Spring naar bijdragen

Kan gedownload muziekbestand niet branden


Gast h.vanlieshout

Aanbevolen reactie

Gast h.vanlieshout

Ik heb een muziekbestand gedownload via azureus. Nu dacht ik ,omdat er ook een cue-file bij zat dat ik het bestand met alkohol kon branden.(imagebestand) Niet dus!

De muziekfiles zitten in zogenaamde ape-bestanden. Wat dat betekent weet ik niet. Ze zijn wel op de computer af te spelen. Alkohol zegt dat het geen image alkohol bestanden zijn. Dan maar proberen met daemon tools. Lukt ook niet. Ook weer een foutmelding. Met nero express gaat ook niet. Wat kan ik hier aan doen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0
  • Reacties 8
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic


  • Bijdragen:  1.047
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  09-06-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit
  • Leeftijd:  56

hoi,,

ape bestanden moet je niet als image branden maar als data.

en als je ze wil beluisteren moet je ze converseren naar mp3 of tewel wave.

ik heb hier iets voor je helaas engels talig maar hier kun je wel wat mee.

http://www.mp3towav.org/cd-to-ape.asp

yvon

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 1k
Gast h.vanlieshout

Bedankt voor je hulp Yvon.

Ik heb het programma monkey's audio 3.99 gedownload, en volgens de helpfunktie zou de omzetting naar wav-files gemakkelijk zijn.

Helaas er gebeurt niets. Ik heb ingesteld op conversie. Als ik op apply druk gebeurt er niets.

Heb jij een idee?

Hans

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0

  • Bijdragen:  1.047
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  09-06-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit
  • Leeftijd:  56

hoi.

Ik heb hier een heel duidelijk uitleg erover.

Het is goed van je om dat laatste te proberen het hoor ook met monkey's de ape file te bewerken.

ik heb hier een link voor je daar kun je het helemaal goed volgen.

zelf leg het je uit hoe je je muziek kunt beluisteren.

Je apefile moet je omzetten naar mp3 anders kun je het niet goed branden.

kijk even naar deze link en dan hoor ik het wel of het goed is gegaan.

http://www.planet.nl/planet/show/id=74766/contentid=765245/sc=294339

groetje's yvon

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 1k
Gast h.vanlieshout

Beste Yvon,

De link levert een foutmelding op: The website cannot display the page.

Hoe nu verder? Kan ik anderszins aan de uitleginformatie komen?

Hans

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0

  • Bijdragen:  1.047
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  09-06-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit
  • Leeftijd:  56

hoi hans.

Ik zal een beetje proberen om uileg hier over te geven.

De ape bestanden zijn eigenlijk samen geperste digitaale bestandje's.

Om het maar even zo uit te leggen je kunt deze bestandje's wel beluisteren maar daar moet je apart pluggin voor downloaden.

om het te bewerken naar een ander formaat bv naar mp3 heb je een apart programma voor nodig dat programma heet monkey audio.

Ik raad je aan om in google te zoeken naar dit programma ik snap niet dat je die link niet kan openen maar dat maakt niet uit.

Je kunt in dit programma ook lezen hoe je je bestanden kunt beluistern want er staan bepaalde pluggins die je nodig hebt om het te kunne beluisteren in de vorm van je ape bestand.

Kort uitgelegt ape bestanden kun je helaas niet met nero branden omdat het een ander soort digitaal bestandje is maar daar is dus een ander programma voor nodit dus de monkey audio.com daar moet je heen gaan.

het bevat zoveel informatie dat het voor mij niet te doen is om het hier allemaal uit te leggen vandaar dat ik je dus aan raad naar dit programma even te gaan zoeken en onderzoeken ik kwam er een heel eind mee maar nogmaals omdat hier allemaal uit te leggen ja dat valt niet mee hahahah

die monkey audio die jij had is al wat verouderd ik heb nog een link (hopenlijk doet die het wel) waar je de nieuwst kunt pakken.

http://www.monkeysaudio.com/

nou hans ik hoop je hier mee bent geholpen.

hopenlijk hoor ik of het je gelukt is of niet.

suc6 yvon :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 1k
Gast h.vanlieshout

Beste Yvon,

Het branden is nog niet gelukt, al dacht ik dat ik er was.

Hier een relaas van wat ik gedaan heb.

Eerst de nieuwere versie van Monkey Audio gedownload.

Dan in het programma eerst de optie decompress gebruikt. Dit leverde me wav-files op. Ik heb die proberen te branden. Aanvankelijk lukte dat (dacht ik). Nadat 100% gebrand was kreeg ik nog een melding dat het branden mislukt was. Cd was inderdaad niet af te spelen.

Dan compress.Krijg nu een foutmelding : de files worden niet ondersteund.(hadden mp3 files moeten worden, dacht ik zo).

Convert.Levert niets op. Files zijn soms iets groter. Blijven ape-files.

Is een ander programma misschien niet beter?

Met vriendelijke groet,

Hans

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0
Gast h.vanlieshout

Beste Yvon,

Het is me nu gelukt. Wel via twee andere audioprogramma's.

Eerst heb ik -Fast audio converter - gedownload. Hiermee kon ik de ape-files in mp3-files omzetten. Deze kon ik branden op cd. En ook afspelen. Daarna wilde ik de mp3-files omzetten in wav-files. Ons beste afspeelapparaat is niet van recente datum.Kan daarom  geen mp3 aan. (en heeft superieure boxen). Via het hierboven genoemde programma lukte de omzetting in wav-files maar niet.Ik heb toen -Easy audio converter- geinstalleerd. Hiermee kon ik met gemak de mp3-files omzetten in wav-files. Ze zijn op cd gebrand en gaven een goede weergave op bedoeld apparaat.

Het was geen eenvoudige klus. Met jouw hulp ben ik er uit gekomen. Bedankt!

Met vriendelijke groet,

Hans

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0

  • Bijdragen:  1.047
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  09-06-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit
  • Leeftijd:  56

hoi hans.

Wat fijn ik ben blij dat het je toch gelukt is zie je met vallen en opstaan.....

gelukkig dit is ook opgelost en tof dat je verteld hebt hoe je het gedaan hebt kunnen anderen het ook zo doen.

Ik vond het al raar dat het niet ging maar gelukkig de volhouder wint.

Okee opgelost kan ik er een slotje op doen.

O0  O0  O0  yvon

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 1k

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Wie zijn er online?  4 leden zijn actief

Mededelingen


  • Recent nieuwsbericht

  • Willekeurig topic

  • Nu op het forum

    Drifter

    Geplaatst

    Hierbij nog 10 Toppers als aanvulling op bovenstaande Gratis Games Fall Guys: Ultimate Knockout Platforms: PlayStation 5, PlayStation 4, Xbox Series X en S, Xbox One, Nintendo Switch en pc Ook na de hype is Fall Guys een geweldige partygame. Met honderd man door een hindernisbaan vol draaiende hamers, sloopkogels en vliegende platformen stormen is natuurlijk een recept voor ultieme chaos. Dankzij de logge physics en merkwaardige besturing kun je eigenlijk ook niet boos worden als je vlak voor de finish van de baan wordt ge-yeet. Honkai: Star Rail Platforms: PlayStation 5, Android, iOS en pc Onze Kamal is nog steeds verslingerd aan de gratis, strategische rpg Honkai Star Rai. Voor deze game laten we dan ook hem aan het woord: “Als ik Honkai: Star Rail zou moeten samenvatten: het is een van de meest gedetailleerde rpg’s, die maar blijft verrassen. Als je Genshin Impact speelt, weet je al hoeveel passie miHoYo in zijn games stopt. Honkai: Star Rail is geen uitzondering. Ik ben sinds dag één een megafan en kan de game aan iedere fan van rpg-games aanraden.” Nou, duidelijk dus. Overwatch 2 Platforms: PlayStation 5, PlayStation 4, Xbox Series X en S, Xbox One, Nintendo Switch en pc Overwatch 2 stelde bij verschijning behoorlijk teleur. De singeplayercampagne ontbrak (en is inmiddels geannuleerd), de game was niet bijster veel veranderd ten opzichte van het eerste deel en personages vrijspelen kost veel speeltijd óf geld. Nu spelers elk nieuw personage direct kosteloos ontvangen, is Overwatch 2 een stuk beter om gratis te spelen. Bovendien is Blizzards hero-shooter na al die jaren gestroomlijnder en gevarieerder dan ooit. Marvel Snap Platforms: Pc Er zijn talloze mobiele games, maar Marvel Snap verdient absoluut een vermelding. Het heeft alles wat je wilt van een gratis cardgame: een eerlijk verdienmodel, simpele regels en een fantastische presentatie. Even een online potje spelen is eenvoudig, en het introduceert het grote publiek op een leuke manier aan minder bekende helden. Dota 2 Platforms: Pc Vaak wordt Dota 2 de ingewikkeldere tegenhanger van League of Legends genoemd, maar dat is voor de community zelf vloeken in de kerk. Alleen al omdat alle helden bij aanvang gratis beschikbaar zijn, in tegenstelling tot League. Bovendien is de gameplay nóg strategischer ingestoken, met een strenge doch bevredigende leercurve voor nieuwkomers. Spelunky Classic Platforms: Pc In Spelunky is elke stap voorwaarts een risico, terwijl je een weg graaft door de ondergrondse gangen. Spelunky HD en Spelunky 2 zijn wellicht betere opties, maar als je de bikkelharde roguelike-platformervaring van Derek Yu’s franchise in z’n meest pure vorm wil beleven, dan is het origineel nog altijd een goede optie. Counter-Strike 2 Platforms: Pc Hoewel niet iedereen tevreden is over de veranderingen in Counter-Strike 2 ten opzichte van Global Offensive, kun je eigenlijk niet om de game heen. Al jarenlang is het de gouden standaard voor competitieve shooters die draaien om pure reflexen en strategie. Daarbij is de balans nog steeds uitstekend, en hebben maps een welkome grafische make-over gekregen. Geef het nog even, en dan is Counter-Strike weer helemaal terug op het oude niveau. De Sims 4 Platforms: PlayStation 4, Xbox One en pc Je bent een fortuin kwijt als je alle Sims 4-uitbreidingen wilt aanschaffen, maar gelukkig is de basisgame gratis. Toegegeven: de meeste spelers willen waarschijnlijk van start met een of twee uitbreidingen, maar de game is ook prima op zichzelf te spelen. Final Fantasy 14 Platforms: PlayStation 5, PlayStation 4, Xbox Series X en S en pc Final Fantasy 14 betreft één van Square Enix’ grote comebackverhalen. Inmiddels is het een van de populairste mmo’s ter wereld en met elke uitbreiding steeds completer. Sommigen claimen zelfs dat de mmo de beste Final Fantasy-verhalen tot op heden bevat. De game is nu gratis te spelen tot en met level 70, waarbij spelers kunnen kiezen uit 16 verschillende jobs. Doki Doki Literature Club Platforms: Pc Je voelt je in de maling genomen wanneer Doki Doki literature Club van een datingsim verandert in een horrorgame. Hoe en wat is beter om zelf te ontdekken, maar het is goed om te weten dat er inmiddels een Plus-versie van de game met meer content is verschenen. Maar voor de meesten is het origineel een hele goeie gratis game.

    Drifter

    Geplaatst

    Beste @knabbel, er is door @Mafketel een reactie geplaatst met een linkje naar een overzicht van 10 Seedbox providers. Als je die link opent kan je zelf bij elke provider even checken of de mogelijkheid er is om met een Paysafecard te betalen. Het is natuurlijk heel fijn om een kant en klaar lijstje gepresenteerd te krijgen, maar je kan natuurlijk zelf ook iets doen.

    knabbel

    Geplaatst

    Ook voor betaling met paysfecrd
  • Recente prestatie

    • erico67 heeft zojuist een badge verdient
      2 jaar actief
  • Recente actieve topics

  • Populaire bijdragers

  • Willekeurige films

  • Willekeurige link

×
×
  • Nieuwe aanmaken...