Jump to content

sinds update naar IOS catalina 10.15.7 kan ik geen verbinding meer maken met SABNZB

Recommended Posts

Hoi,

Maandag heb ik een update gedaan naar IOS Catalina 10.15.7, sindsdien kan ik spotlite en sabnzb niet meer gebruiken. Krijg steeds de melding "timed out".

Nog iemand met hetzelfde probleem of iemand dat mij kan helpen?

Thnx!

• Replies 1
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Kan je eens proberen SABnzb bij te werken? Je kan hem hier downloaden: https://github.com/sabnzbd/sabnzbd/releases/download/3.0.2/SABnzbd-3.0.2-osx.dmg er waren problemen met 64 bits of iets derlijks na een update.

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Similar Content

• By NetNiet
      Hallo allemaal, ik kreeg gisteren een melding om een upgrade te doen op mijn Mac Book Pro, want een spijt dat ik er op geklikt heb ..... heb dit nog nooit gehad, wat een ellende, heb een heleboel problemen, maar daar zal ik jullie niet mee lastig vallen.
      Het is de upgrade naar MacOS Catalina
      Maar ik gebruik dus altijd SABnzbd en dat werkt dus nu ook niet meer, hij pakt niks meer uit .... terwijl het anderen dus gewoon wel lukt ....
      Iemand een tip voor mij, met welk ander programma ik het zou kunnen proberen? Het liefst ook nog een programma wat niet al te moeilijk is 🙂
      Alvast bedankt weer voor de hulp 🙂
    • By bruchlee
      Hallo,
      Op eens staat er  bij mij  bij het opstarten van mijn Imac  geef toestemming voor " objective-See LLC in het opstart scherm?
      Zie bijlage,  hoe kom ik hiervan af.
      Gebruik Virus Scanner Plus , Malewarebytes Free  geeft geen Maleware aan.

• Guest Afarensis
      By Guest Afarensis
      Hallo,
      Ik werk met versie 2.0.x (historie van de verschillen met 1.8.x/1.9.* zijn mij wel duidelijk).
      Ik ben nog uit de tijd van FTD, dus zou ik het wel zo'n beetje moeten kunnen snappen, maar toch..
      Vraag 1. Ik heb altijd begrepen dat de download-client van Spotnet NZBget was, maar als ik het goed begrijp is dat (net als in 1.9.x) SABnzb. Verwarrend is dat bij de Geavanceerde instellingen > Geavanceerde downloads, de mogelijkheid geboden wordt om met de  'externe' NZBget te werken. Waarom dan niet de externe SABnzb?
      Vraag 2. Ik gebruik naast Spotnet ook Newsbin, Als ik op Newsbin een nzb download, wil ik deze graag met Spotnet binnenhalen, Maar waar staat de juiste Spotnet.exe?
      Als ik  via 'Openen met...' c:\Users\George\AppData\Local\Spotnet\app-2.0.0.244\spotnet.exe' kies, krijg ik een mededeling dat 'de applicatie te oud zou zijn? Maar ik heb toch de laatste, versie 2.0.0.244?
      In de eigenschappen van de snelkoppeling naar Spotnet op het bureaublad zie ik dit pad:
      C:\Users\George\AppData\Local\Spotnet\Update.exe --processStart Spotnet.exe. Dus met extra parameters (of zo)? Dat werkt prima.
      Maar ik wil dus op een gedownloade nzb kunnen klikken waarna 'probleemloos' de nzb in Spotnet gedownload wordt.

Kortom, voor mij verwarrend, maar wellicht heb ik iets gemist of snap ik het gewoon niet :-(.
      Vraag of iemand de moeite wil nemen om mij 'uit de droom' :-)  te helpen:

• By HSC
      Hallo,
      Aangezien er de laatste tijd nogal wat te doen is over veilig downloaden, ben ik aan het kijken of downloaden via een VPN server iets is. Ik heb daarom de gratis versie van CyberGhost geïnstalleerd op mijn Windows 7 desktop.  Het internet werkt, maar SABnzbd werkt niet. Als ik SABnzbd  opstart krijg ik de melding dat poort 8018 al gebruikt wordt door een ander programma. Het wijzigen van het poortnummer levert geen resultaat op.
      Kan iemand mij vertellen wat ik moet doen om het wel werkend te krijgen?

• Who's Online   2 Members, 0 Anonymous, 158 Guests (See full list)

• Create New...