Jump to content
Sign in to follow this  
William

X-Men: Dark Phoenix (2019)

Recommended Posts

Dark Phoenix

Dark Phoenix

About

• Released

• Rating

6.2
  • Genre

• Sciencefiction
    • Actie

Overview

Jean Gray begint ongelooflijke krachten te ontwikkelen die haar doen veranderen in de kwaadaardige Dark Phoenix. Nu moeten de X-Men beslissen of het leven van één teamlid meer waard is dan alle mensen die op de wereld wonen.

Credits

• Sophie Turner
    Sophie Turner
    Jean Grey / Dark Phoenix
  • James McAvoy
    James McAvoy
    Charles Xavier / Professor X
  • Michael Fassbender
    Michael Fassbender
    Erik Lensherr / Magneto
  • Jennifer Lawrence
    Jennifer Lawrence
    Raven Darkholme / Mystique
  • Jessica Chastain
    Jessica Chastain
    Vuk
This page uses the themoviedb.org API.

X-Men: Dark Phoenix (2019)

Het traditionele thema van de X-Men-films, de rassenkwestie tussen mutanten en homo sapiens, komt slechts kort en plichtmatig aan bod. Voor serieuze karakteropbouw of verdieping van de verhaallijnen, iets waar Marvel Studios (met Avengers, Thor, Spider-Man etc.) meerdere films voor gebruikt, is evenmin weinig ruimte. Zelfs Jeans karakter komt weinig scherp naar voren. Niet alleen is de phoenix het effect van een externe factor, en niet zoals in Apocalypse een potentieel dat in Jean resideert, maar Kinberg voert ook een groep aliens op die Jeans kracht willen afpakken om de mensheid te vernietigen. Daarmee is de kans tenietgedaan om à la Logan een existentiële, Jekyll-en-Hyde-achtige strijd in en rondom Jean als centraal plot te laten functioneren. Nu doet de film aan als een B-versie van Endgame, met minder spektakelgehalte en een fantasieloos narratief. Turners ongeïnspireerde acteerprestatie voegt daar weinig positiefs aan toe. Tot meer dan een hysterisch huilende Jean of de vleesgeworden phoenix-woede komt de voormalige ster van Game of Thrones niet. De overige acteurs moeten volstaan met bijrollen zonder diepgang. Alleen McAvoys zuipende, egoïstische Professor X is een welkome dissonant in dit verder voorspelbaar en afgezaagd scenario.

Triest einde franchise

X-Men (2000) bracht Marvels superhelden voor het eerst overtuigend op het bioscoopscherm. Marvel Studios / Disney heeft de lat inmiddels met onder andere Avengers zelf te hoog gelegd voor Fox. Dark Phoenix kan als spektakelstuk niet meer mee. Een uitweg, die helaas niet is genomen, had naar voorbeeld van Logan een scenario kunnen zijn met een wat meer existentiële insteek. Dark Phoenix markeert een futloos einde van de X-Men-franchise, een asgrauwe film waaruit een toekomstig verrijzen niet eenvoudig zal zijn.

bron: filmvandaag.nl/recensies/809-x-men-dark-phoenix

Download bestand

• X-Men: Dark Phoenix.mkv (4.1 GB) (Op moment van schrijven nog niet beschikbaar.)

Afbeeldingen

X-Men: Dark Phoenix

X-Men: Dark Phoenix downloaden via Torrent / NZB / Stream

Directe links naar websites voor de film X-Men: Dark Phoenix NZB, Torrent, stream of download bestand zijn en mogen op Duken.nl niet worden geplaatst. Discussiëren, overleggen en tips over het (online) kijken zijn wel toegestaan. 

Meer informatie in onze huisregels.

Lijkt me een leuk film.

10 uur geleden zei koffieleut:

Lijkt me een leuk film.

Ik vind het lastig, door game of thrones kan ik Sofie niet meer los zien. Helemaal nog niet als xmen character :)

maar we gaan het proberen.

Sign in to follow this  

• Latest news

• Nu op het forum

• Hallo beste mensen, Wie zou mij a.u.b willen helpen om mij te registreren bij Pirates4all. Ze denken dat ik VPN gebruik. Maar dat komt omdat ik, in het buitenland woon. Ik zou mega blij zijn als iemand in Nederland mij zou willen registrreren. Groetjes, Rob
    • de letter  A  is juist  - - - - - - A - E -  ( 10 letters) Fout: (1/10) ( M)
    • Poms (2019) Voor vrouwen van zestig jaar en ouder met hun kwaaltjes en stramme ledematen zijn de atletische bewegingen en ingewikkelde choreografieën die cheerleaders tegenwoordig uitvoeren natuurlijk geen sinecure, maar de slapstick die dat tot gevolg heeft blijft beperkt tot enkele blessures en een vernederend filmpje op YouTube. Verder draait het in ‘Poms’ voornamelijk om clichématige universele boodschappen als het belang van vriendschappen, ‘je bent nooit te oud om je dromen na te jagen’ en ‘leef elke dag alsof het je laatste is’. Hayes en coscenarist Shane Atkinson propten hun film vol onnodige nevenpersonages en zijlijntjes: de toegevoegde waarde van Sheryls kleinzoon Ben (Charlie Tahan) is bijvoorbeeld te verwaarlozen, en de reden dat de dames zich inschrijven door de regionale cheerleadingcompetitie is uitsluitend vanwege de opzwepende beelden die zo’n scène oplevert. Maar – als we wat milder oordelen – dat geeft wel een fijne feelgood-vibe aan de film. ‘Poms’ heeft aardig wat talent in huis: Keaton heeft een Oscar op de schouw staan en daarnaast nog drie nominaties in de pocket, bron: cinemagazine.nl/poms-2019-recensie Downloaden Als Poms online verschijnt, kun je hem ook downloaden. Door de film te downloaden, kun je hem altijd en overal bekijken; ook zonder internet. Er zijn verschillende diensten die je de mogelijkheid geven om films voor een vriendelijke prijs te downloaden, en de eventuele ondertiteling zit er dan bij. Let er wel op dat het downloaden van een film ruimte inneemt op je computer, tablet of telefoon. Als je niet genoeg ruimte hebt of sneller wilt kijken is handiger om de film te streamen via Pathe Thuis. Poms.mkv (Zolang een film in de bioscoop draait, is het meestal nog niet mogelijk om hem te streamen of te downloaden) bron Afbeeldingen Poms downloaden via Torrent / NZB / Stream Directe links naar websites voor de film Poms 2019 NZB, Torrent, stream of download bestand zijn en mogen op Duken.nl niet worden geplaatst. Discussiëren, overleggen en tips over het (online) kijken zijn wel toegestaan.    Meer informatie in onze huisregels.
  • ThreadStarter: Movies: Recently Created

Poms

• Komedie
    • Drama

Once Upon a Time in Hollywood

• Drama
    • Komedie

Playmobil: The Movie

• Familie
    • Animatie

Dora and the Lost City of Gold

• Avontuur