Spring naar bijdragen

Internet verbinding heletijd weg!!


Aanbevolen reactie


  • Bijdragen:  354
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  02-09-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  32

Hallo,

Normaal als ik internet is er niks aan de hand maar wanneer ik Utorrent bijvoorbeeld aanzet (heb dit probleem nm ook gehad met nieuwsgroepen) dan gaat mijn internet connectie vet vaag doen.. soms om de minuut uitvallen.. of naar een kwartier.. soms naar een uur.. soms half uur.. egt heeeeeel irritant.. hebben jullie dit ook? ik moet nu als hij uitvalt elke keer naar beneden lopen en die router dat stekkertje eruit halen en er weer in doen.. maar het helpt voor geen meter.. help me.. want ik moet nu soms wel op een avond 15 keer lopen ofso.. egt heel irritant..

Groetjes Leon

Ik heb trouwens een Twister router..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 354
  • Reacties 11
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

Top Posters In Dit Topic

Hmm ik denk dat je router het aantal connecties dat utorrent maakt niet kan verwerken.

Kijk eens in de configuratie van je router. Bij firewall, het kan zijn dat in je router de firewall op hoogste prioriteit staat, zo ja, zet hem dan wat lager, ik heb tijdje geleden zo'n soort gelijkprobleem gehad, maar na mijn firewall in mijn router een beetje omlaag geschroefd te hebben doet hij het weer perfect.

Succes!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0

  • Bijdragen:  354
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  02-09-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  32

En hoe doe ik dat? want alles is altijd in het engels en daarom kan ik het zelf niet vinden..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 354

Je weet dus wel hoe je in je router komt (het ip van je router in IE intype).

Vervolgens moet je ergens bij het kopje Security, Firewall kijken.

Ik weet ook niet precies hoe het zit bij een Twister router, lees is de handleiding door, misschien kom je daar wat tegen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0

  • Bijdragen:  5.250
  • Waardering:   101
  • Prestatiepunten:  50
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  19-04-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  39

aantal connecties kun je in utorrent tog ook instellen ?

ik heb azureus en daar kan ik het aantal connecties instellen staat standaart op 70 en ik heb em naar 35 gezet

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 101
  • 5,3k

  • Bijdragen:  354
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  02-09-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  32

Ja nou ik kan kiezen system wan nat lan firewall en daar staan bij firewall dan..Firewall Setting

The Sharing Router provides extensive firewall protection by restricting connection parameters to limit the risk of intrusion and defending against a wide array of common hacker attacks. However, for applications that require unrestricted access to the Internet, you can configure a specific client/server as a demilitarized zone (DMZ). Enable Disable

Dan staat er

Block WAN Ping

When you "Block WAN Ping", you are causing the public WAN IP address on the Sharing Router to not respond to ping commands. Pinging public WAN IP addresses is a common method used by hackers to test whether your WAN IP address is valid and supports a network.

Discard PING from WAN side

Dan:

Client Filtering

You can block certain client PCs accessing the Internet based on time.

En dan...

MAC Control

You can block certain client PCs accessing the Internet based on MAC addresses.

MAC Address Control :  

Allow unspecified MAC address connect to Internet.  

MAC Address Control List  

Allow Connect to Internet MAC Address  

   

En als laatste......

DMZ(Demilitarized Zone)

If you have a local client PC that cannot run an Internet application properly from behind the NAT firewall, you can open the client up to unrestricted two-way Internet access by defining a virtual DMZ Host.

Some applications like VoIP Phone need to enable "Application Pass-Through" option to transfer the data in the packets.

Public IP Address IP Address of

Virtual DMZ Host Enabled Application

Pass-Through

(Hier staat ip adresje.. weetniet of ik m kan laten sien :))

(Use the current static or dynamic WAN IP address obtained from your ISP)    

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 354

  • Bijdragen:  354
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  02-09-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  32

aantal connecties kun je in utorrent tog ook instellen ?

ik heb azureus en daar kan ik het aantal connecties instellen staat standaart op 70 en ik heb em naar 35 gezet

Bedoelen ze daar dan de seders mee? hoeveel zou je mij dan aanraden om te doen? ik download met rond de 500 kb/s normaal (heb ik nog maar 1 keer gehaald met utorrent) en upload rond de 65 kb/s ong.!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 354

Nee seeders zijn wat anders dan connecties, maar ik zie net dat je bij utorrent ook je aantal connecties in kan stellen dit doe je door in het menu op opties te klikken en dan op instellingen.

Bij het tabblad BiTTorent staat het aantal connecties dat maximaal is toegestaan, als je dat dan is halveerd net zoals impy heeft gedaan, misschien dat je router dan niet meer zo van slag raakt!

EDIT: woohoo mijn 1500e post!!!!  :celb: :irule:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0

  • Bijdragen:  354
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  02-09-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  32

Y eaaaahh  1500 lekker hoor :P! Maar weetje.. haha ik keek daar waar jij sei..

Staat er.. maximale aantal verbindingen ofso.. 750 :buck:

eN MAXimale aangesloten peers per torrent 100  :buck:

en aantal uploadslots per torrent 8

En daaronder iets aangevinkt en daarweer onder de twee rechtse aangevinkt en dan protocolcodering uitgeschakeld en inkomende privicy bla bla ingeschakeld..

Wat raden jullie mij aan om nu te doen? :)

Screenshot uploade bij imageshack.us wil telkens maar niet.. 100 keer geprobeert..  ::)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 354

  • Bijdragen:  354
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  02-09-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  32

Oke heb ik gedaan.. maar kan mijn snelheid nu nog wel heel hoog dan?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 354

  • Bijdragen:  354
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  02-09-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  32

Ik heb hem nu op 40 staan en per torrent die eronder op 40 en nog valt hij uit..  ::) als ik steeds minder doe.. gaat hij ook niet meer zo snel.. ofwel??

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 354

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Wie zijn er online?  7 leden zijn actief

Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...