Jump to content

Recommended Posts

Is er ook een addon voor formule 1 kijken en hoe zoek en installeer ik dat?

• Duken changed the title to Formule1 kijken via Kodi met Addon
  • Replies 8
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Waar moet ik dat invoeren dan? Wij kijken via de x96 max. Sorry ik ben een leek wat dat betreft maar met duidelijke uitleg lukt het mij meestal wel.  

Super. Dank je wel. Nu kom ik er wel uit denk ik.

Denk dat het niet werkt. Als ik locatie en naam ingevuld heb en dan op zipp ,komt er niets voor als ik op duken.nl heb geklikt

Ik weet niet of dit nog werkt, maar je kan het even proberen :)

Ga naar het hoofdscherm en kies Add-ons en druk op het Uitpak icoon.

kodi07.png.035cc4d4bb84227203f2c063aba945c8.png

Kies vervolgens Add-ons installeren m.b.v. zipbestand. Selecteer Duken.nl mediarepos.org. 

Zoek de shani -add-on in de mediarespos: repository.shani-2.9.zip.

Na het drukken op OK word shani geïnstalleerd en zie je binnen enkele ogenblikken de melding dat de Add-on is geactiveerd.

Kies voor "Installeer van repository" en als alles is goed gegaan heb je de "Shanis Addon repository" er tussen staan. Selecteer deze en kies Video add-ons en Zem. Hierna heb je de mogelijkheid om Zem te installeren en te activeren. Druk op installeren en wacht tot de Add-on is geïnstalleerd en geactiveerd

Ga terug naar het hoofdmenu en kies Add-ons. Daar is Zem te starten. Start Zem.

Kies binnen Zem -> Sports. Hierin heb je ene lijst met diversen sport stream providers. Ik kies UniTV, daar staan vaak goede streams.
Ook hier is weer een lange lijst te vinden met kanalen en streams. Kies voor F1 Racing. 

Daarna start de stream met Formule 1. Veel bezoekers zoeken overigens via het woord formule 1 2018 live stream dutch

24-3-2017 12-22-16.png

Duken.nlmediarepos.org staat niet bij addons installeren mbv zipp

1 uur geleden zei Duken:

Je moet anders een nieuw repository toevoegen in kodi. 

Zoals https://livetvkodiserbia.com/kodi/zips/repository.shani/

Daar is de download daarna ook in te vinden. 

Waar moet ik dat invoeren dan? Wij kijken via de x96 max. Sorry ik ben een leek wat dat betreft maar met duidelijke uitleg lukt het mij meestal wel.

• Like 1

Via deze handleiding kan je volgen hoe je dit kan toevoegen stap voor stap.

Succes :)

15 minuten geleden zei Duken:

Super. Dank je wel. Nu kom ik er wel uit denk ik.

• Like 1
21 uur geleden zei Duken:

Denk dat het niet werkt. Als ik locatie en naam ingevuld heb en dan op zipp ,komt er niets voor als ik op duken.nl heb geklikt

• Sad 1

Dat is jammer, ik zal even voor je kijken of er nog een andere methode is. Morgen start de race tenslotte weer 🏎️

Dit zijn ook nog twee bronnen / mogelijkheden

How to install Sports365.Live on Kodi

Just follow the steps below to install Sports365.Live on your Kodi Media Player.

Launch Kodi

Select SYSTEM then File Manager

Select Add Source >Select None

Type http://dom.vizavi.pl/kodi and Press Done

Enter a name for media Source, type Cherry TV & Press OK

Go back to Home Screen >Select SYSTEM >Select Add-Ons

Select Install from zip file >Select Cherry TV

Select repository.cherrytv-x.x.x.zip

Wait for Add-on enabled notification

Select Install from Repository >Select Cherry TV Repository

Select Video add-ons >Select Sport365 Live

Click Install

Wait until you see Sport365 Live Add-on installed message

Project Mayhem Sports

This add-on was recently launched by the previously well-known guys at Maverick, as a dedicated video add-on for sports. 

How to install Project Mayhem Sports Add-on

Just follow the instructions below to install this add-on on your Kodi Media Player.

From home screen click the gear icon at the top-left corner

Click File Manager > Click Add Source >Click None

Enter the following URL: http://mavericktv.net/mavrepo/

Name it Maverick

Make sure all the boxes are filled and press OK

Go back to Kodi’s home screen and click add-ons

Click the Box icon from the top left corner

Click Install from zip file >Click maverick

Click repository.maverickrepo-*.*.zip

It will pop up Maverick TV Repository Enabled

Click Install from Repository >Click Maverick TV Repository

Click Video add-ons >Click Project Mayhem

Click Install

• Similar Content

• By Wiela'84
      Ik gebruik Kodi 18.7 met de nieuwste Exodus addon. Sinds kort echter zie ik bij series geen 1080p en 720p streams meer. Alleen maar sd en minder. Bij films is dit niet het geval. Iemand enig idee hoe dit komt. 'Clear providers' en 'clear cache' heb ik al geprobeerd, zonder succes.
    • By Duken
      De Kodi mediaspeler is verbeterd, waardoor er minder haperingen moeten voorkomen, en kan het ook prima overweg met 4k- en 8k-resoluties, hdr, drm en de nieuwste codecs. 
      Kodi "Leia" 18.7 Release
      You may have noticed that we've adopted a RERO approach to Kodi - release early, release often. Our aim is to fix problems more quickly, and then get those fixes out into the wild equally as quickly. This might mean some issues escape alongside the bug fixes, but, overall, it should mean better software, sooner, and without the disruption of a major version bump.
      So, with no further fanfare: another release in the Kodi 18.x "Leia" cycle. The usual rules apply: bug fixes, not new features or functionality; most will be invisible, but will be much-appreciated if you're been suffering from a problem we've managed to address.
      You can find full details of closed pull requests on GitHub, so explore that if you want the details, but TL;DR...
      Audio
      Fix to not reset user-set volume (Android) Fixes around multi-channel audio track support Playback/Display
      Fixes to Bluray subtitle language recognition Fix playback of bus-encrypted bluray discs Improved library handing for plugins if media source is removed Use JNI instead of NDK for MediaCodec (Android) Further work on maximum width and height/vertical-shift (Android) Fixes around realtime handling of TS streams Interface/Look-and-feel
      Fix for watch icons not showing when content type is not set (Estouchy) Fix navigation in skinsettings (Estuary) Fix crash in favourites dialog Apply safe area insets to Kodi GUI (iOS) Fixes around focus after touch action Improvements around dialog/toast handling Fixed behaviour when accessing locked media sources Music
      Fixes around library handling of "isalbumartist" field Fixes around expansion of .ISO images to avoid GUI freezes Ensure album artist isn't blanked out when scraping Build System
      Fix downloading dependencies from mirrors (Windows) Library updates - bump gnutls (3.6.11.1) and nettle(3.5.1) PVR
      Fix EPG corruption when new channels are added during startup Network
      Improvements around handling of proxy credentials Fix for proxy empty fields (proxy, username, password) Addons
      Fix crash if an incompatible VFS addon is present Fix display of title for compressed package directories Fixes around addon settings folder naming Subtitles
      Fixes around decoding of HTML escape characters Fix around SMI (SAMI) subtitles and quoted start tags Profiles
      Fixes for issues related to switching profile Fixes to saving of lock preferences (master lock, lock video windows, etc.) Other/General
      Add "Swiss German" and "Portuguese (Brazil)" to language codes Fix to guard against assert in tinyxml Fix stack overflow when trying to find NFO files in a RAR file Implement range checking in URIUtils::resolvePath Implement support for extended local headers in ZIP files used by some scrapers Versie:
      Versienummer:    18.7 Releasestatus :   Final Besturingssystemen    Windows 7, Android, Linux, macOS, iOS, Windows 8, Windows 10 Download  http://kodi.tv/download
    • By richardke
      hallo ik heb een vraagje ik heb een bakje gekocht in januari 2019 en abonnement is geldig tot januari 2020 en dat was bij easy2usemedia maar wij horen daar niets meer van en nu is mijn vraag bij wie kan ik mij wenden voor het opnieuw installeren van kodi en de nederlandse zenders ik dank u tot wederhoren
    • By Drifter
      Het buffersymbooltje op Kodi kan kijkers helemaal gek maken als ie regelmatig opduikt midden in een belangrijke scène. In dit artikel laten we je zien hoe je issues met buffering oplost.
      Kodi is de go-to mediaplayer voor streaming behoeftes in 2019. Je kunt streamen vanaf pc, Mac, NAS en online. De applicatie is beschikbaar voor verschillende apparaten, maar ze hebben allemaal een issue gemeen: buffering, de achilleshiel van streaming video. We hebben hier allemaal wel eens te maken gehad, maar er zijn een paar manieren om buffering uit te sluiten met Kodi en daar gaan we hieronder op in.
      Controleer je snelheid
      Voordat je begint met het tweaken van instellingen van Kodi om bufferingsissues te verkleinen, is het raadzaam om de internetsnelheid te achterhalen. Over het algemeen geldt dat als je video online wilt streamen je minimaal 5 á 10 Mbps nodig hebt. Met lagere snelheden loop je vrijwel zeker tegen bufferingsissues aan.
      Sommige streamingdiensten, zoals Netflix, kunnen omgaan met een relatief trage verbinding, maar dat geldt helaas niet voor de meeste diensten die je op Kodi vindt. Om de snelheid te testen, verbind je met hetzelfde netwerk waar Kodi mee is verbonden en ga je naar www.speedtest.net (pc, Mac) of download je de Speed Test App voor iOS of Android.
      Draai de test en let op de ping en downloadsnelheid - hoewel downloadsnelheid belangrijk is, zal een heel hoge ping betekenen dat je tegen bufferingissues aanloopt. Als je een langzame verbinding hebt, probeer dan je router te herstarten of bij de provider na te vragen wat het probleem is. Als de snelheid in orde is, gaan we verder met de rest.
      Directere verbinding
      Als je verbinding van de router naar het internet niet het issue is, is de volgende stap het kijken naar het interne netwerk. De verbinding met de router kun je op twee manieren verbeteren. De eerste is het herpositioneren van het Kodi-kastje als je op een draadloos netwerk zit. Wifi zendt uit in een cilindervorming signaal en dichterbij de router zitten of meer in het bereik van het signaal bewegen verbetert de verbinding. Als dat mogelijk is, is het ook aan te raden om gebruik te maken van 5 GHz, aangezien dat sneller is en je minder interferentie ervaart van huishoudelijke apparaten.
      Een tweede optie is om het Kodi-apparaat te verbinden aan de router via een Ethernet-kabel in plaats van een draadloos netwerk. Dat is niet altijd mogelijk, omdat niet ieder Kodi-kastje een Ethernet-poort bevat. Het moet geen issue zijn voor apparaten als Nvidia Shield of een RasPi, omdat die een Ethernet-poort hebben. Mediastreamers die je bijvoorbeeld als HDMI-stick in de televisie gebruikt, hebben deze optie vaak niet.
      Tweak de video-cache
      Als je nog steeds problemen hebt, is het aanpassen van Kodi's videocache je laatste optie. Die vereist wat meer handwerk dan de andere opties, omdat je een aangepaste add-on moet toevoegen aan de mediastreamer.
      In Kodi selecteer je Instellingen (het tandwielpictogram) en ga je naar Bestandsbeheer. Kies Locatie toevoegen en in het venster tik je http://repo.ares-project.com/magic/. Geef de bron een duidelijke naam, zodat je hem makkelijk kunt terugvinden en klik op OKom op te slaan. Ga weer naar Instellingen en selecteer het menu Add-ons. Kies Add-ons installeren m.b.v. zipbestand en selecteer de bron die je net hebt toegevoegd. Selecteer repository.aresproject > repository.aresproject.zip en installeer de Ares Project-repository. Dat duurt enkele seconden en je krijgt een melding als het is voltooid. Ga hierna terug naar het menu Add-ons en kies Installeer van repository. Kies Ares Project > Program add-ons > Ares Wizard en klik op Installeren. Ook de installatie duurt enkele seconden en je krijgt een melding als het is voltooid. Ga naar het hoofdvenster en kies voor Add-ons > Programma add-ons > Ares Wizard. Voor de eerste keer configuratie worden de bestanden automatisch gedownload en geïnstalleerd, waarna de Aers Wizard wordt gestart. Selecteer hier Tweaks > Advanced Settings Wizard > Next. Je ziet hier de hoeveelheid RAM die beschikbaar is op je apparaat. Onthoud dat en selecteer Generate. Stel de Video Cache in op de helft van de beschikbare RAM en wijzig geen andere instellingen. Klik op Apply Settings en herstart hierna Kodi. Als je deze instructies hebt gevolgd, zou je verbeteringen moeten ontdekken in het streamen via Kodi. Als je nog steeds bufferingsissues tegenkomt, lijkt het probleem server-side te zitten en raden we je aan om een andere bron/server/streaming-app te gebruiken, aangezien het niets met Kodi te maken heeft.

• Who's Online   3 Members, 0 Anonymous, 171 Guests (See full list)

• Create New...