Spring naar bijdragen

bestand van 1350 Mib omvormen om te branden op vcd van 700 mb?


Aanbevolen reactie


  • Bijdragen:  9
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  05-02-07
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

:knuffel: Ik ben de film "over the hedge" aan het downloaden (1350 mb), en wil deze graag branden op een cd-r van 700 mb. Want als ik mbv alcohol of nero wil branden op een dvd-r geeft de comp. aan : geen geldige schijf aanwezig, heel frusti!!

gedownload via bittorrent, en deze keer geen 2 mapjes (anders brandde ik gewoon 2 cd'tjes voor 1 film)

ligt het dan aan de soorts dvd schijfje dat ik nu thuis heb liggen?

Dvd-shrink gaat ook niet.. want dat kent weer geen avi-bestand, kortom een heel verhaal...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 9
  • Reacties 2
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

Top Posters In Dit Topic


  • Bijdragen:  1.191
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  06-11-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit
  • Leeftijd:  55

Hoi,

Je kunt hem wel branden op een dvd, maar je gebruikt de verkeerde! Brand de film op een DVD+R dan herkent nero de dvd wel en kun je hem ook afspelen op je dvdspeler. tevens is de kwaliteit beter want op een cd verlies je kwaliteit.

Succes!

Marcel :cool2:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 1,2k

  • Bijdragen:  3.532
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  29-10-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit
  • Leeftijd:  53

ligt er wel aan welke versie van nero je hebt. indien je versie 6 hebt gaat het helaas niet lukken omdat je waarschijnlijk de dvd pligin niet hebt.

het beste is nero 7 te downloaden en daarmee kan het wel.

btw weet je wel zeker dat je een dvd brander hebt? mss een stomme vraag maar je zal niet de eerste zijn :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 3,5k

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Wie zijn er online?  8 leden zijn actief

Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...