Jump to content

Wil je anoniem en veilig internetten, downloaden en streamen? Gebruik dan een VPN provider. Private internet access is verkrijgbaar voor €2.66 per maand.

Los dat de dienst en client erg snel en prettig werkt is dit ook één van de veiligste providers.

We hebben een stap voor stap handleiding.

Recommended Posts

Aladdin

Avontuur

Aladdin

About

• Released

• Rating

7.2
  • Genre

• Avontuur
    • Fantasie
    • Romantiek
    • Komedie
    • Familie

Aladdin

Avontuur

Overview

De arme jongen Aladdin bevrijdt een geest uit een lamp en wordt daarmee de meest machtige jongen van het land. Met hulp van de geest probeert Aladdin het hart van de prinses te veroveren terwijl zij boze oom uit alle macht zich de lamp probeert toe te eigenen.

Credits

• Will Smith
    Will Smith
    Genie
  • Mena Massoud
    Mena Massoud
    Aladdin
  • Naomi Scott
    Naomi Scott
    Jasmine
  • Marwan Kenzari
    Marwan Kenzari
    Jafar
  • Navid Negahban
    Navid Negahban
    The Sultan
This page uses the themoviedb.org API.

Aladdin (2019)

Dat je niet zomaar aan de slag kan gaan met een Disney-klassieker zonder commentaar te krijgen ontdekten de makers vrij snel. Toen er een foto online verscheen van Will Smith als geest uit de lamp met een gewone en niet blauwe huidskleur was het internet te klein voor de boze fans. Zoals we op bovenstaande foto zien was dat gelukkig iets te snel geschreeuwd. Maar het geeft maar eens aan hoeveel betrokken fans Disney eigenlijk heeft en aan hoeveel zaken je bij een dergelijke film wel niet moet denken.

Mede dankzij director of photography Alan Stewart ziet de Arabische wereld van Agrabah er prachtig en kleurrijk uit. Deels opgenomen in een studio in het Verenigd Koninkrijk en deels in Jordanië komt de tekenfilmwereld uit 1992 weer helemaal tot leven. Alan Menken is wederom betrokken bij de muziek en schreef ook het nieuwe nummer voor Jasmine samen met Pasek and Paul.

Aladdin is precies geworden zoals we hoopten. De keuze voor de acteurs en actrices, Agrabah, hoe de karakters eruit zien, bijna alles lijkt te kloppen. Als dan A Whole New World wordt ingezet is het voor de fans moeilijk om niet opnieuw verliefd te worden op deze film. We kijken nu al uit naar de volgende liveaction-remake.

bron: ilmvandaag.nl/recensies/807-aladdin

Download bestand

• Aladdin.mkv (4.2 GB) (Op moment van schrijven nog niet beschikbaar.)

Afbeeldingen

Aladdin

Aladdin downloaden via Torrent / NZB / Stream

Directe links naar websites voor de film Aladdin NZB, Torrent, stream of download bestand zijn en mogen op Duken.nl niet worden geplaatst. Discussiëren, overleggen en tips over het (online) kijken zijn wel toegestaan. 

Meer informatie in onze huisregels.

Sign in to follow this  

• Aanbevolen nieuws

• Latest news

• Nu op het forum

• Hallo @B-Light, nee dat is absoluut niet hetzelfde als CCleaner. Normaal verwijder je software via Configuratiescherm\Alle Configuratiescherm-onderdelen\Programma's en onderdelen, maar dan blijven er altijd nog restanten achter op je harde schijf. Revo Uninstaller is een programma waarmee je gemakkelijk programma's van je systeem verwijdert. Niet alleen de applicaties zelf, maar ook achtergebleven 'restjes' ruimt de schoonmaker netjes op. Er zijn veel applicaties die je helpen bij het schoonmaken van je pc, zo ook het Windows-eigen 'Programmatoegang en -instellingen'. Software als deze gaat echter met de Franse slag te werk en verwijdert programma's, maar geen achtergebleven bijproducten. In de praktijk zijn dit vaak vervuilende files in je register, het centrale besturingssysteem van Windows. Revo Uninstaller ruimt ze voor je op. De praktijk van 't schoonmaken ziet er als volgt uit. Allereerst inventariseert Revo Uninstaller alle geïnstalleerde programma's op je systeem. Met een paar simpele klikken gooit het de ongewenste applicaties weg én begint het te scannen. Vervolgens zie je een overzichtje van alle bestanden, gerelateerd aan het verwijderde programma. Zelf selecteer je met behulp van Revo Uninstaller welke daarvan naar de prullenbak mogen.
    • Beste,  Dat klopt dat laptop of computers vast kan gaan lopen. Vroeger onze ICT leraar heeft toen ook verteld dat 1 programma genoeg is en niet 2 of meerdere anders word het langzamer.. Ik heb eerst ene gebruikt en verwijderd en daarna andere geprobeerd. Revo Uninstaller hmm is dat hetzelfde als CCleaner? Die heb ik wel.. Ik zal dan deze bekijken op NZB Bedankt van je alle adviezen Guardian
    • Popcorntime start zelf wel, maar als ik een film wil kijken, krijg ik de melding dat ik de VPN moet gebruiken die popcorntime aanbied. Terwijl gisteren de melding niet tevoorschijn kwam, maar de film meteen begon met afspelen.. Ik kan wel gewoon internetten en youtube kijken! 
  • Recente actieve topics

• Popular Contributors

• Create New...