. Speciale tekens, kleine letters en hoofdletters door elkaar en het liefst zo lang mogelijk. Al deze wachtwoorden onthouden, is niet te doen. Daarom is het raadzaam om gebruik te maken van een wachtwoordmanager: een digitale kluis die al je wachtwoorden bewaart. Dankzij deze kluis hoef je slechts één sterk hoofdwachtwoord te onthouden. Dit vormt de toegang tot alle andere wachtwoorden. Er zijn echter veel verschillende wachtwoordbeheerders op de markt, die allemaal hun eigen voor- en nadelen hebben. Zo bestaan er verschillen in de beschikbare functies, gebruiksvriendelijkheid en de manier van beveiligen. De meeste gebruikers bewaren de wachtwoordenkluis in de cloud, wat een reden is om kritisch naar de veiligheid en privacy te kijken. Hierbij ben je namelijk ook afhankelijk van de beveiliging van de betreffende clouddienst.   Kluis ook offline te bewaren Toch zijn er ook managers die de kluis offline bewaren, zoals KeePass. Het voordeel is dat de gebruiker zelf verantwoordelijk is voor de beveiliging en plek waar de wachtwoorden opgeslagen zijn. Een nadeel van de offline variant is dat de gebruiker wel op de versleutelingstechniek van de betreffende beheerder moet vertrouwen. Toch is het gebruik van een wachtwoordmanager veiliger dan je wachtwoorden opslaan in een bestand op je pc, in je browser of ze simpelweg te onthouden. De kluis is doorgaans goed versleuteld en de bedrijven achter de wachtwoordmanagers beweren dat jij de enige bent die het hoofdwachtwoord weet. Om je op weg te helpen bij het kiezen, lees je hieronder een aantal voor- en nadelen van veelgebruikte managers. Zie ook zo kies je een stek wachtwoord    Dashlane Dashlane is een van de bekendste en populairste managers op de markt. Deze staat bekend als een erg gebruiksvriendelijke manager met veel voordelen, waaronder: Het is geschikt voor alle besturingssystemen. Ingebouwde VPN-verbinding waarmee je op openbare netwerken altijd een beveiligde, anonieme verbinding kan opzetten. Zo voorkom je dat iemand met je meekijkt en je gegevens steelt. Software die op het internet en darkweb naar jouw gegevens zoekt en het meldt zodra er iets mis is. Software die automatisch wachtwoorden en (betaal)gegevens invult, aanpast en ordent. Ook kun je veilig andere gegevens en documenten delen met derden. Een wachtwoordgenerator die nieuwe wachtwoorden bedenkt. Wel zijn de meningen verdeeld over de kwaliteit van de gegenereerde wachtwoorden. Toch kent deze manager ook nadelen. De premiumversie kost zo’n 40 euro per jaar. Ga je voor de gratis versie, dan kun je de dienst slechts op één apparaat gebruiken, omdat synchronisatie niet wordt ondersteund. Ook kan de versie voor mobiel een stukje gebruiksvriendelijker. LastPass is net als Dashlane een van de meest gebruikte wachtwoordmanagers. Ook deze kent een aantal voordelen: Het is beschikbaar op alle apparaten en ondersteunt alle browsers. Hierdoor is het mogelijk om je back-up op elk apparaat te synchroniseren, waardoor je altijd overal bij je wachtwoorden kunt. Het integreert volledig in je browser. Een fijne bijkomstigheid, omdat je daar vaak de meeste wachtwoorden invult. Het ondersteunt vingerafdrukken, mits het apparaat dat je gebruikt dit ook doet. Zo kun je dus inloggen met je vingerafdruk en hoef je geen wachtwoord meer te onthouden. Net als bij Dashlane kun je naast je wachtwoorden ook andere documenten en (betaal)gegevens veilig opslaan en delen met derden. Het is beveiligd met onder andere lokale encryptie en tweestapsverificatie (2FA). Deze manager heeft een gratis versie en een betaalde variant, die zo'n 32 euro per jaar. Gebruikers die betalen, krijgen bovenop de gratis versie onder meer 1 GB aan versleutelde opslag en zien geen advertenties meer.   KeePass is een vreemde eend in de bijt. Er zijn verschillende varianten van deze manager, waaronder diverse browseruitbreidingen en Android-apps. Ook is je kluis niet opgeslagen in de cloud, maar op je computer. Wil je je wachtwoorden en gegevens toch synchroniseren op meerdere apparaten, dan heb je daarvoor een aparte clouddienst nodig, zoals Dropbox. Een aantal voordelen: Ondersteund door veel besturingssystemen, waaronder Windows, Mac en Linux. Het is compleet gratis. Beveiligd door tweestapsverificatie (2FA). Automatisch invullen van gebruikersnaam en wachtwoord. Het geeft aan hoe veilig je gekozen wachtwoord is. Op het gebruiksgemak valt wel het een en ander aan te merken: inloggen en wijzigen van wachtwoorden gaat niet automatisch, maar vereist meer handelingen. KeePass is een aanrader voor de ervaren gebruiker die op het gebied van privacy en veiligheid graag zelf de touwtjes in handen houdt.   Overige managers Natuurlijk zijn er nog tal van andere manangers, waaronder Enpass, 1Password en Keeper Individual. Let bij het kiezen vooral op de punten die voor jou belangrijk zijn: wel of geen opslag in de cloud, al dan niet betaald, synchronisatieopties en de mogelijkheden voor op je telefoon.     Toon volledig nieuwsbericht
    • De top 10 meest gedownloade films van de periode 14 november tot 20 november. Deze week staat de film ‘The Lion King’ bovenaan, gevolgd door ‘Fast & Furious Presents: Hobbs & Shaw’ en ‘Toy Story 4’ maakt de top drie weer compleet. Week 42 zijn er drie nieuwkomer(s) in ons overzicht ten opzichte van vorige week. The Lion King is voor de eerste keer de meest gedownloade film. Alle films in de lijst zijn Web-DL Webrip HDRip BDrip of DVDrip tenzij anders vermeld. Op deze pagina vindt u alle uitleg over de type releases die uitgebracht worden. Het bekijken van films kan via op verschillende manieren, bekijk daarvoor de sectie Downloaden onder handleidingen. Vergeet je VPN verbinding niet bij het downloaden van films en series. Als je niet genoeg ruimte hebt of sneller wilt kijken is handig om de films te streamen via Pathe Thuis.   Plaats  Vorige wk. Film IMDb  / Trailer   1 (…) The Lion King 7.1 / trailer 2 (1) Fast & Furious Presents: Hobbs & Shaw 6.7 / trailer 3 (3) Toy Story 4 8.1 / trailer 4 (7) Dark Phoenix 6.0 / trailer 5 (4) Spider-Man: Far from Home 7.8 / trailer 6 (2) It: Chapter Two 6.9 / trailer 7 (…) Joker (HDCam) 8.1 / trailer 8 (7) Crawl 6.4 / trailer 9 (…) El Camino: A Breaking Bad Movie 7.7 / trailer 10 (9) John Wick: Chapter 3 – Parabellum 7.8 / trailer Het informatie topic van de meest gedownloade film vinden we hier:   De trailer van de meest gedownloade film:     Toon volledig nieuwsbericht
  • ThreadStarter: Movies: Recently Created

Jeroen Spitzenberger

Mannenharten 2

Instinct

• Drama

F*ck de liefde

• Romantiek
    • Komedie

Joker

• Misdaad
    • Thriller

• Create New...