Jump to content

Usenet server voor of achter vpn server?

Recommended Posts

Misschien een domme vraag, maar waar bevind zich de usenet server voor of achter de vpn server? Ik heb lang zitten zoeken en schema's bekeken maar ik kan het niet vinden. De provider bevind zich tussen pc en de vpn server.

• Replies 3
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Zodra je VPN ingeschakeld is loopt al jouw Internet activiteit via het IP-adres wat jouw VPN op dat moment aangeeft. Daar valt alle activiteit onder, of het nu gaat om surfen via een browser of downlo

Zodra je VPN ingeschakeld is loopt al jouw Internet activiteit via het IP-adres wat jouw VPN op dat moment aangeeft. Daar valt alle activiteit onder, of het nu gaat om surfen via een browser of downloaden via Torrents of Binaries Nieuwsgroepen. Al jouw activiteit is in principe niet meer naar jouw originele Provider IP-adres te herleiden.

Het antwoord op jouw vraag is dus dat wanneer je VPN aan hebt staan het downloaden via jouw Usenet Server daarachter geschakeld is.

• Like 1
  • Thanks 1

Voor de duidelijkheid nog een plaatje met tekst ;)

Geen VPN:

MIJN-COMPUTER --> PROVIDER (Ziggo/ KPN etc) -->  INTERNET --> Usenet provider --> Gegevens usenet

Met VPN:

MIJN-COMPUTER --> PROVIDER (Ziggo/ KPN etc) -->  INTERNET --> VPN Provider -> Internet via VPN-->Usenet provider --> Gegevens usenet

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Similar Content

• By rico18
      Ik maak gebruik van een vpn, mijn internet-provider heeft een origineel ip adres van mij, maar hoe zit het met surfen via vpn, krijgt de internet-provider dan het veranderde ip adres te zien? bij dit laatste uiteraard versleuteld. De internet provider bevind zich voor de vpn vandaar mijn vraag.
    • By robbie47
      Bij sommige usenetproviders (b.v. hitnews, eweka) zijn voor bepaalde nieuwsgroepen geen headers te downloaden met een newsreaderprogramma, terwijl een NZB file die verwijst naar diezelfde nieuwsgroepen wel resulteert in downloaden van de content uit die nieuwsgroepen.
      Weet iemand hoe dit zit? Is er een manier om alsnog de headers te downloaden?
    • By BuzzNation
      Bestaat er een add-on voor usenet?
      Ik zou graag films direct via mijn usenet provider op mijn kodi systeem krijgen of waar mogelijk is zelfs streamen. Ik heb Gaia geprobeerd maar daar lijkt het erop dat ik geen custom provider kan invoeren.

Iemand suggesties?
    • By dijkrat
      hallo
      ik heb al een tijdje vpn van privateinternetacces.
      mijn account verloopt over 6 dagen maar als je weer wilt verlengen moet je tegenwoordig betalen via creditkaart die ik niet heb.
      en via paypal heb je ook een creditkaart nodig.
      ik heb eerder de betaling gedaan via ideal.
      ik zit er over na te denken dat ik een andere vpn server wil.
      weten jullie wat de beste vpn servers zijn.
      ik hoop dat jullie mij kunnen helpen.

mvg

john

• Who was online  14 Users were Online in the last 2 hours

• Create New...