Spring naar bijdragen

Help voor beginners


Gast gekkehenky52

Aanbevolen reactie

Hoi, wij Jip en Janneke hier willen ook graag dvd filmpies downloaden en branden. het downloaden lukt goed met bearShare (lekker snel en veel bronnen), wij hebben dus avi bestanden maar dan....

hoe krijgen wij deze verder op een dvd schijfje, soms zijn er meedere stukken moet je deze plakken of zo,die ondertitels plakken en zo, hebben jullie niet een stappe plan voor beginners ?

of kunnen we beter ander soort bestanden downloaden?

wij zullen de zoveelste wel weer zijn maar ik heb alles al nagelezen op de site maar het daas me voor de ogen van al die codes en dingen die je kan cq moet doen.

:blink:

Graag jullie hulp

Jip en Janneke alias Aqua en VV ( L en L)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0
  • Reacties 3
  • Gemaakt
  • Laatste reactie
  • Oud-beheerder

  • Bijdragen:  26.218
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  24.929
  • Dagen gewonnen:  264
  • Lid sinds:  17-12-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Ja het is wel lastig om een avi bestand op dvd te branden. Ik raad u aan om het DVD image bestanden te downloaden. Deze zijn ruim 4 gb maar dan heb je ook wel de image van de dvd. En die kan je zeer simpel weg branden als image op een DVD. AVI files zijn vaak voor s-vcd\'s.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2,9k
  • 26,2k
  • 264
  • 3 weken later...
Gast verma164

Ik heb vandaag mijn eerste film gedownload via bittorrent, en die wil ik nu op dvd zetten. Ik heb het programma alcohol 120% gedownload, maar het wil maar niet lukken. Er blijft in het scherm staan dat ie aan het wachten is op een disk, en daar blijft ie hangen. Heel frustrerend! Wat moet ik doen?

Groetjes Eva

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Gearchiveerd

Deze discussie is nu gearchiveerd en afgesloten voor verdere reacties.

  • Wie zijn er online?  8 leden zijn actief

Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...