Spring naar bijdragen

snelheid in regedit


josnixs

Aanbevolen reactie


  • Bijdragen:  94
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  24-11-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  52

Hoi

Ik kan mij nog vaag herineren dat toen ik nog op kazaa kwam dat je daar in je regedit ook een verandering kon toe passen zodat je vele malen sneller kon dl nu ben ik vergeten waar je dit precies moet doen is er iemand die dit nog wel weet

Ik weet nog wel dat er bv 400 stond waar je 2100 van kon maken dit scheelde echt veel met je dl snelheid bvb dank Jos

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 94
  • Reacties 2
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

Top Posters In Dit Topic


  • Bijdragen:  94
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  24-11-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  52

Hoi

Dit bedoel ik niet ik dl nu van torrent,volgens mij doet deze regel je kazaa versnellen

Het was ook geen pro je kon gewoon naar software in regedit en daar ik d8 tot wel 2400 gaan hier hebben ze het over 1000 ik weet zeker dat het veel hoger ging

Ik gebruik geen pro`s dan doe ik het met de hand verzetten

Als ik het weet laat ik het nog horen Jos

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 94

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Wie zijn er online?  3 leden zijn actief

Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...