Jump to content
Sign in to follow this  
Jeroen1981

the-newgeneration.net registeren

Recommended Posts

Ik wil mij graag registeren op www.the-newgeneration.net. Een collega gaf aan dat dit een goede nzb community is. Op dit forum wordt er ook veel over het nzb forum gesproken. Maar als ik de site open krijg ik de melding:

Let op: Registraties zijn tijdelijk gesloten!

Deze melding zie ik al de hele week staan, kan iemand mij uitnodigen voor de website of weet iemand wanneer de registraties weer opengaan? Misschien heeft iemand een account wat ik ook kan gebruiken... 😳

Dank jullie zover!

23 minuten geleden zei Jeroen1981:

Deze melding zie ik al de hele week staan, kan iemand mij uitnodigen voor de website of weet iemand wanneer de registraties weer opengaan?

Die melding zal niet voor niets zijn @Jeroen1981, want ik vermoed dat er anders weer teveel druk op de server komt te staan waardoor eerder ook al site problemen zijn ontstaan. En vragen om een uitnodiging heeft hier ook weinig zin, want anders was dat wel op hun site vermeld, dus daar werken ze niet mee. Maar er zijn best nog wel wat andere community's waar je terecht kan die in het zelfde lijstje staan als TheNewgeneration in het overzichtje onder deze link

• Like 1

Posted (edited)

Ja dat is waar, ik had het idee al. Maar misschien had iemand een geheime tip. ;) Ik houd de website wel in de gaten tot ze weer de registraties openzetten.

Dus als iemand nog een geheime tip heeft, dan lees ik het graag. 😀

Edited by Jeroen1981

Volgens mij zit er niks anders op als wachten. Invités zijn niet mogelijk op de site. 

Overigens is het inderdaad een mooi en goed nzb forum 

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

• Similar Content

• By sluwe-klant
      Ik heb geprobeerd me aan te melden bij force4fun.today ,maar ik krijg geen bevestigings mail.
      even voor de duidelijkheid ik heb geen vpn gebruikt tijdens de aanmelding.
      iemand een idee hoelang het duurt voor dat je een bevestigingsmail krijgt?
    • By m_raben
      Hallo,
      Kun je je bij nzbchronicle registreren via het mobiele netwerk? (4g)
      Ik heb dit namelijk wel gedaan, kreeg ook een validatie email . Maar na  het valideren kan ik niet inloggen op het forum van nzbchronicle.
      k krijg onderstaande melding.
      "We konden geen account vinden met dat e-mailadres. Controleer de informatie en verstuur het formulier opnieuw. "
      Alvast bedankt voor de hulp / reactie.

• Guest bartje28
      By Guest bartje28
      hallo zag juist op place2home.net 
      dat de registratie weer open is voor publiek wegens succes van vorig weekend is het voor een tijd weet ope voor nieuwe leden maar ze controleren goed geen dubbel acount of via vpn aanmelden alle want het staat op het forum kan nu hier op plaatsten omdat ik via mijn gsm bezig ben 

en nu ga ik werken 
      tot straks

gr bartje28
    • Guest bartje28
      By Guest bartje28
      hallo allemaal vele van jullie hebben mischien dit onder vonden
      maar de registratie van place2homeis terug open

wie de link niemeer heeft  https://place2home.net/forum.php

• Latest news

• Nu op het forum

• De top 10 meest gedownloade films van de periode 15 juli tot 21 juli. Deze week staat de film ‘Hellboy’ bovenaan, gevolgd door ‘Alita: Battle Angel’ en ‘Shazam!’ maakt de top drie weer compleet. Week 29 zijn er drie nieuwkomer in ons overzicht ten opzichte van vorige week. Hellboy is voor de eerste keer de meest gedownloade film. Alle films in de lijst zijn Web-DL Webrip HDRip BDrip of DVDrip tenzij anders vermeld. Op deze pagina vindt u alle uitleg over de type releases die uitgebracht worden. Het bekijken van films kan via op verschillende manieren, bekijk daarvoor de sectie Downloaden onder handleidingen. Vergeet je VPN verbinding niet bij het downloaden van films en series. Als je niet genoeg ruimte hebt of sneller wilt kijken is handig om de films te streamen via Pathe Thuis. Plaats Vorige wk. Film IMDb / Trailer   1 (3) Hellboy 5.3 / trailer 2 (2) Alita: Battle Angel 7.5 / trailer 3 (1) Shazam! 7.3 / trailer 4 (…) Lying and Stealing 4.9 / trailer 5 (…) Point Blank 5.7 / trailer 6 (4) Shaft 6.4 / trailer 7 (6) Dumbo 6.5 / trailer 8 (…) Missing link 6.4 / trailer 9 (7) Captain Marvel 7.1 / trailer 10 (8) Escape Plan: The Extractors 4.5 / trailer Het topic van de meest gedownloade film vinden we hier:   De trailer van de meest gedownloade film:     Toon volledig nieuwsbericht
    • Hellboy (2019) Het resultaat van die eigenzinnigheid is dat deze Hellboy-reboot overduidelijk de signatuur van Neil Marshall draagt. Dat is vooral te zien aan het aanstekelijke enthousiasme waarmee de Brit afgehakte hoofden en ledematen door het beeld laat vliegen en in het rond smijt met liters kunstbloed. De toon is duisterder en het geweld veel bloederiger. De makers verdienen lof voor het feit dat ze trouw zijn gebleven aan de gewelddadige aard van het bronmateriaal - de 'graphic novels' van Mike Mignola - en niet terugdeinzen voor een strenge leeftijdskwalificatie. Hellboy mag dan andere mankementen kennen, een laffe verfilming is het in elk geval niet geworden. Toch blijft er iets wringen aan deze Hellboy-film. Neil Marshall is simpelweg geen Guillermo del Toro, wat voornamelijk te merken is aan het grote verschil in vaardigheid tussen beide heren om een soepel lopend verhaal te vertellen. Bovendien is de verwondering voor de magische wezens ditmaal ver te zoeken. In Neil Marshalls film zijn monsters gewoon afschrikwekkende en lelijke creaturen, die het liefst zo snel mogelijk over de kling gejaagd moeten worden. Het kan ook anders: in Hellboy: The Golden Army wist Del Toro een kolossaal, allesverwoestend plantenmonster binnen enkele scènes om te toveren tot een hulpeloze, maar wonderlijke verschijning. Een dergelijk sprankje magie had de film van Neil Marshall ook goed kunnen gebruiken.  bron: filmtotaal.nl/recensie/13450 Downloaden Als Hellboy online verschijnt, kun je hem ook downloaden. Door de film te downloaden, kun je hem altijd en overal bekijken; ook zonder internet. Er zijn verschillende diensten die je de mogelijkheid geven om films voor een vriendelijke prijs te downloaden, en de eventuele ondertiteling zit er dan bij. Let er wel op dat het downloaden van een film ruimte inneemt op je computer, tablet of telefoon. Als je niet genoeg ruimte hebt of sneller wilt kijken is handiger om de film te streamen via Pathe Thuis. Hellboy.mkv (4.2 GB) (Zolang een film in de bioscoop draait, is het meestal nog niet mogelijk om hem te streamen of te downloaden) bron Afbeeldingen Hellboy downloaden via Torrent / NZB / Stream Directe links naar websites voor de film Hellboy NZB, Torrent, stream of download bestand zijn en mogen op Duken.nl niet worden geplaatst. Discussiëren, overleggen en tips over het (online) kijken zijn wel toegestaan.    Meer informatie in onze huisregels. Andere populaire film:
    • Hoi Ismail, De Wikipedia geeft aan dat er 4 verschillende webadressen van deze zoekmachine zijn, maar er is er maar 1 online die je kan vinden onder deze link
  • ThreadStarter: Movies: Recently Created

Hellboy

• Actie
    • Avontuur

Binti

• Familie

De Patrick

• Drama
    • Komedie

Spider-Man: Far from Home

• Actie
    • Avontuur