Robin Geplaatst Januari 13, 2007 Bijdragen: 501 Waardering: 64 Prestatiepunten: 383 Dagen gewonnen: 3 Lid sinds: 08/26/06 Status: Offline Actief: November 16, 2022 Leeftijd: 31 Delen Geplaatst Januari 13, 2007 Hey iedereen, Ik download met Azureus, en ben er super tevreden over. Ik haal goede snelheden, maar nu het rare: Bij een goede torret met veel seeders/leechers, dwarrelt hij de hele tijd tussen 190 Kb/s en 199 kb/s. Ik heb nog maar 1x gezien dat hij de 201 Kb/s haalde. Hoe komt dit? Ligt dit aan mijn provider? :-[ Hieronder een balkje van mijn status: Zoals je ziet: Niet boven de 200 kb/s Als jullie kunne helpen, hoor 'k 't graag. Groetjes, Robin :cool2: Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 64 501 3
Razor Geplaatst Januari 13, 2007 Bijdragen: 186 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 09/03/06 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Januari 13, 2007 Yo, Robin Ik zet mijn upload meestal op max 13kb, en dan download ik soms 300kb/s en soms weer 150kb/s (slingert) dus probeer is met max 13kb upload en als dat niet lukt ligt het wss aan je provider. Ik ken niks van nederlandse providers (ik ben zelf Belg) dus dat vraag je dan beter aan iemand anders Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 186
Martijn Geplaatst Januari 13, 2007 Bijdragen: 806 Waardering: 5 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/19/06 Status: Offline Actief: April 5, 2012 Leeftijd: 36 Delen Geplaatst Januari 13, 2007 -zit je niet tegen je max van je internet abbonement aan? -het kan zijn dat een tracker om meer upload snelheid vraagt, nu heb je je upload gecapped op 30kb/s, probeer dit eens op 50kb/s, daar dan ff een beetje aan tweaken. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 5 806
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie