Spring naar bijdragen

installatie sims 2 university


Gast gerda12

Aanbevolen reactie

ik heb de sims 2 gekocht in de winkel en geinstalleerd, maar ik wil nu wel eens wat nieuws, dus ik heb the sims 2 university (studentenleven) gedownload.

Ik had 2 bestanden, cd 1 en cd 2, op cd 1 stond het spel en dat heb ik op een virtuele schijf gezet met alcohol 120% en geinstalleerd. maar toen ik het geinstalleerd had, en toen het spel wou opstarten, stond er zoiets als: \'controleer of de cdrom in je cd speler zit en start het spel opnieuw.

ik ben toen op cd 2 gaan kijken, en daar stonden allemaal mappen en bestanden:

map: crack

map: tsdata

winrar archief: compressed

winrar archief: en-us_compressed

winrar archief: es_compressed

bestand: rungame

in de mappen in de winrar archieven staan mappen die ook in de map van the sims university staat (C:progra.....), en die heb ik al eens vervangen, maar dat hielp niets. ook heb ik het bestand rungame in die map gezet en toen op geklikt, maar toen kreeg ik weer het bericht dat ik moest controleren of de cdrom er wel in zit.

in de map crack staan de volgende dingen:

programma: DEAMON Tools

registervermeldingen: NORWEGiAN

mdf bestand: Sims2EP1_1

mds bestand: Sims2EP1_1

ik heb de registervermeldingen al een toegevoegt, maar dat hielp ook niks.

ik heb geen dvd brander, dus ik kan de cd inhoud alleen maar op een virtuele schijf branden, en niet op een echte dvd.

ik hoop dat ik hierbij voldoende informatie heb gegeven, en dat iemand weet wat ik moet doen, want ik wil heel graag de uitbreiding. :unsure::(

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0
  • Reacties 2
  • Gemaakt
  • Laatste reactie
Gast kishan4uall

Het MDF of MDS bestand (ben vergeten welke) kan je mounten met Alcohol 120% op de virtuele schijf.

Deze image is de crack !

Dus als je het mount, gaat de sims checken voor de CD, en de Image is zo gemaakt dat het het programma voordoet als de normale (originele) CD.

Dus dan kan je spelen!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0

bedankt voor de reactie, het klinkt heel logisch, maar het werkt nog niet.. :( ik heb dus 1 van die bestanden alleen op een virtuele schijf gezet met alcohol 120%, schijf G, maar toen wou de game nog niet opstarten. ook heb ik toen op schijf G gekeken, daar stond ook een programma Autorun, maar als ik daar op klik werkt het ook niet.

moet ik misschien iets met de systeem gegevens \'autorun\' doen, die op de 2e cd stonden, maar nu ook in schijf G? :huh:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Gearchiveerd

Deze discussie is nu gearchiveerd en afgesloten voor verdere reacties.

  • Wie zijn er online?  1 lid is actief

Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...