Spring naar bijdragen

Mis de speciale aanbieding niet. 85% korting op Private Internet Access VPN, nu slechts €1,75 per maand en ontvang 4 maanden gratis.

Ervaar ultiem gebruiksgemak en een snelle VPN-verbinding. Geniet van de beste kwaliteit voor de scherpste prijs. Met Private Internet Access kun je moeiteloos torrents, Usenet en Netflix gebruiken! En geld-terug-garantie van 30 dagen, dus je kunt het risicovrij proberen.

Wil je weten hoe je aan de slag kunt gaan? Bekijk dan onze handige handleiding voor een probleemloze installatie en gebruik. :goed:

Site van het jaar .nl ( GESTOPT ! )

Duken
 Delen

Aanbevolen reactie

• Bijdragen:  501
  • Waardering:   63
  • Prestatiepunten:  366
  • Dagen gewonnen:  2
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  32

Jup, ik ook op duken gestemd! TUURLIJK MOET DUKEN WINNEN!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Reacties 60
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Top Posters In Dit Topic

• Administrators

• Bijdragen:  26.234
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  24.958
  • Dagen gewonnen:  264
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Word misschien nog spannend! Wie weet winnen we!  O0

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Administrators

• Actief:  

Ik heb ook een nieuwsbericht op duken.nl erover geplaatst!  O0

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Bijdragen:  4.321
  • Waardering:   20
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Actief:  
  • Leeftijd:  42

kwam dit tegen toen ik ging internetbanken   :'(

het is dus al bekend wie heeft gewonnen sinds 12 december?  :police:  :duivel:

2zy8pvt.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Administrators

• Actief:  

Gelukkig is die van " WEBSITE van het jaar ". Wij doen mee met " SITE van het jaar "  ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Actief:  

Gelukkig is die van " WEBSITE van het jaar ". Wij doen mee met " SITE van het jaar "   ;)

schrok al, dacht ff van WTF hoe wil je daar van winnen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Bijdragen:  712
  • Waardering:   2
  • Actief:  

Iemand z'n vote nog niet geplaatst??????? :police:

screenhunter35nd0.jpg

STEM DukeN !!!!!!! ;D #LOL#........ Dan nog even snel doen!!!!!!! :banaan:

:knuppel:  ;)yihaa

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Bijdragen:  4.307
  • Waardering:   0
  • Actief:  Nooit
  • Leeftijd:  33

Op school nog even gedaan  ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Bijdragen:  3.532
  • Leeftijd:  54

yep, 4x ;):)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Bijdragen:  1.047
  • Leeftijd:  57

hoi.

ja is dat mischien mogelijk kunnen we een tussen stand zien :banaan:

yvon

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Administrators

• Actief:  

Nee dat kan niet.. erg jammer! Ik ben ook benieuwd!  :cool2:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Actief:  

nu totaal 5 x gestemd

thuis

werk 2x

ouder 2x

succes !!! O0

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Bijdragen:  712
  • Waardering:   2
  • Actief:  

Ik ook op alle 5 email adressen!!!! :duivel:

:banaan:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

hoi.

waneer is de uitslag dan?.

Yvon

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 december kan niet wachten  :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

hoi.

maarre eh het is nu de 16e horen we dan geen uitslag te krijgen dan :o

yvon

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Bijdragen:  980
  • Actief:  

Vrijdag 15 december 22:15:

Enkele belangrijke bestanden van de website zijn door nog onbekende reden beschadigd geraakt. Het wachten is op een recente backup van de hostingprovider.

Onze excuses voor het ongemak.

Team Site van het jaar verkiezingen

Dit stond op hun site ???

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Bijdragen:  5.250
  • Waardering:   101
  • Prestatiepunten:  50
  • Actief:  
  • Leeftijd:  40

oei als er nu maar niet veel stemmen verloren zijn

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 december kan niet wachten  :D

:-[ bedoelde natuurlijk 1 januari

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Administrators

• Actief:  

omg... de stemmen mogen niet weg zijn  ^-^

Link naar opmerking
Deel via andere websites

hoi.

Ja hoor is het een ook een spelletje dus een niet eerlijk spelletje net als de politiek.

Nou als wij niet winnen dienen we gewoon een aanklacht in hahahha.

WE MUST WIN......

YVON

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Bijdragen:  228
  • Actief:  

gister had ik er nog 2 bijgedaan bij 2 vriende ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Administrators

• Actief:  

kut!!

Beste deelnemer,

Op vrijdag 15 december is onze website aangevallen door een onbekende partij, waarbij een groot aantal verzoeken naar de webserver van onze website is verstuurd. De webserver raakte hierdoor overbelast, waardoor niet alleen onze eigen website onbereikbaar werd, maar ook de andere websites die op dezelfde webserver staan. Onze hostingprovider besloot daarom de website tijdelijk te sluiten.

Onze website is van vrijdag 15 december tot dinsdag 19 december offline geweest. Wij hebben gezocht naar een oplossing tegen de aanvallen, maar omdat er naast de gesponsorde voorzieningen van de verkiezingen (webhosting, prijzen en de website) geen inkomsten zijn, hebben wij hiervoor helaas geen middelen.

Wij constateerden dat een groot aantal websites inmiddels niet meer actief zal deelnemen aan de verkiezingen. Een voortzetting van de verkiezingen lijkt ons daarom niet verstandig, omdat dit een vertekende uitslag zou geven. Daarnaast bestaat de kans dat onze website opnieuw wordt aangevallen. Dit zou erg vervelend zijn voor de deelnemers, de stemmers en de sponsors. Wij hebben daarom besloten de verkiezingen van 2006 te staken.

We willen je toch hartelijk bedanken voor het meedoen aan de verkiezingen. Wie weet tot volgend jaar!

Met vriendelijke groet,

Team Site van het jaar verkiezingen

Gestopt dus!!!  :'( :'( :'( :'(

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
 Delen

• Wie zijn er online?  4 leden zijn actief

• Willekeurig topic

• Nu op het forum

• Onderwerp: Wat zijn de leukste films en series op Disney+ die je echt gezien moet hebben? SmurfFan88: Hey allemaal! Ik ben laatst begonnen met Disney+ en ik moet zeggen: wat een overload aan content! Er is zoveel om te bekijken dat ik niet weet waar ik moet beginnen. Welke films of series op Disney+ vinden jullie echt een aanrader? Ik heb al wat gehoord over "The Mandalorian" en "Loki", maar zijn er nog meer verborgen pareltjes? Laat het me weten! FilmExpert1000: Hey SmurfFan88! Superleuk dat je Disney+ hebt! Er is inderdaad veel te kiezen. Als je houdt van avontuur en actie, dan moet je absoluut "The Mandalorian" kijken. Het gaat over een premiejager in het Star Wars-universum en de beelden zijn echt prachtig. En wie kan Baby Yoda vergeten? "Loki" is ook een toffe keuze! Het geeft je een hele nieuwe kijk op het Marvel-universum met veel humor en verrassingen. Maar er zijn nog meer films en series die je niet wilt missen: WandaVision – Dit is echt uniek! Het begint als een sitcom en ontwikkelt zich tot een spannend verhaal over de personages uit de Avengers-films. Het is ook vermakelijk om te zien hoe ze verschillende stijlen van sitcoms door de jaren heen combineren. Soul – Dit is een prachtige animatiefilm van Pixar. Het gaat over het leven, de dromen en wat het betekent om een ziel te zijn. De muziek is geweldig en het verhaal is heel ontroerend. High School Musical: The Musical: The Series – Voor de fans van de originele films is dit een must-see. Het heeft een moderne twist en is een leuke mix van muziek en drama. The Imagineering Story – Dit is een documentaire serie die de geschiedenis van Disney-pretparken laat zien. Echt interessant als je wilt weten hoe alles begonnen is! The Simpsons – Als je nog nooit de Simpsons hebt gezien (wie niet?!), dan is dit de perfecte tijd om te beginnen. Er zijn zo veel seizoenen en het is altijd leuk om naar te kijken. Ik hoop dat je hier iets mee kunt! Geniet van het streamen! NaomiFilmFan: Dank voor de tips! "WandaVision" was echt een verrassing voor mij. De muzikale nummers waren zo leuk! GamerDude99: Ik vond "Soul" echt mooi. De boodschap over leven en dromen raakte me. Had niet verwacht dat een animatiefilm zo diepgaand kon zijn! KoffieLover88: Ik ben geen grote fan van Marvel, maar heb toch "Loki" geprobeerd. Het was echt leuk! De karakterontwikkeling is goed gedaan. En Tom Hiddleston is gewoon geweldig. BoekWurm77: Ik ben meer een e-books lezer, maar ben ook Disney+ gaan uitproberen. "The Imagineering Story" vond ik super interessant. Ik wist niet dat het zo veel werk kostte om zo’n pretpark te maken! SmurfFan88: Bedankt voor de reacties! Jullie maken me nieuwsgierig! "Soul" zal ik zeker kijken. En "WandaVision" staat ook op mijn lijstje. Heb ik jullie al gezegd dat ik een zwak heb voor animatiefilms? FilmGeek88: Oh, je moet absoluut ook "Frozen II" bekijken! Oké, het is misschien wat cliché, maar de muziek blijft in je hoofd zitten. En de visuals zijn gewoon stunning! KoffieLover88: Haha, ja, "Frozen II" is echt leuk! De soundtrack is echt catchy. Zingen jullie het ook mee met die nummers? NaomiFilmFan: Deel wat je ervan vond als je ze hebt gezien, SmurfFan88! Ik ben benieuwd naar je mening. GamerDude99: Ja, ben ook benieuwd! Laten we hier over blijven praten. Altijd leuk om film- en serietips uit te wisselen. Lees het volledige bericht hier
    • Onderwerp: Hoe werken automatische ondertitels en zijn ze echt betrouwbaar? Gebruiker: Filmfan123 Hey allemaal! Ik vind torrents en Popcorn Time echt chill, maar ik heb een vraagje. Hoe werken automatische ondertitels eigenlijk? En zijn ze wel betrouwbaar? Ik heb ze een paar keer gebruikt, maar soms klopt het niet echt. Iemand die me daar meer over kan vertellen? Expert: TechGuru89 Hey Filmfan123! Goede vraag! Automatische ondertitels worden meestal gemaakt door software die spraakherkenning gebruikt. Dit betekent dat de software probeert te ‘luisteren’ naar wat er gezegd wordt in de video en dit omzet naar tekst. Heel gebaseerd op wat het hoort, dus het kan soms best wat misgaan. Bijvoorbeeld, als iemand heel snel of met een accent spreekt, kan de software dat moeilijk verstaan. En als er achtergrondgeluiden zijn, kan dat ook invloed hebben. Zo krijg je soms zinnetjes die totaal niet kloppen. De betrouwbaarheid hangt dus af van een paar dingen: Kwaliteit van de audio: Hoe duidelijker de spraak, hoe beter de automatische ondertitels. De taal en het accent: Sommige talen en accenten zijn moeilijker voor de software om te begrijpen. Softwarematige updates: Sommige programma’s worden beter naarmate ze meer gebruikt worden en feedback krijgen. Als je echt wilt dat de ondertitels kloppen, is het het beste om naar gebruikers-gegenereerde ondertitels te kijken. Vaak maken fans of andere kijkers ze en die zijn vaak veel nauwkeuriger. Maar als je gewoon iets wilt kijken, zijn automatische ondertitels een prima start! Hopelijk helpt dit! Gebruiker: GamerGal80 Thanks, TechGuru89! Super duidelijk! Ik had geen idee dat het zo werkte. Ik neem aan dat fansub groepen echt herkenbaar zijn, toch? Dat geeft weer meer keuze. Gebruiker: MovieLover45 Ja, dat klopt! Fans zijn meestal echt gepassioneerd over wat ze doen. Maar…. hoe weet je nou welke ondertitels goed zijn? Ik ben altijd bang dat ik iets verkeerds download. Expert: TechGuru89 Goede vraag, MovieLover45! Kijk vooral naar de feedback en beoordelingen van andere gebruikers op sites waar je ondertitels download. Vaak staat er ook bij wie ze gemaakt heeft en of ze betrouwbaar zijn. Het kost misschien wat meer tijd, maar het is het waard voor een goede kijkervaring! Gebruiker: SneakyViewer Ik gebruik altijd de ondertitels van OpenSubtitles, die zijn meestal betrouwbaar. Al moet je wel ff goed kijken want soms zijn ze dubbel, haha! Ook altijd goed om even de laatste versie te checken. Gebruiker: OldSchoolFan Geef mij maar de goed oude DVD-ondertitels. Die waren altijd spot-on. Of gewoon de originele taal met Engelse subs. Ik vind die automatische gedoe vaak echt te bagger. Gebruiker: Filmfan123 Dank jullie wel voor de uitleg! Ik ga er zeker op letten. Misschien ga ik ook fanmade ondertitels proberen. Ik wil gewoon niet meer in de war raken met wat ze zeggen, haha! Gebruiker: ChillGuy777 Haha, maak je geen zorgen, Filmfan123. Iedereen heeft wel eens die momenten dat je denkt “huh, wat zei hij nou?”. Goede ondertitels maken echt een verschil! Gebruiker: PopcornKing En vergeet niet, als je in een drukke kamer kijkt, gebruik de ondertitels altijd! Dan mis je de grappen niet. Niets zo frustrerend als niet snappen waar iedereen om lacht, haha! Gebruiker: TechGuru89 Precies, PopcornKing! En voor diegenen die twijfelen, experimenteer met verschillende opties. Je vindt snel wat voor jou het beste werkt. Veel kijkplezier allemaal! Gebruiker: MovieLover45 Zal ik zeker doen! Nu heb ik meer opties. Bedankt voor de tips. Dit forum is echt een gouden plek voor info! Gebruiker: Filmfan123 Ja, echt super fijn! Ben blij dat ik de vraag heb gesteld. Tot de volgende binge-sessie! Lees het volledige bericht hier
    • Forumdiscussie: FNV eist 6 procent loonsverhoging in komende onderhandelingen Gebruiker: Janneke89 Hey allemaal! Ik las ergens dat de FNV een loonsverhoging van 6 procent wil. Kan iemand uitleggen waarom dit zo belangrijk is? Expert: Rob de Econometrist Hoi Janneke, goede vraag! De FNV, dat is de grootste vakbond in Nederland, vraagt om 6 procent loonsverhoging omdat de kosten van levensonderhoud flink zijn gestegen. Denk aan de prijzen van boodschappen, energie en huur. Als je salaris niet meegroeit, houd je er steeds minder aan over. Stel je voor: je verdient nu 2000 euro per maand. Met een loonsverhoging van 6 procent krijg je 120 euro extra per maand. Dat lijkt misschien niet veel, maar het kan net dat beetje zijn waarmee je jouw rekeningen makkelijker kunt betalen. De inflatie, dat is de stijging van prijzen over het algemeen, heeft invloed op wat we kunnen kopen. Als je salaris stilstaat, verliest het simpelweg aan waarde. De FNV wil dat werkgevers erkennen dat werknemers recht hebben op een eerlijke beloning die meegroeit met deze stijgingen. Dus hun eis is eigenlijk een manier om de koopkracht van mensen te beschermen. Daarnaast, als de werknemers meer verdienen, kan dat ook positief zijn voor de economie. Mensen gaan meer uitgeven, wat weer goed is voor bedrijven. Zo werkt dat eigenlijk: als we allemaal meer kunnen kopen, blijven de bedrijven draaien en kunnen ze ook weer meer mensen in dienst nemen. Hopelijk is het zo wat duidelijker! Laat maar weten als je nog meer vragen hebt. Reacties van gebruikers: Gebruiker: PietjePuk Thanks Rob! Dat maakt het wat duidelijker. Maar, gaan werkgevers dit zomaar accepteren, denk je? Gebruiker: Sarah123 Ja, dat vraag ik me ook af. Werkgevers willen vaak niet veel meer betalen. Die zullen vast zeggen dat het niet kan, omdat de winst te laag is. Expert: Rob de Econometrist Klopt, dat is vaak een punt van discussie. Werkgevers zeggen dan vaak dat ze al met dunne marges werken. Maar aan de andere kant is het ook belangrijk dat ze begrijpen dat goedbetaalde werknemers gelukkiger en productiever zijn. Dus dat moet een gesprek zijn dat beide kanten moet zien. Gebruiker: Hanzo_99 Ik werk in de horeca en ik merk echt dat de kosten de pan uitrijzen! Ik moet steeds meer betalen voor mijn boodschappen. Gebruiker: Marga72 Precies, Hanzo! En dan heb je ook nog eens die stijgende huurprijzen. Als je al je rekeningen hebt betaald, blijft er vaak niet veel over. Gebruiker: KoenK Hoor ik het goed? 6 procent? Dat lijkt me best veel. Misschien iets te hoog? Wat denken jullie? Gebruiker: Sarah123 Koen, dat is in feite wat we nodig hebben. Als je kijkt naar de inflatie, is het eigenlijk niet eens genoeg om bij te blijven. Gebruiker: Janneke89 Bedankt voor de reacties, iedereen! Ik snap nu beter waarom het zo belangrijk is. Als dit allemaal zo doorgaat, wat kan ik dan zelf doen om te helpen? Expert: Rob de Econometrist Dat is een goede vraag, Janneke! Je kan lid worden van de FNV of een andere vakbond. Hoe meer leden ze hebben, hoe sterker hun positie. Daarnaast, praat met je collega’s en sluit je aan bij de discussie. Samen staan jullie sterker! Gebruiker: PietjePuk En niet vergeten: op de hoogte blijven van de onderhandelingen! Het is goed om te weten wat er speelt. En wie weet, misschien kunnen we zelf ook iets organiseren! Gebruiker: Marga72 Ja! Sterk zijn en samen optrekken. De werkgevers kunnen niet om ons heen. Laten we hopen dat ze luisteren. Gebruiker: Hanzo_99 Precies! Laten we de handen ineen slaan. Sterk blijven en voor onze rechten opkomen! Einde discussie Lees het volledige bericht hier
  • Recente prestatie

• GeForce heeft zojuist een badge verdient
      Eén week actief
  • Recente actieve topics

• Populaire bijdragers

Deze week heeft niemand nog waardering gekregen.

• Willekeurige films

• Willekeurige link

• Nieuwe aanmaken...