Spring naar bijdragen

downloadsnelheid


Aanbevolen reactie


  • Bijdragen:  6
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  05-01-07
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

Hallo allemaal,

Ik ben nieuw hier. De laatste 2 dagen heb ik mij op SABnzbd toegelegd. Dat lukt aardig, zeker met de handleiding ernaast.

Maar ... toch nog een groot probleem : mijn downloadsnelheid (of traagheid) kom niet boven 0.06 kb/s.

Misschien ligt dit wel aan mijn provider? Skynet

Ik heb het als volgt ingesteld: news.skynet.be 119 - 2 - 0. Misschien is die 2 wel fout, maar ik heb ook al 1 en 3 en 4 geprobeerd.

Is het mogelijk om een andere server in te stellen? dus niet die van je provider? Zo ja, welke moet ik dan nemen?

Wie helpt mij?

Alvast bedankt

Sonja

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 6
  • Reacties 16
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

Top Posters In Dit Topic


  • Bijdragen:  3.532
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  29-10-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit
  • Leeftijd:  53

Hallo sonja,

Ikzelf ben niet helemaal op de hoogte van SABnzb, maar ik weet wel dat je instellingen (119-2-0) goed zijn.

de downloadsnelheid wordt mede bepaald door je provider.

2. Wat is de up-en download snelheid?

Skynet ADSL Go: download - 3.3Mbps, upload - 128 Kbps (of 192 Kbps met 1 van de 2 ADSL GO opties)

Skynet ADSL Plus: download - 3.3Mbps, upload - 192 Kbps

De maximale downloadsnelheid is afhankelijk van de afstand tot de Belgacom centrale. Deze max. snelheid wordt NIET gegarandeerd door Belgacom Skynet

er zijn ook betaalde servers die veel sneller gaan.

ja, je kunt dus meerder servers toevoegen.

ga voor je kijken welke....

wacht intussen af of er mensen reageren die er meer verstand van hebben O0

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 3,5k

  • Bijdragen:  1.191
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  06-11-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit
  • Leeftijd:  55

Hoi Sonja,

Wellicht kun je, voordat je overschakelt op een andere provider, portforwarding proberen?

scheelt heel veel snelheid met downloaden.

Via de site www.portfowarding.com kun je de router selecteren waar jij mee internet (per merk) daarna kun je als het goed is ook het programma selecteren die je wilt portforwarden. De site is helaas wel in het engels, maar als dat geen probleem is wel heel duidelijk.

ook wordt precies verteld wat portforwarding is.

Marcel :cool2:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 1,2k

  • Bijdragen:  3.532
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  29-10-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit
  • Leeftijd:  53

Sonja,

heb, zoals beloofd, voor je rondgekeken.

kom steeds tot dezelfde conclusie(s):

1) je woont idd te ver van de centrale (Belgacom Skynet), of

2) de bekabeling die je hebt is slecht (haast onwaarschijnlijk)

3) je hebt een abbonement die laag is

wat je het beste kunt doen is bellen met je provider en vragen welke instellingen je hebt en ze eventueel aan laten passen.

mbt je router: je hebt toch wel je poort openstaan? (gedaan door je instellingen op 119-2-0 te zetten)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 3,5k

  • Bijdragen:  696
  • Waardering:   2
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  03-10-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Vaak helpt het ook om de regels voor je client aan te passen

in je Firewall! :-[ 8)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2
  • 696

  • Bijdragen:  6
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  05-01-07
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

Hallo allemaal,

Bedankt voor jullie reacties!

Toch nog wat vraagjes:

Michiel,

Ik heb een ADSL Skynet GO abonnement. En momenteel probeer ik te downloaden via mijn laptop die draadloos verbonden is met mijn router, zou dat een probleem kunnen zijn?

In het verleden heb ik al gedownload via bittorent en eigenlijk niet echt problemen gehad.

En die poort openzetten in mijn router hoe doe ik dat? Gaat dit niet automatisch door de instellingen in SABnzbd?

Marcel,

Dat portforwarden  snap ik niet echt. Wat ik eruit begrijp, is dat ik ergens een soort abonnement heb en dan via daar anoniem  kan downloaden??. Die site die je doorgaf, komt soms is het frans en soms in het engels??

Yihaa,

In mijn firewall moet ik daar bij uitzonderingen daar dan de poort manueel toevoegen?

BTW mijn snelheid is al opgelopen tot 0.13 kb/s en mijn download zal klaar zijn op 10/08/2010.

Misschien ligt het ook allemaal wel aan mij, hoe oud mag een nzb zijn? Ik heb ergens iets gelezen over retention (???) van de servers. Mijn nbz is 18 dagen oud.

Alvast bedankt voor de goede raad!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 6

  • Bijdragen:  696
  • Waardering:   2
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  03-10-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Dat gaat per merk Firewall anders maar in principe alles toestaan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2
  • 696

  • Bijdragen:  1.191
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  06-11-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit
  • Leeftijd:  55

Hallo Sonja.

Soms ben ik net een mens en heb dan een klein foutje gemaakt. De site die je moet hebben is www.portforward.com

Je kunt met port forwarden een poort van je PC vrijgeven voor verkeer (wel je firewall blijven gebruiken)

Het is geen abonnement. Maar als je een poort insteld hoger als het getal 10.000 en lager als 12.000

zal je provider niet in de gaten hebben wat je precies aan het doen bent (zoveel poorten heeft de server vaak niet)

Op die site wordt uitgelegd wat de bedoeling is, in het engels.

Succes

Marcel :cool2:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 1,2k

  • Bijdragen:  3.532
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  29-10-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit
  • Leeftijd:  53

Hallo Sonja,

hoe is de verbinding met je router? als de verbinding goed is geen probleem.

mbt de router: je geeft via sabnzbd een poortnummer door, nl 119.

dit betekent dat je in de instellingen van je router poort nr 119 ook vrij moet geven.

marcel bedoeld dat je via de site die hij doorgaf je daar kunt kijken bij het merk router wat je hebt.

over hoe je poorten vrij moet geven.

op http://www.duken.nl/content/view/393/8/ vin je meer info en en handleiding.

maar je hoeft niet te poortforwarden, je download nl van een server.

mbt het abbonement Go, als je dit sneller wilt, even bellen met je provider en een ander abbo nemen.

wat je in ieder geval nog kunt proberen is downloaden met je pc, kijken of er verschil is.

succes O0

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 3,5k

  • Bijdragen:  3.532
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  29-10-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit
  • Leeftijd:  53

Ha Sonja,

ben ik weer, je kunt ook nog even kijken op:

http://www.nieuwsgroepen.info/content/view/15/28/

optie sabnzbd O0

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 3,5k

  • Bijdragen:  6
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  05-01-07
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

Hoi allemaal,

Ik heb het ondertussen op mijn desktop geprobeerd, en daar was de snelheid 13.21 kb/s. Ik heb een nzb van Borat opgestart, blijkbaar update mijn browser niet constant, dus ik maar vernieuwen tot hij op 0 stond.

Als ik dan bij history ga kijken, staat daar FAlSE???

Maar in de dir complete staat nu Borat.nzb met een grootte van 319 kb en de totale collectie was 719 mb. Wat NU???

Ik denk niet dat dit juist is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 6

  • Bijdragen:  3.532
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  29-10-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit
  • Leeftijd:  53

er is dus verschil tussen je laptop en pc. snelheid is dus nu afhankelijk van je provider en abbonement.

FAISE zegt mij even niets, sorry....

het verschil van 400 mb moet gedownload worden.

voor het downloaden moet je goed kijken of de gehel film ook aangeboden wordt en niet bv: 328/7000 parts (zie handleiding)

het kan zijn dat, als de hele fiml wordt aangeboden, het restant nog volgt. afwachten....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 3,5k

  • Bijdragen:  6
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  05-01-07
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

Ja hoor, het was volledig

dit was het bestand dat ik gevonden had

Borat.DVDRip.NLSubs.Snerik[00/82] - "Borat.DVDRip.NLSubs.Snerik.nzb" yEnc (1/2)

collection size: 790.73 MB, parts available: 3297 / 3297

- 1 nzb file

- 12 par2 files

- 70 rar files

en de NZB is verdwenen uit de queue dus ik denk niet dat er nog wat volgt.

en dit staat er onder history

2007-01-06 21:13:30 borat.nzb False

Stage Par2

[PAR-INFO] Borat.DVDRip.NLSubs.Snerik: => Scanning "C:\Documents and Settings\Bureaublad\SABnzbd-0.2.4-w32\downloads\Incomplete\borat_nzb\Borat.DVDRip.NLSubs.Snerik.vol000+01.PAR2"

Ik heb ondertussen ook geprobeerd om mijn router te openen, maar ik heb de handleiding al gelezen, maar ik weet niet hoe ik het moet instellen.

Merci

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 6

  • Bijdragen:  3.532
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  29-10-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit
  • Leeftijd:  53

hoeft dus ook niet, je downlaod al volledig en op snelheid.

alles staat dus goed O0

gaat alleen wat minder op je laptop, mogelijk verbinding slecht (afstand) oid

sil vous plait  O0

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 3,5k

  • Bijdragen:  3.532
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  29-10-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit
  • Leeftijd:  53

oeee, snap nu pas wat je bedoeld, duhh..

hij was volledig voordat je de film ging downloaden, ik dacht dat je de film volledig gedownload had, soryy,.....

ik denk dat het aan de film ligt, kun je een andere proberen??

kijken wat er dan gebeurt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 3,5k

  • Bijdragen:  6
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  05-01-07
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

Ik zoek een andere ... maar morgen

Bedankt al voor alle moeite!!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 6

  • Bijdragen:  3.532
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  29-10-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit
  • Leeftijd:  53

graag gedaan O0. laat maar weten hoe het gaat og is gegaan

hoop dat je wat aan de hulp hebt

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 3,5k

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Wie zijn er online?  7 leden zijn actief

Mededelingen


  • Recent nieuwsbericht

  • Willekeurig topic

  • Nu op het forum

    Stockbox

    Geplaatst

    Om de vermelding van Drifter te supporten kan ik melden dat we aan de aankomende dagen de deur geopend hebben. Registratie met VPN áán is toegestaan. Na registratie vind er admin approval plaats. Deze tijd proberen we te beperken tot max. 1 uur. Je ontvangt géén email.  

    Drifter

    Geplaatst

    Er is een nieuwe Nederlandse NZB Community aangemeld met de naam Stockboxx. Helaas is deze comminity alleen toegankelijk op Invite, maar zal van tijd tot tijd de deuren openen voor het grotere publiek. Het Beheer van Stockboxx zal in dit topic aangeven wanneer de open registratie zal plaatsvinden, dus hou dit topic goed in de gaten. Extra puntje van aandacht is dat de leiding van Duken.nl de leden vraagt geen verzoekjes te plaatsen in dit topic voor invites, want die zullen worden verwijdert.

    Drifter

    Geplaatst

    De ultieme Mario Kart 8 Deluxe-configuratie voor de Nintendo Switch Mario Kart 8 Deluxe heeft de kracht om de meest vriendelijke bijeenkomsten om te toveren in intense, competitieve slagvelden. Dat komt omdat, als het om Mario Kart gaat, iedereen wil winnen. De strijd om de eerste plaats laat het hart sneller kloppen en kan soms zelfs vriendschappen op de proef stellen. Misschien zit de magie van Mario Kart in het feit dat we teruggaan naar onze kindertijd, waar winnen in een spelletje alles leek. Een van de prachtige aspecten van de Nintendo Switch is het vermogen om overal een race te starten, of je nu thuis op de bank zit of onderweg bent. Naast vaardigheden en uitgebreide kennis van de banen, speelt de samenstelling van je kart een cruciale rol in het behalen van overwinningen. Het perfecte Mario Kart 8 Deluxe-voertuig samenstellen is bijna een wetenschap op zich, en door de jaren heen hebben spelers verschillende meta's ontdekt voor het bouwen van hun ultieme racewagen. Karakterkeuze, karttype, wielen en zweefvleugels beïnvloeden allemaal de prestaties van je racewagen. Grotere personages neigen zwaarder te zijn, wat resulteert in een hogere topsnelheid maar tragere acceleratie. Het juiste evenwicht vinden tussen snelheid, acceleratie, wegligging, gewicht en andere statistieken is essentieel voor de overwinning. De meta is voortdurend geëvolueerd, met combinaties zoals Waluigi op de Wiggler-quad met kleine wielen die populair werden onder de fans. Nintendo speelt actief in op deze trends door het spel te updaten en balansveranderingen door te voeren om een eerlijke competitieve omgeving te handhaven. **De Supreme Mario Kart 8 Deluxe Opstelling** Na grondige analyse van alle 703.560 mogelijke karakter- en voertuigcombinaties heeft datawetenschapper Antoine Mayerowitz de ultieme opstelling gevonden: Princess Peach rijden op de Teddy Buggy met Roller Tires en de Cloud Glider. Deze configuratie biedt superieure acceleratie, handling, snelheid, off-road capaciteiten, gewichtsbeheer en mini-turbo's. Naast Peach zijn personages zoals Birdo, Daisy, Peachette, en Yoshi van vergelijkbaar gewicht en kunnen dezelfde prestaties leveren met deze opstelling. De Teddy Buggy en Roller Tires-combo waren reeds favoriet onder vele spelers, maar nu wordt hun effectiviteit ondersteund door uitgebreide data-analyse. Deze combinatie wordt je geheime wapen de volgende keer dat je met vrienden gaat racen. Het biedt niet alleen een competitief voordeel, maar garandeert ook dat je tegenstanders moeite zullen hebben je bij te benen. Bereid je voor op intense races en mogelijke vriendschappelijke rivaliteit, want met deze opstelling ben je haast onverslaanbaar in Mario Kart 8 Deluxe op de Nintendo Switch.
  • Recente prestatie

    • Stockbox heeft zojuist een badge verdient
      Eerste post
  • Recente actieve topics

  • Populaire bijdragers

  • Willekeurige films

  • Willekeurige link

×
×
  • Nieuwe aanmaken...