Spring naar bijdragen

avi en jpeg op 1 dvd


brambie®

Aanbevolen reactie


  • Bijdragen:  2
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  03-05-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

Ik heb een vraagje.... is er hier iemand die weet hoe je een aantal avi filmpjes samen met een aantal foto's (jpg) op 1 dvd krijgt in dvd format??

Ik zit met mn handen in mn haar.... de meeste progjes doen wel die dingen appart maar niet samen... om kort te zijn wil ik gewoon een menuutje met daarin de filmpjes en een soort slideshow menu voor de foto's..

Welk programma heb ik nodig..

heeeelp....

greetzz... Brambie®

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 2
  • Reacties 1
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen


  • Bijdragen:  1.047
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  09-06-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit
  • Leeftijd:  56

Hoi.

Het is maar een ideetje.

Je zegt ik wil foto en film samen op een dvdtje.

Waarom zet je al je foto's nou niet bv window movie maker zet het er leuk neer met muziek etc en dan zet je die ook weg als een avi.

Dan kun je het ook samen branden met nero.

Het hoeft niet perse met window movie maker er zijn zat programma's die een soort slide show van je foto's maakt dat moet je maar even zoeken op het internet er zijn er zat.

Naar zet de foto sessie zeg maar als je het opslaat doe dat dan onder avi dan kun je alles in één branden met nero.

MIshien een ideetje.

yvon

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 1k

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...