Spring naar bijdragen

probleem virtualdub (audio) (opgelost)


Michiel

Aanbevolen reactie


  • Bijdragen:  3.532
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  29-10-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit
  • Leeftijd:  53

Hallo,

Wanneer ik in VDub de film heb ingeladen en alle handelingen met de tab "video" heb gedaan en vervolgens de film wil opslaan dan krijg ik de melding dat er geen audio decompressie is gevonden.

Via Gspot ben ik erachter gekomen dat de film met een AC3 audio codec werkt.

Deze heb ik vervolgens gdownload en geinstalleerd.

maar negatief!!!! wederom dezelfde melding.

Het gaat om 2 AVi bestanden (CD1 en CD2) die ik tot 1 film wil maken incl subs.

En nu...............????  :-[

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 3,5k
  • Reacties 12
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic


  • Bijdragen:  1.047
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  09-06-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit
  • Leeftijd:  56

hoi michiel.

IK las de screen van de andere topic over hoe je screen neer zet.

Nu is mijn vraag waarom wil jij een dvdrip met dat programma gaan mengen is nergens voor nodig.

Je witl dus 2 bestanden op een dvd doen.

A  kijk wel hoe groot je dvdrip is die kun je gelijk branden met nero geen probleem.

  een tergroot bestand past niet op een dvd.

  Maar als het een avi is dan kun je er toch een videodvd van maken.

  maar nogmaals je moet wel kijken hoe groot in iedergeval 1 dvd( avi) is anders pakt

  nero hem niet

maar je wilt er 2 op een dvd doen doe het dan me het programma dvdshrink.DVDrip dan hé

als je het niet begrijp hoor ik het wel.

Yvon

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 1k

  • Bijdragen:  3.532
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  29-10-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit
  • Leeftijd:  53

Hoi Yvon,

Als ik het goed begrijp kan ik mbv het programma DVDshrink beide bestanden op 1 DVD branden.

Maar, ik wilde ook ondertiteling vandaar Virtualdub.

Beide bestanden zijn ong 700 MB.

screenhunter003vw5.jpg

Wederom bedankt voor je hulp.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 3,5k

  • Bijdragen:  1.047
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  09-06-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit
  • Leeftijd:  56

hoi.

Ik snap het probleem ik heb die ook gehad.

Mijn oplossing was om Nandub te downloaden.

Ik had ook eerst virualdub alleen maar toen ik nandub had gedownload had ik dat probleem niet meer ik zal even kijken of ik een link voor je heb ben zo terug okee..

yvon

http://www.ed2k-dutch.netfirms.com/divx/

even een stukje naar beneden scrollen dan zie je nandub staan en wat het doet

bestuur dit even mischien kom je er uit het is erg duidelijk .

yvon

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 1k

  • Bijdragen:  3.532
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  29-10-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit
  • Leeftijd:  53

Hai Yvon,

Ga morgen gelijk kijken of het lukt.

Ben blij dat er zulke mensen op het forum zitten waar je met je vragen terecht kunt.

bedankt!!!! :) :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 3,5k

  • Bijdragen:  3.532
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  29-10-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit
  • Leeftijd:  53

Hai Yvon,

Heb nandub geinstaleerd, maar heb ik het goed dat je onder tab video niet kunt kiezen voor compression?

en hoe zit het met het ivoegen van ondertiteling?

hoop dat ik niet lastig ben.

het programma is nu bezig, dus ik zie het resultaat wel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 3,5k

  • Bijdragen:  1.047
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  09-06-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit
  • Leeftijd:  56

Hoi

je bedoeld zeker de slow compresion bedoel je dat .

o ik snap het al je weet niet hoe je de ondertiteling er onde moet zeten wacht ik zal je een sit geven en dat geeft je gelijk uitleg over hoe en wat.

Je hebt toch wel ervaring met virtualdub neem ik aan en dan weet je dus ook me de ondetiteling dat je dus de srt bestandje's moet omzetten met ssa bestandje.

Maar weet je wat ik ga even die site voor je zoeken met wat meer uitleg hierover praat wat makkelijker.

ben zo terug..

Hoi ben ik weer ik heb iets voor je gevonden zelfs daar staat ook hoe je het probleem met je virtualdub ( met de foutmelding geen audio decompressie ) gevonden en wat je dan moet doen.

Maar dat niet alleen er staat van alles ook dus over de nandub.

Genoeg gekletst hier komt de site( makkelijker kan het niet voor je ).

http://www.divxstart.com/?show=helpcentre

even scrollen naar beneden zie je het staan

Suc6 yvon

yvon

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 1k

  • Bijdragen:  3.532
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  29-10-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit
  • Leeftijd:  53

Hallo, hallo

Heb even gekeken en het lijt allemaal duidelijk. Heb geprobeerd de dvdrip (2x) in Nandub te laden, maar mbt de ondertiteling was het me niet helemaal duidelijk. Ben nu bezig de film (aan elkaar geplakt mbv Nandub en gesaved als avi) door convertX2dvd te halen incl de subs (aanelkaargeplakt mbv subtitletool)en dat lijkt goed te gaan, daarna kan ik de film branden, dus.....

Ga wel aan de slag met de gegevens die de site heeft en toch proberen het eea mbv virtualdub/ nandub te doen. Moet alleen even zoeken naar de vdf. bestanden die de programma's nodig hebben (tekstsub 2.3 of avery lee ofzo).

bedankt alweer, je bent goed bezig. :) :) :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 3,5k

  • Bijdragen:  1.047
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  09-06-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit
  • Leeftijd:  56

hoi.

De ondertiteling dus de srt moet je omzetten naar ssa.

dat omzetten duurd 1 seconde die omzetting dus de ssa die pak je dus in nandub.

het programma sub2ssa is hier te downloaden.

http://home.hccnet.nl/haak.1/sub2ssa.zip

je srt bestandje erin doen en dan in een map plaatsen bv naast de srt bestandje en dan omzetten duurd een seconde meer niet.

Averlee heb je nodig anders kun je je ssa tekst er niet in doen.

Dan doe je het werk voor niks je kunt dan totaal geen ondertiteling er doen dus je hebt het nodig

Je moet averlee downloaden en dan in je plug in map dan van nandub.

hier je link en hoe je dat moet doen met de averlee.

http://www.filmrip.com/faq.php  DE LINK

screenhunter11te7.jpg

Ik heb het voor je aangekruist wat je dus allemaal nodig hebt klik op de link hierboven dan word het je uitgelegt hoe je dat er in moet doen.

yvon

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 1k

  • Bijdragen:  1.047
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  09-06-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit
  • Leeftijd:  56

bedankt alweer, je bent goed bezig. :) :) :)

Niet te vroeg juichen hoor als je klaar bent dan ja hoe moet ik het zeggen nou kijk maar.

rekening.jpg

hahahha sorry ik kon het even niet laten .

Ze weten hier hoe ik ben maak af en toe een grapje tussen door ( moet kunnen toch).

dus gefopt hhahahahah ( ik blijf goed al zeg ik het zelf :cool2:)

yvon

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 1k

  • Bijdragen:  3.532
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  29-10-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit
  • Leeftijd:  53

hahahaha...........dus,

Ga aan de slag met de gegevens di je hebt gegeven en hoop dat het lukt.

Een geintje moet sowieso kunnen, anders wordt het allemaal wel erg saai toch? ;D ;D ;D

De film mbv convertx2dvd is klaar en die is gelukt, maar ik kan het niet uitstaan dat het met Vdub of Nandub (nog) niet lukt, maar komt goed.

mbt de rekening, hoor het wel....

Ik vind het trouwens een leuke/ goede site. Leuk om op te "neuzen" als de PC bezig is met converteren of branden. Ook leuk om met mensen mee te denken.

groetjes

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 3,5k

  • Bijdragen:  1.047
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  09-06-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit
  • Leeftijd:  56

Daar ben ik blij om HET IS OOK LEUK HIER,hahah

Hier heb ik de subtitler download ik zag op die site niet de download staan.

dus een kadootje van mij ( averlee subtitler).

Maar je moet het wel in je plugin map zetten hoor dat niet vergeten.

http://www.xs4all.nl/%7Epatstro/extradvd/downloadsmirror/Subtitler.zip

Ga lekker aan de slag ik hoor het wel.

suc6 yvon

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 1k

  • Bijdragen:  3.532
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  29-10-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit
  • Leeftijd:  53

BEDANKT O0 O0

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 3,5k

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Wie zijn er online?  6 leden zijn actief

Mededelingen


  • Recent nieuwsbericht

  • Willekeurig topic

  • Nu op het forum

    Stockbox

    Geplaatst

    Om de vermelding van Drifter te supporten kan ik melden dat we aan de aankomende dagen de deur geopend hebben. Registratie met VPN áán is toegestaan. Na registratie vind er admin approval plaats. Deze tijd proberen we te beperken tot max. 1 uur. Je ontvangt géén email.  

    Drifter

    Geplaatst

    Er is een nieuwe Nederlandse NZB Community aangemeld met de naam Stockboxx. Helaas is deze comminity alleen toegankelijk op Invite, maar zal van tijd tot tijd de deuren openen voor het grotere publiek. Het Beheer van Stockboxx zal in dit topic aangeven wanneer de open registratie zal plaatsvinden, dus hou dit topic goed in de gaten. Extra puntje van aandacht is dat de leiding van Duken.nl de leden vraagt geen verzoekjes te plaatsen in dit topic voor invites, want die zullen worden verwijdert.

    Drifter

    Geplaatst

    De ultieme Mario Kart 8 Deluxe-configuratie voor de Nintendo Switch Mario Kart 8 Deluxe heeft de kracht om de meest vriendelijke bijeenkomsten om te toveren in intense, competitieve slagvelden. Dat komt omdat, als het om Mario Kart gaat, iedereen wil winnen. De strijd om de eerste plaats laat het hart sneller kloppen en kan soms zelfs vriendschappen op de proef stellen. Misschien zit de magie van Mario Kart in het feit dat we teruggaan naar onze kindertijd, waar winnen in een spelletje alles leek. Een van de prachtige aspecten van de Nintendo Switch is het vermogen om overal een race te starten, of je nu thuis op de bank zit of onderweg bent. Naast vaardigheden en uitgebreide kennis van de banen, speelt de samenstelling van je kart een cruciale rol in het behalen van overwinningen. Het perfecte Mario Kart 8 Deluxe-voertuig samenstellen is bijna een wetenschap op zich, en door de jaren heen hebben spelers verschillende meta's ontdekt voor het bouwen van hun ultieme racewagen. Karakterkeuze, karttype, wielen en zweefvleugels beïnvloeden allemaal de prestaties van je racewagen. Grotere personages neigen zwaarder te zijn, wat resulteert in een hogere topsnelheid maar tragere acceleratie. Het juiste evenwicht vinden tussen snelheid, acceleratie, wegligging, gewicht en andere statistieken is essentieel voor de overwinning. De meta is voortdurend geëvolueerd, met combinaties zoals Waluigi op de Wiggler-quad met kleine wielen die populair werden onder de fans. Nintendo speelt actief in op deze trends door het spel te updaten en balansveranderingen door te voeren om een eerlijke competitieve omgeving te handhaven. **De Supreme Mario Kart 8 Deluxe Opstelling** Na grondige analyse van alle 703.560 mogelijke karakter- en voertuigcombinaties heeft datawetenschapper Antoine Mayerowitz de ultieme opstelling gevonden: Princess Peach rijden op de Teddy Buggy met Roller Tires en de Cloud Glider. Deze configuratie biedt superieure acceleratie, handling, snelheid, off-road capaciteiten, gewichtsbeheer en mini-turbo's. Naast Peach zijn personages zoals Birdo, Daisy, Peachette, en Yoshi van vergelijkbaar gewicht en kunnen dezelfde prestaties leveren met deze opstelling. De Teddy Buggy en Roller Tires-combo waren reeds favoriet onder vele spelers, maar nu wordt hun effectiviteit ondersteund door uitgebreide data-analyse. Deze combinatie wordt je geheime wapen de volgende keer dat je met vrienden gaat racen. Het biedt niet alleen een competitief voordeel, maar garandeert ook dat je tegenstanders moeite zullen hebben je bij te benen. Bereid je voor op intense races en mogelijke vriendschappelijke rivaliteit, want met deze opstelling ben je haast onverslaanbaar in Mario Kart 8 Deluxe op de Nintendo Switch.
  • Recente prestatie

    • Stockbox heeft zojuist een badge verdient
      Eerste post
  • Recente actieve topics

  • Populaire bijdragers

  • Willekeurige films

  • Willekeurige link

×
×
  • Nieuwe aanmaken...