Jump to content

Toch nog effe voorstellen...

Recommended Posts

Hoi allemaal...

Ik was mij vergeten voor te stellen :redface: Dus bij deze!

Ik ben Leonie, 21 jaar.. ennehm.. werkeloos :buck: Ik ben net verhuisd dus vandaar... Ik hou van het weekend (uitgaan, en bij vrienden thuis zitten gek doen :P), en van mijn 2 dwergpapegaaitjes ;D

Ik ben veel bezig met de computer, ik speelde al spelletjes toen ik 4 was XD Niet dat ik alleen maar spelletjes doe, want eigenlijk doe ik dat bijna niet meer omdat mijn PC het heeft gehad geloof ik.. Maar MSN en forums enzo vind ik altijd wel leuk!

Nouja, ik heb mij hier dus geregistreerd omdat ik films en spellen aan het downloaden ben en hier meer over wil weten :D Vroegâh deed mijn vriend dat, maar die is d'r niet meer voor mij dus nu moet ik het zelf uitzoeken :-[ ;D

• Replies 40
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Nou Leonie,

Van harte  :welkom: bij deze warme club :)

Zag idd dat je al lekker op het forum bezig bent, hou vol!

Veel plezier!

Marcel :cool2:

hartelijk welkom leonie

nog een vraagje waar woon je?

Maar MSN en forums enzo vind ik altijd wel leuk!

dan heb je gelukkig het leukste forum van nederland gevonden!!

en wat die films betreft ik geloof dat we al hard op weg zijn  O0

succes

Dank jullie wel :)

Ik woon in Gelderland nu,  eerst heb ik altijd in Noord Brabant gewoond ;D

Ik vind dit nu al een leuk forum en het is echt superfijn dat ik hier zo goed geholpen word O0 Bedankt! :)

daar zijn we hier voor om te helpen  ;D

maar toch bedankt voor je compliment  :superman:

beginnen we nu alweer?  ::)

ben ik eens aardig tegen een jonge dame van 21  :-*

word er meteen iets achter gedacht  :-[

haha, eagles je blijft proberen he. persoonlijk hou ik daar wel van, volhouden en doorzetten  O0

ben alleen benieuwd of yvon je  dat in dank afneemt (om nog maar te zwijgen over yolanthe)  ;D

Leonie van harte welkom hier en je bent idd al lekker bezig. altijd fijn om te zien wanneer mensen dingen snel op pakken, ga zo door.

mbt je werk, welk werk zoek je?

btw leuke site, goed bezig met allerlei foto's  O0

Een en al hoffelijkheid die eagles O0 doe je ook niet zomaar! :-X

Kom ik deze in ene tegen kon het ook niet laten om het (eagle) jullie te showen.

screenhunter1qj9.jpg

niet mijn tekts hoor maar ik kwam het toevaaaaaaaaaaaaaaalllllllllllligggggggg tegen toevallig hé.

Yvon ,yolante en( loesje).

Leonie ben blij dat je erbij bent gekomen.

Hahaha Yvon  ;D

@ Michiel:  Dank je :)

Ik krijg van allerlei vacatures voor m'n neus geschoven en ik vind heel veel dingen leuk. Deze week ga ik op sollicitatiegesprek bij een kinderkledingzaak en ook nog bij een reclame bedrijf (als receptioniste/telefoniste).  Datatypiste lijkt me ook wel leuk werk en het scheelt dat ik handig ben met computers.

Maar ik heb dus niet één bepaalde voorkeur voor werk eigenlijk ;)

...

Zolang ik maar niet in een fabriek hoef te staan om gaten te boren in een kozijn, want die vacature kreeg ik vorige week mee naar huis :-[

idd leuk, een kinderkledingzaak. ach ja van gaten boren wordt je idd niet echt vrolijk.

heel veel succes dan met je sollicitatiegesprek(ken) en hopen dat er iets mooi uit komt  O0

en dat je handig bent met computers blijkt idd wel, goed hoor  :)

Lijkt me ook leuk.

En als het allemaal niet lukt kijk duken lief aan mischien heeft hij wel een baantje hier voor je.

::) yvon

@ Leonie,

Mocht dat nou lukken met die kinderkledingzaak moet je het wel even zeggen hoor!

Er zijn er hier die op de hoogte gehouden moeten worden van de laatste kindermode.

Marcel :cool2:

Hé eagles,

Zo'n boer ben je nou toch ook niet ;D ;D ;D

Welnee MA.blok het is gewoon een ordinaire slijmbal.

smurfteiltje4dn.gif

yvon

Guest
This topic is now closed to further replies.

• Who was online  12 Users were Online in the last 2 hours

• Create New...