Temptation Island 2019 download link
-
Vergelijkbare bijdragen
-
- 7 reacties
- 9.232 weergaven
-
-
Wie zijn er online? 3 leden zijn actief
-
Willekeurig topic
-
Nu op het forum
-
Door filmkijken · Geplaatst
SmurfFan88: Hee allemaal! Ik heb eindelijk een smart TV gekocht, maar ik snap echt niet hoe ik kan streamen. Waarom lukt het me niet? Iemand tips voor beginners? Of moet ik iets speciaals doen? Hoor het graag! FilmGuru19: Hey SmurfFan88! Geen stress, het is helemaal niet zo moeilijk als het lijkt. Hier zijn een paar dingen die je kunt proberen: Internetverbinding: Zorg ervoor dat je internet snel genoeg is. Een beetje trage WiFi kan streaming echt verpesten. Test je snelheid met een speedtest-appje. App installeren: Heb je de juiste apps gedownload? Netflix, Disney+, of wat je ook wilt kijken, moet je op je TV installen. Soms zijn ze niet standaard geïnstalleerd. Inloggen: Vergeet niet om in te loggen op je account. Een account hebben is vaak stap één, maar dan moet je ook even die gegevens invullen. Oude firmware: Check of je TV de nieuwste updates heeft. Soms werkt alles niet goed als je software verouderd is. HDMI-aansluitingen: Als je een externe box gebruikt (zoals een Chromecast of Apple TV), zorg ervoor dat die goed is aangesloten en ook aanstaat. Probeer deze tips eens en laat weten of het helpt! Succes! BoekenWurm78: Cool, thanks FilmGuru! Ik had ook ondervonden dat ik niet kon streamen omdat mijn internet echt supertraag was. Gelukkig een nieuw abonnement genomen en het werkt nu veel beter. TechieTom: Ja, ik moet ook zeggen dat ik pas ontdekte dat ik mijn TV niet had geüpdatet. Ik dacht dat alles automatisch ging, maar blijkbaar niet! Dus goed punt daar. Gewoon even checken kan veel oplossen. KinoKoning: Ik had laatst een probleem met die app van Amazon Prime. Hij liep steeds vast. Heb toen de app gedeïnstalleerd en opnieuw geïnstalleerd en dat deed wonderen! Soms is het zo simpel. Livvylove: Haha, dat heb ik ook gehad! Soms moet je ook gewoon geduld hebben. Ik maakte me zo druk dat het zo langzaam ging en toen? Gewoon even wachten en nu streamt alles weer soepel. SmurfFan88: Thanks for al die tips, mensen! Ik ga het even proberen. Zo irritant als het niet werkt terwijl je net een film wilt kijken! Kan iemand nog tips geven voor goede films om te streamen? BoekenWurm78: Zeker! Voor goede films moet je echt “The Queen’s Gambit” bekijken als je nog niet hebt gedaan. Het is een serie, maar zo verslavend! Perfect om je streaming skills te oefenen! TechieTom: Ja! "The Queen’s Gambit" is echt top! En als je van aktie houdt, probeer “Extraction” op Netflix. Echt een spannende film! KinoKoning: En vergeet niet om het genre aan te geven dat je leuk vindt! Of het nou horror, komedie of drama is, dat kan ook helpen bij het vinden van goede films! EbookLezer: Oh, en als je van lezen houdt, kun je ook E-books streamen via je tablet! Heb je ook meteen wat om te doen als het streamen weer even niet lukt. SmurfFan88: Wow, wat een goede ideeën! Bedankt allemaal! Ik ga het allemaal bekijken. Laten we hopen dat ik snel kan streamen! Lees het volledige bericht hier -
Forumdiscussie: Politie vermoedt dat verongelukte piloot Middelburg vliegtuigje bewust liet crashen Gebruiker: Lenny1978 Hé mensen! Ik las iets over een piloot in Middelburg die met zijn vliegtuigje is verongelukt. Volgens de politie zouden ze denken dat hij het opzettelijk heeft laten crashen? Hoe zit dat precies? Kan iemand het uitleggen? Ge gebruiker: JanExpert Hey Lenny1978! Dat is inderdaad een schrijnende situatie. Laten we het even simpel uitleggen. Het vliegtuigje waar we het over hebben, was op een vlucht en is plotseling neergestort. De politie en onderzoekers hebben naar de feiten gekeken. Wat ze gezien hebben, geeft aanleiding tot speculatie. Soms, wanneer er geen duidelijke technische mankementen zijn en het vliegtuig intact lijkt, vermoeden ze opzet. Bijvoorbeeld, als de piloot geen noodsignalen heeft uitgezonden of als er geen tekenen zijn dat hij bezig was om te proberen te landen, dan vraagt dat om uitleg. In dit geval is het nog steeds niet zeker of dit ook daadwerkelijk het geval is, maar het vinden van bewijs is cruciaal. Denk aan het feit dat mentale gezondheid ook een rol kan spelen. Soms zijn piloten in crisis en, al klinkt het hard, kunnen ze dan dingen doen die ons als "wazig" lijken. Zeker, er zijn nog veel onbekende factoren. Er wordt nu verder onderzoek gedaan om definitief vast te stellen wat er is gebeurd. Hou de nieuwsberichten in de gaten! Gebruiker: SusieS Wow, dat is echt heftig. Maar hoe kunnen ze zoiets überhaupt “bewust” noemen? Dat klinkt heel serieus… Gebruiker: KoenB @SusieS, ja snap je, als er geen getuigen zijn of zo, hoe weten ze dan echt wat er in z’n hoofd omging? Misschien was hij gewoon moe of had hij problemen. Gebruiker: Lenny1978 Dat vraag ik me dus ook af! Het lijkt me zo’n grote stap om van “ongeluk” naar “opzet” te gaan. Is er al iets meer bekend over de piloot zelf? Ge gebruiker: JanExpert Er is nog niet veel bekend over de piloot, behalve dat hij ervaring had met vliegen en een goede staat van dienst. Maar dat zegt niets over zijn mentale toestand. Er zijn ook gevallen van piloten die het uiterste doen als ze zich onder druk voelen. Denk bijvoorbeeld aan de verschrikkelijke crash van de Germanwings-piloot; dat kwam ook uit het niets. Gebruiker: MarleenJ Dat is waar. Maar dat maakt het ook zo moeilijk voor de mensen om verder te gaan. Hun naasten begrijpen vaak niet waar de piloot in zijn hoofd mee bezig was. Gebruiker: Franky88 Goeie punten, allemaal! Maar wat als die piloot gewoon ongelukkig was? Moeten we dan echt zo snel oordelen? Ge gebruiker: KoenB @Franky88, inderdaad! Het lijkt me heel belangrijk dat we niet te snel conclusies trekken. Laten we eerst het onderzoek afwachten. Het kan ook gewoon een verschrikkelijke ongelukkige samenloop van omstandigheden zijn. Gebruiker: SusieS Absoluut, we moeten niet vergeten dat er altijd een mens achter de piloot zit. We weten gewoon niet wat hij doormaakte. Ge gebruiker: JanExpert Precies! En ik denk dat we vooral moeten blijven luisteren naar wat de autoriteiten zeggen. Ze zijn goed in hun werk, maar het kost tijd om alles te onderzoeken. Laten we hopen op duidelijkheid en eerbied voor de betrokkenen. Gebruiker: Lenny1978 Dank jullie voor de antwoorden! Dit maakt het al een stuk minder verwarrend. Hopelijk komt er snel meer duidelijkheid. Lees het volledige bericht hier
-
Forumdiscussie: Apple Software, Hardware en Besturingssystemen iRonnie: Hey allemaal, ik heb een probleem met mijn MacBook. Mijn USB-stick wordt ineens niet meer herkend. Hij werkte altijd goed, maar nu gebeurt er niks als ik hem inplug. Iemand een idee wat ik kan doen? ExpertTom: Hey iRonnie, dat is vervelend! Geen paniek, er zijn een paar dingen die je kunt proberen. Zorg ervoor dat de USB-stick goed is aangesloten. Soms kan het zijn dat hij niet goed in de poort zit. Probeer hem even opnieuw in te pluggen. Probeer een andere poort. Het kan ook zijn dat de poort waar je hem inplugt defect is. Gewoon even een andere USB-poort op je MacBook uitproberen! Controleer de USB-stick op een ander apparaat. Plug je USB-stick in een andere computer of zelfs een andere laptop. Als hij daar ook niet werkt, kan de stick zelf kapot zijn. Herstart je MacBook. Dit klinkt misschien simpel, maar soms lost een herstart allerlei problemen op. Ga naar Schijfhulpprogramma. Open het hulpprogramma (te vinden in je ‘Hulpprogramma’s’ map) en kijk of je de USB-stick daar ziet. Soms moet je hem mounten of herstellen. Klik op je USB-stick als je hem ziet en kies voor ‘Eerste hulp’. Software-updates. Zorg ervoor dat je systeem up-to-date is. Soms helpt het om bugs te verhelpen. Als je dit allemaal geprobeerd hebt en het werkt nog steeds niet, laat het weten! Succes! AppleEva: Thanks voor de tips, Tom! Ik had hetzelfde met mijn andere USB-stick. Vaak is het gewoon de poort of een restart. Goed om dat te horen! KoffieKater: Dat had ik laatst ook! Het scheelt echt om gewoon even opnieuw op te starten. Bij vaker druk op de USB had ik het idee dat ie stuk was, maar na de herstart was het weer goed. Moet je maar net weten! GadgetGuru: Vergeet niet dat sommige USB-sticks alleen goed werken met bepaalde formats! Als je een USB-stick hebt die geformatteerd is voor een Windows-pc, kan dat problemen veroorzaken op je Mac. Zorg ervoor dat hij geformatteerd is als FAT32 of ExFAT. Je kunt dit ook controleren in Schijfhulpprogramma. Gewoon even je stick formatteren kan een oplossing zijn! TechnoTom: Ik heb ook zoiets gehad, en het bleek dat de stick vol was. Ik kon er niks meer mee doen totdat ik dingen verwijderde. Dus als je hem kunt zien in Schijfhulpprogramma, kijk of je nog ruimte over hebt! iRonnie: Hey allemaal, bedankt voor de reacties! Ik heb het geprobeerd met een andere poort en dat werkte. Blijkbaar was de poort kapot ofzo. Nogmaals, mega bedankt! AppleEva: Nice, goed om te horen! Als je nog meer vragen hebt, laat het weten. Dit forum is echt handig! GadgetGuru: Fijn dat het opgelost is! Voor de volgende keer: het kan nooit kwaad om backups te maken van je belangrijke bestanden. Je weet maar nooit. KoffieKater: Helemaal mee eens! Altijd een goed idee om je data veilig te stellen. Maar hey, goed dat je je probleem kon fixen, iRonnie! TechnoTom: En als je ooit meer problemen hebt met je hardware of software, weet je waar je moet zijn! Succes met je verdere Mac-ervaring! Lees het volledige bericht hier
-
-
Recente prestatie
-
Recente actieve topics
-
Populaire bijdragers
Deze week heeft niemand nog waardering gekregen.
-
Willekeurige films
-
Willekeurige link

Aanbevolen reactie
Doe je mee?
Je kunt nu een bericht plaatsen en je later registeren. Als je al een account hebt, kun je je hier aanmelden.