Spring naar bijdragen

probleem met mcafee suite


niceman

Aanbevolen reactie


  • Bijdragen:  7
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  26-11-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit
  • Leeftijd:  50

heb onlangs mcafee suite 8-in-1 gekocht :-[ (ja gekocht, bespaar overal op maar niet op virusscan)

Nu heb ik het probleem met de spamkiller in microsoft outlook. Als een bericht (spam dus) binnen komt moet hij deze direct verplaatsen naar de map spamkiller. maar dat doet hij niet.

Als ik nu markeer als spam aandruk zou hij hem ook naar de map spamkiller moeten verplaatsen, maar dat doet hij dus ook niet.

Nu heb ik al contact gehad maar zij wisten het ook niet. Ik heb tevens ook een extra account op dat mail adres lopen van een vereniging dus die post wordt WEL direct naar de map van de vereniging doorgestuurd. dmv regels en waarschuwingen onder tab extra.

Bij mcafee zeiden ze dat ik die extra regel maar moest verwijderen. Maar dat is niet de oplossing. hij doet de spam nog steeds niet naar de map spamkiller doorsturen na het verwijderen.

Weet er iemand raad  :redface:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 7
  • Reacties 2
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

Top Posters In Dit Topic


  • Bijdragen:  980
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  11-09-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  31

probeer eens met K9, dit (freeware) progje zet het woord spam in je onderwerp van je bericht als het spam is. dit moet je dan gewoon aan die regels vna je teovoegen.

hier lnk: http://www.keir.net/k9.html

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 980

  • Bijdragen:  7
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  26-11-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit
  • Leeftijd:  50

dat is nu juist het vreemde er van.

de spamkiller zet bij elk mailtje dat ik krijg wel [sPAM] er bij, maar zet het gewoon in het postvak in en verplaatst het niet naar de map spamkiller :redface:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 7

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Wie zijn er online?  4 leden zijn actief

Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...