Jump to content

Recommended Posts

Is er ook een addon voor formule 1 kijken en hoe zoek en installeer ik dat?

• Duken changed the title to Formule1 kijken via Kodi met Addon
  • Replies 8
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Waar moet ik dat invoeren dan? Wij kijken via de x96 max. Sorry ik ben een leek wat dat betreft maar met duidelijke uitleg lukt het mij meestal wel.  

Super. Dank je wel. Nu kom ik er wel uit denk ik.

Denk dat het niet werkt. Als ik locatie en naam ingevuld heb en dan op zipp ,komt er niets voor als ik op duken.nl heb geklikt

Ik weet niet of dit nog werkt, maar je kan het even proberen :)

Ga naar het hoofdscherm en kies Add-ons en druk op het Uitpak icoon.

kodi07.png.035cc4d4bb84227203f2c063aba945c8.png

Kies vervolgens Add-ons installeren m.b.v. zipbestand. Selecteer Duken.nl mediarepos.org. 

Zoek de shani -add-on in de mediarespos: repository.shani-2.9.zip.

Na het drukken op OK word shani geïnstalleerd en zie je binnen enkele ogenblikken de melding dat de Add-on is geactiveerd.

Kies voor "Installeer van repository" en als alles is goed gegaan heb je de "Shanis Addon repository" er tussen staan. Selecteer deze en kies Video add-ons en Zem. Hierna heb je de mogelijkheid om Zem te installeren en te activeren. Druk op installeren en wacht tot de Add-on is geïnstalleerd en geactiveerd

Ga terug naar het hoofdmenu en kies Add-ons. Daar is Zem te starten. Start Zem.

Kies binnen Zem -> Sports. Hierin heb je ene lijst met diversen sport stream providers. Ik kies UniTV, daar staan vaak goede streams.
Ook hier is weer een lange lijst te vinden met kanalen en streams. Kies voor F1 Racing. 

Daarna start de stream met Formule 1. Veel bezoekers zoeken overigens via het woord formule 1 2018 live stream dutch

24-3-2017 12-22-16.png

Duken.nlmediarepos.org staat niet bij addons installeren mbv zipp

1 uur geleden zei Duken: