Jump to content

Actie: Probeer CyberGhost VPN voor slechts €2,75 per maand!

• Hoog gebruiksgemak en snelle VPN
  • Goede kwaliteit voor een scherpe prijs
  • Torrents, Usenet en Netflix mogelijk
  • Plus 6 maanden gratis en 45 dagen niet goed geld terug

Bezoek CyberGhost :goed:

Sign in to follow this  
Monkie

Welkom bij de TV-Series Club

Recommended Posts

Welkom!

Een 'TV-Series Club' wat kan ik daar precies doen? Denk bijvoorbeeld aan onderstaande:

• Welke series volg je? Plaats  een top 3 (4, 5, 6, 7, 8, 9, 10...)
  • Gezellig praten over een serie.
  • Een review schrijven over een seizoen die je hebt bekeken.

Wil je een discussie aanmaken voor een bepaalde serie? Kijk dan eerst of deze nog niet bestaat. Zo niet, maak een discussie aan, kies een duidelijk onderwerp en geef vervolgens je mening.

Edited by Monkie
  • Like 1

Ik heb de twee boards samengevoegd van de TV-series club zodat we één actiever board hebben. :) Bij overige clubs is dit ook uitgevoerd. Hoop dat je het ok vind @Monkie ;)

Alles valt nu in "https://www.duken.nl/forums/forum/75-discussies/"

Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this  

• Similar Content

• By Peet2
      Hallo, ik ben nieuw op dit forum en moet denk ik nog een hoop leren. Een vraag heb ik aan het forum en die is de volgende : is er een plek waar ik oude Engelse series kan ophalen. het aanbod op b.v. Spotnet is erg beperkt denk ik. groet, Peet2
    • By johanfleskens
      Hallo,
      ik ben nu hier op de forum, ik was benieuwd of er goede iptv providers zijn?
      Ik heb vandaag easy2use.tv geprobeerd, via deze link heb ik een smartiptv aangevraagd, 7 dagen gratis test:
      easy2use.tv/smart-iptv-activatie-siptv/
      zij activeren binnen 24 uur gratis een test account. werkt prima. goed aanbod aan films en tv kanalen. 
      Ik was benieuwd of dit mag, of dat ik strafbaar ben, wanneer ik hier gratis naar 3000 tv kanalen zit te kijken haha. (bij wijzen van)
      Heb ieamand anders ervaring? ik hoor het graag
    • By mopje
      hallo allemaal
      heb een vraagje van mijn zuster
      haar dochter doet mee met een.programma wat wordt uitegezonden op tv he nu zij wilt eigelijk die ene aflevering op stick of op dvd gezet worden
      maar ze heeft een digibox van onze Belgische provider telenet
      en het gaat ol het programma nachtwacht of zo iets
      graag wil ik er uitleg over of dat gaat of nie en hoe ik dat moet doen 

alvast bedankt voor dit bericht te lezen

Gr mopje en een fijne dag verder
    • By Duken
      Ik zocht een algemeen topic over series. Die was er nog niet dus bij deze
      topic is bedoeld voor huis, tuin en keuken praat over series die je hebt gezien en waar je over wilt kletsen. 
      er zijn topics gerelateerd over series, die gesprekken mogen daar. Dit houden we voor algemene kletskoek.
      🎥🎬
      gisteren begonnen aan de Netflix serie You Me Her. Aangeraden door een collega, afleveringen duren max 30 minuten en kijkt lekker snel weg. 
      eerste twee afleveringen gezien, maar deze willen we wel verder proberen te kijken. Jammer dat de serie vanaf 12 jaar is. Dan blijft het waarschijnlijk allemaal erg braaf. 😜

• Who Was Online

• Create New...