LezerBen Posted October 9, 2022 Content Count: 1 Reputation: 0 Achievement Points: 31 Days Won: 0 Joined: 10/09/22 Status: Offline Last Seen: October 9, 2022 Share Posted October 9, 2022 geachte heer, mevrouw, ik kan sinds vandaag niet meer op de sites mediamaatjes, ebook[aradijs en film-paradijs. ik krijg steeds een melding Deze site is niet bereikbaar www.ebookparadijs.org heeft de verbinding geweigerd. Probeer dit eens: Controleer de verbinding Controleer de proxy en firewall ERR_CONNECTION_REFUSED Wat kan ik hier aan doen?? want mijn instellingen zijn niet gewijzigd. Ben Quote Link to comment Share on other sites More sharing options... 0 1
Bartboy Posted October 9, 2022 Content Count: 5 Reputation: 0 Achievement Points: 112 Days Won: 0 Joined: 10/07/22 Status: Offline Last Seen: November 8, 2022 Share Posted October 9, 2022 zijn allemaal offline en we weten niet of ze nog ooit online komen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options... 0 5
teddeke Posted October 9, 2022 Content Count: 5 Reputation: 5 Achievement Points: 133 Days Won: 0 Joined: 07/16/21 Status: Offline Last Seen: October 13, 2022 Age: 54 Share Posted October 9, 2022 (edited) ik heb gehoord in de wandelgangen dat ze verraden zijn en gepakt door brein dus ja.zal wel moeilijk worden denk ik zo Edited October 9, 2022 by teddeke 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options... 5 5
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Recommended Posts