Jubbetje Geplaatst Februari 21, 2007 Bijdragen: 5 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 02/18/07 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 48 Delen Geplaatst Februari 21, 2007 Hoi. Ik heb dus geprobeerd poorten open te zetten maar dan krijg ik de foutmelding dat ik het internet niet meer op kan. Nu heb ik vermoedelijk geen router. Mijn downloadsnelheid is +/- 60 kb/s Nu heb ik ook dat stukje s=zitten lezen over wat de werkelijke download en uploadsnelheden zijn. ik heb 4 mb/s Hoe kan ik mijn kb's sneller krijgen. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 5
ma.blok Geplaatst Februari 21, 2007 Bijdragen: 1191 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 11/06/06 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 56 Delen Geplaatst Februari 21, 2007 Hoi, Op welke manier internet je? kabel of adsl? Wie is je provider? Je hebt als het goed is een modem (router) dat is het kastje tussen je computer en je aansluiting in de muur. welk merk en welk type is dat kastje? Marcel :cool2: Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 1.2k
Jubbetje Geplaatst Februari 21, 2007 Bijdragen: 5 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 02/18/07 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 48 Auteur Delen Geplaatst Februari 21, 2007 Ik heb een adsl verbinding via 12move (tiscali) 4mb/s Mijn modem is een Sagem f@st 908 Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 5
Jubbetje Geplaatst Februari 21, 2007 Bijdragen: 5 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 02/18/07 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 48 Auteur Delen Geplaatst Februari 21, 2007 Ok ben ik weer. Ik heb nu dus wel een downloadsnelheid van +/- 130 kb/s Denk dat het niet meer nodig is om het verder uit te zoeken. toch bedankt. grtz Jubbetje Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 5
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie