Spring naar bijdragen

Torrent bestand omzetten naar NZB


Ga naar de oplossing Opgelost door Gast,

Aanbevolen reactie


  • Bijdragen:  22
  • Waardering:   6
  • Prestatiepunten:  545
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  17-12-20
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

beste  alle 

hoe kan ik een Torrents bestand om zetten naar een bestand om downloaden ( nzb) 

Groetjes 

HuibertJan 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 6
  • 22
  • Duken veranderde de titel in Torrent bestand omzetten naar NZB
  • Reacties 4
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

Top Posters In Dit Topic

Beste @HuibertJan, dat is onmogelijk, want de samenstelling van deze bestanden zijn totaal verschillend. Je zal een Torrent bestand echt moeten downloaden met een Torrent Client en een NZB bestand door gebruik te maken van een Usenet Server Abonnement en een daarvoor geschikte download Client.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0

  • Bijdragen:  22
  • Waardering:   6
  • Prestatiepunten:  545
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  17-12-20
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Skeletor 

Bedankt voor de uitleg  dus ik ga op zoek naar een Torrent downloaden . ik wil leesboeken van   "ebookparadijs " maar als dat veel werk ga worden dan NIET . 

 

groetjes HuibertJan 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 6
  • 22
  • Oplossing
3 uur geleden zei HuibertJan:

Skeletor 

Bedankt voor de uitleg  dus ik ga op zoek naar een Torrent downloaden . ik wil leesboeken van   "ebookparadijs " maar als dat veel werk ga worden dan NIET . 

groetjes HuibertJan 

Hoi @HuibertJan, als je een account hebt geopend op Ebookparadijs en je ziet daar een leuk aanbod staan, is het wellicht verstandig om eens te kijken naar wat je moet doen om torrents te kunnen downloaden. Wat je in de 1e plaats moet weten, is dat je een gedownloade torrent ook weer moet delen met andere torrent downloaders omdat je anders een blokkering krijgt op je account. Waar je mee moet beginnen is het installeren van een programma waarmee je torrents kunt downloaden en die Handleiding kan je ook vinden op Duken.nl onder deze link.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0

  • Bijdragen:  22
  • Waardering:   6
  • Prestatiepunten:  545
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  17-12-20
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Skeletor 

bedankt voor je uitleg  . ik heb iets gevonden Q bitorrent programma en het werkt     

 

groetjes HuibertJan 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 6
  • 22

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Doe je mee?

Je kunt nu een bericht plaatsen en je later registeren. Als je al een account hebt, kun je je hier aanmelden.

Gast
Reageer op deze discussie / vraag...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Jouw link is automatisch embedded.   Toon als een normale link

×   Je vorige inhoud is hersteld.   Schoon editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...