Spring naar bijdragen

Modem installeren


Aanbevolen reactie


  • Bijdragen:  105
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  04-01-07
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit
  • Leeftijd:  33

Ik heb nu al bijna een jaar een modem van sitecom. Dit is een modem en router in een. Deze had ik gekocht omdat ik online wou op me 360 maar dat kon niet met me oude modem omdat daar maar 1 poort in zat voor één netwerkkabel en die moest natuurlijk naar de PC.

Ik wil nu is echt online een heb dan ook de vraag hoe je een modem installeert. Er zat geen CD bij dus het moet handmatig. Ik kan wel een internet verbinding aanmaken maar hoe kan ik me PC laten merken dat er een nieuw modem in zit? Want ik denk dat dat het probleem is, want hij geeft aan dat alles is aangesloten enzo ( Lampjes branden op het modem ) alleen heb ik nooit een berichte zien staan op de PC van nieuwe hardware gevonden...

Me modem is: sitecom adsl router 4p switch

Alvast bedankt ^_^

Edit: Yes i know, dit is de 2de keer dat ik het vraag. Maar heb stiekem nu wel op het verlossende antwoord van hoe het moet :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 105
  • Reacties 16
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic


  • Bijdragen:  1.191
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  06-11-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit
  • Leeftijd:  55

Hoi,

Via deze site van sitecom kun je drivers van je router downloaden http://www.sitecom.com/drivers.php

Moet je we lhet juiste type van je router weten (adsl 4p switch is niet voldoende)

Marcel :cool2:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 1,2k
Gast sebasjuh

Er zit bij de modems ook altijd een heel uitgebreide handleiding hoe je een modem moet neerzetten.

Het is gewoon die oude weghalen nieuwe modem neerzetten via je computer naar het nieuwe modem verbinding maken. (in de handleiding staat het standaard ip-adres van je modem) en daar dan je username en wachtwoord instellen van je provider en hij moet het doen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0

  • Bijdragen:  105
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  04-01-07
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit
  • Leeftijd:  33

Hoi,

Via deze site van sitecom kun je drivers van je router downloaden http://www.sitecom.com/drivers.php

Moet je we lhet juiste type van je router weten (adsl 4p switch is niet voldoende)

Marcel :cool2:

Ik heb ze gedownload maar het modem doet het nog niet. Ik zoek over internet al een downloadbare CD-Rom die precies het zelfde is al je het modem koopt. Maar ik zie hem nergens :(

Het model is: Sitecom DC-214 V2

Als iemand ook even wil zoeken graag ^_^

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 105

  • Bijdragen:  1.191
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  06-11-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit
  • Leeftijd:  55

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 1,2k

  • Bijdragen:  105
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  04-01-07
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit
  • Leeftijd:  33

De bovenste ja, de onderste deed het niet. Maar als ik die heb geinstaleerd krijg ik een site die het niet doet... Het is iedergeval niet het instalatie programma die je nodig hebt... Ik denk dat die ook nergens legaal te downloaden is :-\

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 105

  • Bijdragen:  1.191
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  06-11-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit
  • Leeftijd:  55

Ik zal nog even proberen te zoeken, maar de mogelijkheden beginnen een beetje op te raken.

Marcel :cool2:

ps

gaat het om een installatie of alleen een driver?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 1,2k

  • Bijdragen:  1.191
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  06-11-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit
  • Leeftijd:  55

Hoi,

Via sitecom wel allerlei handleidingen http://www.sitecom.com/manuals_result.php?groupid=1&subgroupid=42&productid=211&version=V2;001

Maar nergens een installatie cd kunnen vinden (om te downloaden) wel via marktplaats waar compleet routerpakket met cd wordt aangeboden (zit je niet op te wachten) heb nog gekeken of er op nieuwsgroepen iets aan software wordt geplaatst, helaas geen resultaat.

Dan zijn de mogelijkheden die ik had uitgeput, helaas :'(

Marcel :cool2:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 1,2k

  • Bijdragen:  105
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  04-01-07
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit
  • Leeftijd:  33

Wacht, je had wel gelijk. Als ik dan op het logo van USBNet Login klik moet ik iets invullen. VOlgens mij is dat het wachtwoord en inlognaam van me internet verbinding. Ik weet alleen niet meer wat het is :o. Weet jij misschien waar ik het kan vinden?

Maar harstike bedankt ^_^!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 105

  • Bijdragen:  1.191
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  06-11-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit
  • Leeftijd:  55

Via je internetprovider heb je ooit een username en wachtwoord gehad (brief of e-mail) en anders de helpdesk van je provider bellen.

Hoop dat het allemaal gaat lukken (geeft mij ook weer een goed gevoel ;D ;D)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 1,2k

  • Bijdragen:  105
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  04-01-07
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit
  • Leeftijd:  33

Dan bel ik morgen even naar Tele2. Heel erg bedankt :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 105

  • Bijdragen:  1.191
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  06-11-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit
  • Leeftijd:  55

Graag gedaan!

Kun je tele2 vandaag dan niet bereiken?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 1,2k

  • Bijdragen:  3.532
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  29-10-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit
  • Leeftijd:  53

je kunt ook in de documentatie kijken die bij je installatiepakket zat. daar staan je username en password ook bij. en tele2 is vandaag ook te bereiken O0

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 3,5k

  • Bijdragen:  105
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  04-01-07
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit
  • Leeftijd:  33

Ik kan echt niks meer vinden van me modem dus maar bellen. Bel morgen wel uit school, dan is niemand thuis waardoor ik even rustig kan bellen :P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 105

  • Bijdragen:  1.191
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  06-11-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit
  • Leeftijd:  55

Good luck!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 1,2k
  • 2 weken later...

  • Bijdragen:  105
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  04-01-07
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit
  • Leeftijd:  33

Nouja, ik zal het verhaal maar af maken :).

Ik heb ondertussen me nieuwe internet van tele 2 binnen ( 4MB ADSL ) en kan nu lekker snel downloaden en meerdere PC's ( Dus ook me 360 ) op me modem aansluiten.

( Sorry, maar ik ga even over in caps-lock... )

MAAR NU IS ME 360 STUK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Nu moet ik nog 3 weken wachten voordat ik met me 360 online kan. 3 weken! Dus geen happy end :'(

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 105

  • Bijdragen:  346
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  02-03-07
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

??? aaawh die's lullig najah... goed dat het gelukt is  O0

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 346

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Wie zijn er online?  6 leden zijn actief

Mededelingen


  • Recent nieuwsbericht

  • Willekeurig topic

  • Nu op het forum

    Stockbox

    Geplaatst

    Om de vermelding van Drifter te supporten kan ik melden dat we aan de aankomende dagen de deur geopend hebben. Registratie met VPN áán is toegestaan. Na registratie vind er admin approval plaats. Deze tijd proberen we te beperken tot max. 1 uur. Je ontvangt géén email.  

    Drifter

    Geplaatst

    Er is een nieuwe Nederlandse NZB Community aangemeld met de naam Stockboxx. Helaas is deze comminity alleen toegankelijk op Invite, maar zal van tijd tot tijd de deuren openen voor het grotere publiek. Het Beheer van Stockboxx zal in dit topic aangeven wanneer de open registratie zal plaatsvinden, dus hou dit topic goed in de gaten. Extra puntje van aandacht is dat de leiding van Duken.nl de leden vraagt geen verzoekjes te plaatsen in dit topic voor invites, want die zullen worden verwijdert.

    Drifter

    Geplaatst

    De ultieme Mario Kart 8 Deluxe-configuratie voor de Nintendo Switch Mario Kart 8 Deluxe heeft de kracht om de meest vriendelijke bijeenkomsten om te toveren in intense, competitieve slagvelden. Dat komt omdat, als het om Mario Kart gaat, iedereen wil winnen. De strijd om de eerste plaats laat het hart sneller kloppen en kan soms zelfs vriendschappen op de proef stellen. Misschien zit de magie van Mario Kart in het feit dat we teruggaan naar onze kindertijd, waar winnen in een spelletje alles leek. Een van de prachtige aspecten van de Nintendo Switch is het vermogen om overal een race te starten, of je nu thuis op de bank zit of onderweg bent. Naast vaardigheden en uitgebreide kennis van de banen, speelt de samenstelling van je kart een cruciale rol in het behalen van overwinningen. Het perfecte Mario Kart 8 Deluxe-voertuig samenstellen is bijna een wetenschap op zich, en door de jaren heen hebben spelers verschillende meta's ontdekt voor het bouwen van hun ultieme racewagen. Karakterkeuze, karttype, wielen en zweefvleugels beïnvloeden allemaal de prestaties van je racewagen. Grotere personages neigen zwaarder te zijn, wat resulteert in een hogere topsnelheid maar tragere acceleratie. Het juiste evenwicht vinden tussen snelheid, acceleratie, wegligging, gewicht en andere statistieken is essentieel voor de overwinning. De meta is voortdurend geëvolueerd, met combinaties zoals Waluigi op de Wiggler-quad met kleine wielen die populair werden onder de fans. Nintendo speelt actief in op deze trends door het spel te updaten en balansveranderingen door te voeren om een eerlijke competitieve omgeving te handhaven. **De Supreme Mario Kart 8 Deluxe Opstelling** Na grondige analyse van alle 703.560 mogelijke karakter- en voertuigcombinaties heeft datawetenschapper Antoine Mayerowitz de ultieme opstelling gevonden: Princess Peach rijden op de Teddy Buggy met Roller Tires en de Cloud Glider. Deze configuratie biedt superieure acceleratie, handling, snelheid, off-road capaciteiten, gewichtsbeheer en mini-turbo's. Naast Peach zijn personages zoals Birdo, Daisy, Peachette, en Yoshi van vergelijkbaar gewicht en kunnen dezelfde prestaties leveren met deze opstelling. De Teddy Buggy en Roller Tires-combo waren reeds favoriet onder vele spelers, maar nu wordt hun effectiviteit ondersteund door uitgebreide data-analyse. Deze combinatie wordt je geheime wapen de volgende keer dat je met vrienden gaat racen. Het biedt niet alleen een competitief voordeel, maar garandeert ook dat je tegenstanders moeite zullen hebben je bij te benen. Bereid je voor op intense races en mogelijke vriendschappelijke rivaliteit, want met deze opstelling ben je haast onverslaanbaar in Mario Kart 8 Deluxe op de Nintendo Switch.
  • Recente prestatie

    • Stockbox heeft zojuist een badge verdient
      Eerste post
  • Recente actieve topics

  • Populaire bijdragers

  • Willekeurige films

  • Willekeurige link

×
×
  • Nieuwe aanmaken...