Jump to content
Peet2

Oude Engelse TV Serie's

Recommended Posts

Hallo, ik ben nieuw op dit forum en moet denk ik nog een hoop leren. Een vraag heb ik aan het forum en die is de volgende : is er een plek waar ik oude Engelse series kan ophalen. het aanbod op b.v. Spotnet is erg beperkt denk ik. groet, Peet2

Hoi Peet2,  

Ik denk dat je op web.newzbin.org nog de meeste kans maakt, want die hebben op dit moment de oudste database naast Spotnet. Ik heb even wat oude Britse serie titels in de zoekmachine gezet en van de meeste series uit de jaren 70/80 zijn nog wel complete seizoenen te vinden in DVD5 formaat.

• Like 1

• Similar Content

• By Duken
      Ik zocht een algemeen topic over series. Die was er nog niet dus bij deze
      topic is bedoeld voor huis, tuin en keuken praat over series die je hebt gezien en waar je over wilt kletsen. 
      er zijn topics gerelateerd over series, die gesprekken mogen daar. Dit houden we voor algemene kletskoek.
      🎥🎬
      gisteren begonnen aan de Netflix serie You Me Her. Aangeraden door een collega, afleveringen duren max 30 minuten en kijkt lekker snel weg. 
      eerste twee afleveringen gezien, maar deze willen we wel verder proberen te kijken. Jammer dat de serie vanaf 12 jaar is. Dan blijft het waarschijnlijk allemaal erg braaf. 😜
    • By Monkie
      Welkom!
      Een 'TV-Series Club' wat kan ik daar precies doen? Denk bijvoorbeeld aan onderstaande:
      Welke series volg je? Plaats  een top 3 (4, 5, 6, 7, 8, 9, 10...) Gezellig praten over een serie. Een review schrijven over een seizoen die je hebt bekeken. Wil je een discussie aanmaken voor een bepaalde serie? Kijk dan eerst of deze nog niet bestaat. Zo niet, maak een discussie aan, kies een duidelijk onderwerp en geef vervolgens je mening.
    • By louisoord
      bij series in convenant als ik de 2e aflevering of de 3e begint het steeds met afl 1 
      hoe in te stellen dat ik gewoon nr 2 of een andere aflevering van de serie wil zien
    • By Monkie
      Hi,
      Omdat ik aardig was series volg of heb gevolgd, leek het me leuk om er een topic over te openen.
      Welke series volg je? Hoeveel afleveringen kijk je? ( per dag, week, maand...) Zou je iemand anders aanraden om deze serie ook te gaan volgen?
      Mijn lijstje ziet er momenteel zo uit. Het gaat om series die ik volg en heb gevolgd.
      The Blacklist. Orange is the new black The Crown House of Cards (USA) Banshee Boardwalk Empire The Night Of Longmire Ik ben zeer benieuwd naar jullie lijstjes

• Create New...