Jump to content

Actie: Probeer CyberGhost VPN voor slechts €2,75 per maand!

• Hoog gebruiksgemak en snelle VPN
  • Goede kwaliteit voor een scherpe prijs
  • Torrents, Usenet en Netflix mogelijk
  • Plus 6 maanden gratis en 45 dagen niet goed geld terug

Bezoek CyberGhost :goed:

Sign in to follow this  
buddy50

7 zip probleem toegang geweigerd

Recommended Posts

Utorrent is door eset online scanner van mijn computer verwijderd, als ik utorrent opnieuw wil installeren krijg ik de fout melding "7 zip toegang geweigerd" 

Ik kan trouwens heel 7 zip niet vinden op mijn computer, dus verwijderen kan ook niet...

wie kan me helpen?

gr. conny

bij het openen van uttorent even eset uitschakelen voor je verder gaat.

• Like 1

1 uur geleden zei hookie:

bij het openen van uttorent even eset uitschakelen voor je verder gaat.

eset was een online scanner heb ik al van mijn computer gehaald...  ik gebruik comodo maar ook als ik die even uitschakelt krijg ik de foutmelding

Waarschijnlijk heb je een verkeerde installatie file van utorrent. Ik zou even een nieuwe versie downloaden of kiezen voor qbittorrent. Dan kan je de software wel gewoon installeren.

Hallo Conny,

Je gedownloade uTorrent bestand is waarschijnlijk door je Eset Online scanner beschadigd omdat er in uTorrent nog steeds software wordt meegeleverd die door sommige antivirus scanners als een bedreiging wordt gezien.

Het uTorrent installatie bestand is waarschijnlijk gecomprimeerd met 7zip en de foutmelding heeft ook helemaal niets te maken met het feit of je wel of niet zelf 7z op je computer geïnstalleerd hebt staan.

Je kan het best even CCleaner gebruiken om je computer even op te schonen, want waarschijnlijk staat het beschadigde uTorrent installatie bestand nog steeds in jouw C:.../appdata/Local/temp/ map en die map wordt automatisch ook opgeschoond door CCleaner.

• Like 1

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

• Similar Content

• By William
      Welkom bij de handleiding van 7-zip. Met dit programma is het mogelijk om bestanden welke je hebt gedownload te kunnen uitpakken en te kunnen openen. Ook is het mogelijk om bestanden met 7-zip in te pakken of samen te voegen waardoor de bestanden kleiner worden om deze sneller te kunnen versturen.
      In dit artikel geven we een introductie, gebruikers handleiding en de configuratie voor het optimaal gebruik maken van 7-zip.
      Wat komt er aan bod deze handleiding?
      Wat is 7-zip? Plus- en minpunten van 7-zip Installatie in woord en beeld Configuratie en tips van 7-zip na de installatie voor optimaal gebruik Wat is 7-zip
      7-zip is een programma wat ook betekend staat met de naam 7z. Het programma maakt het mogelijk om vrijwel alle bestanden welke zijn ingepakt (gecomprimeerd) te kunnen uitpakken. Bekende alternatieven zijn WINZIP of WINRAR maar 7-zip is het het enige programma wat gratis is en meer mogelijkheden bied als de bekende alternatieven. 7-zip is uitgebracht in 1999 en vandaag de dag nog steeds het beste programma om je bestanden te kunnen uitpakken of in te pakken (comprimeren). Veel bestanden welke je download hebben een extensie als zip / rar / tar. Dit zijn bestanden welke gecomprimeerd zijn om ruimte te besparen. Na het uitpakken van deze bestanden is de inhoud zichtbaar. Het is zelfs mogelijk met met 7-zip ISO bestanden uit te pakken.
      Plus- en minpunten van programma-naam
      Pluspunten
      Gratis en open-source Pakt alle bekende extensie uit: 7z, XZ, BZIP2, GZIP, TAR, ZIP, WIM, AR, ARJ, CAB, CHM, CPIO, CramFS, DMG, EXT, FAT, GPT, HFS, IHEX, ISO, LZH, LZMA, MBR, MSI, NSIS, NTFS, QCOW2, RAR, RPM, SquashFS, UDF, UEFI, VDI, VHD, VMDK, WIM, XAR en Z. Nederlandstalig minpunten
      Geen Installatie in woord en beeld
      Download het programma 7-zip hier voor de 32-bits Windows en hier voor de 64-bits Windows. Indien u niet weet elke versie u moet hebben download dan de 32-bits versie. Nadat het installatie programma is gedownload kunt u deze installeren. Open het installatie bestand. 
      Kies de locatie waar het programma geïnstalleerd moet worden en druk op install. 

Nadat de installatie is voltooit kunt u drukken op Close.

Het programma 7-zip is nu geïnstalleerd en klaar voor gebruik.
      Configuratie en tips van 7-zip na de installatie voor optimaal gebruik
      Open het programma 7-zip. 

Ga binnen het programma naar tools --> options

Selecteer onder het tabblad language de taal Dutch (Nederlands) zodat 7-zip in het Nederlands werkt.

Het programma is klaar voor gebruik. Als je nu bestanden hebt welke je moet uitpakken na het downloaden kan je dit doen via 7-zip. Ga naar de map waar het bestand staat wat je hebt gedownload. Druk met de rechter muisknop op het bestand en in het menu is nu ook 7-zip beschikbaar. 

Om het bestand te kunnen uitpakken kiezen we voor uitpakken (hier) 

Het bestand wordt door 7-zip uitgepakt

Het bestand is uitgepakt en kan worden gebruikt

Het is nu ook mogelijk om zelf bestanden te selecteren en deze te comprimeren. Dit gaat ook door op een bestand te drukken met de rechter muisknop en te kiezen voor 7-zip -> comprimeren.
      Tot zo ver de handleiding van 7-zip. Indien u nog vragen en/of opmerkingen heeft over de handleiding kunt u deze kwijt in de reacties.
    • By William
      Welkom bij de handleiding van 7-zip. Met dit programma is het mogelijk om bestanden welke je hebt gedownload te kunnen uitpakken en te kunnen openen. Ook is het mogelijk om bestanden met 7-zip in te pakken of samen te voegen waardoor de bestanden kleiner worden om deze sneller te kunnen versturen.
      In dit artikel geven we een introductie, gebruikers handleiding en de configuratie voor het optimaal gebruik maken van 7-zip.
      Wat komt er aan bod deze handleiding?
      Wat is 7-zip? Plus- en minpunten van 7-zip Installatie in woord en beeld Configuratie en tips van 7-zip na de installatie voor optimaal gebruik Wat is 7-zip
      7-zip is een programma wat ook betekend staat met de naam 7z. Het programma maakt het mogelijk om vrijwel alle bestanden welke zijn ingepakt (gecomprimeerd) te kunnen uitpakken. Bekende alternatieven zijn WINZIP of WINRAR maar 7-zip is het het enige programma wat gratis is en meer mogelijkheden bied als de bekende alternatieven. 7-zip is uitgebracht in 1999 en vandaag de dag nog steeds het beste programma om je bestanden te kunnen uitpakken of in te pakken (comprimeren). Veel bestanden welke je download hebben een extensie als zip / rar / tar. Dit zijn bestanden welke gecomprimeerd zijn om ruimte te besparen. Na het uitpakken van deze bestanden is de inhoud zichtbaar. Het is zelfs mogelijk met met 7-zip ISO bestanden uit te pakken.
      Plus- en minpunten van programma-naam
      Pluspunten
      Gratis en open-source Pakt alle bekende extensie uit: 7z, XZ, BZIP2, GZIP, TAR, ZIP, WIM, AR, ARJ, CAB, CHM, CPIO, CramFS, DMG, EXT, FAT, GPT, HFS, IHEX, ISO, LZH, LZMA, MBR, MSI, NSIS, NTFS, QCOW2, RAR, RPM, SquashFS, UDF, UEFI, VDI, VHD, VMDK, WIM, XAR en Z. Nederlandstalig minpunten
      Geen Installatie in woord en beeld
      Download het programma 7-zip hier voor de 32-bits Windows en hier voor de 64-bits Windows. Indien u niet weet elke versie u moet hebben download dan de 32-bits versie. Nadat het installatie programma is gedownload kunt u deze installeren. Open het installatie bestand. 
      Kies de locatie waar het programma geïnstalleerd moet worden en druk op install. 

Nadat de installatie is voltooit kunt u drukken op Close.

Het programma 7-zip is nu geïnstalleerd en klaar voor gebruik.
      Configuratie en tips van 7-zip na de installatie voor optimaal gebruik
      Open het programma 7-zip. 

Ga binnen het programma naar tools --> options

Selecteer onder het tabblad language de taal Dutch (Nederlands) zodat 7-zip in het Nederlands werkt.

Het programma is klaar voor gebruik. Als je nu bestanden hebt welke je moet uitpakken na het downloaden kan je dit doen via 7-zip. Ga naar de map waar het bestand staat wat je hebt gedownload. Druk met de rechter muisknop op het bestand en in het menu is nu ook 7-zip beschikbaar. 

Om het bestand te kunnen uitpakken kiezen we voor uitpakken (hier) 

Het bestand wordt door 7-zip uitgepakt

Het bestand is uitgepakt en kan worden gebruikt

Het is nu ook mogelijk om zelf bestanden te selecteren en deze te comprimeren. Dit gaat ook door op een bestand te drukken met de rechter muisknop en te kiezen voor 7-zip -> comprimeren.
      Tot zo ver de handleiding van 7-zip. Indien u nog vragen en/of opmerkingen heeft over de handleiding kunt u deze kwijt in de reacties.

Toon volledig handleiding

• Who Was Online

• Create New...