fritzthefox Geplaatst 20 uur geleden Bijdragen: 19 Waardering: 1 Prestatiepunten: 454 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 10/07/22 Status: Offline Actief: 3 uur geleden Was actief op: Windows Delen Geplaatst 20 uur geleden ik krijg sedert een paar dagen geen enkele verbinding meer met torrents? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 1 19
fritzthefox Geplaatst 7 uur geleden Bijdragen: 19 Waardering: 1 Prestatiepunten: 454 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 10/07/22 Status: Offline Actief: 3 uur geleden Was actief op: Windows Auteur Delen Geplaatst 7 uur geleden 13 uur geleden zei fritzthefox: ik krijg sedert een paar dagen geen enkele verbinding meer met torrents? als ik iets probeer te downloaden krijg ik dit te zien? It seems like U Torrent is already running but not responding Please close all u-torrent processes and try again ik heb dit al meerdere keren geprobeerd maar altijd hetzelde resultaat alle hulp is van harte welkom want ik ben een echte computerleek en radeloos Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 1 19
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie
Meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je kunt een opmerking achterlaten als je bent aangemeld
Nu aanmelden