Jump to content

Recommended Posts

Ja hoor.

Speeltje kwijt :'( maar heb alweer wat anders. :duivel:

Actief baasje he. 8)

ik kan met een gratis server, meer dan 1,4 gb per dag binnenhalen. Maar ik heb meerdere servers :P

Guest
This topic is now closed to further replies.

• Latest news

• Nu op het forum

• Ik wil er ook nog wel een paar,mis mijn tijdschriften echt heel erg Oow ja,ik ben een vrouw,weet niet of ik een dame ben
    • Windows 10-update-ellende gaat door: bug trekt wifi onderuit. Microsoft krijgt geen grip op updates voor Windows 10 1903. De lijst met issues van de september-patch van Windows 10 groeit maar door. Na problemen met het startmenu, de zoekfunctie en geluid, verdwijnt nu het wifi-apparaat in sommige machines. Volgens de softwaremaker doen de problemen zich voor bij machines met Intel Centrino 6205/6235 en Broadcom 802.11ac-chips. De update naar Windows 10 1903 breekt de wifidriver en het apparaat kan vervolgens geen contact leggen met het draadloze netwerk. Het probleem doet zich voor sinds de cumulatieve update van deze maand. De problemen begonnen al eind augustus toen Microsoft een buggy patch uitrolde voor vroege vogels die regelmatig updaten. Deze leverde diverse problemen op. De update van september pakte enkele van de grootste klachten aan, bijvoorbeeld de onnodige CPU-belasting, maar zorgde weer voor andere problemen. Onder meer het startmenu en de zoekbalk klapten er bij sommige gebruikers geregeld uit. Ook ontstonden er geluidsproblemen bij diverse gebruikers na het invoeren van een compatibiliteitswijziging voor multi-channel audio. "Na feedback van klanten draaien we deze wijziging terug omdat sommige games en sommige apparaten multi-channel audio niet zoals verwacht leveren. Dat resulteert in games die anders klinken dan wat klanten gewend zijn en waarbij mogelijk kanalen ontbreken." Oplossingen en workarounds: Eind deze maand hoopt Microsoft dat probleem te hebben aangepakt, staat in de uitdijende lijst van issues voor 1903 . Voor het wifi-probleem werkt Microsoft aan een oplossing voor 'de volgende release', blijkbaar verwijzend naar de najaarsupdate die in oktober moet verschijnen. Mocht je het wifi-probleem ondervinden, is er een vrij simpele oplossing die helaas alleen voor je huidige sessie werkt. Ga naar Configuratiescherm > Apparaatbeheer > Netwerkadapters, zoek je wifi-adapter (sinds de update voorzien van een geel uitroepteken), rechtsklik en kies voor Apparaat uitschakelen. Kies daarna voor Apparaat inschakelen. Wifi zou dan weer moeten werken totdat je herstart en je deze procedure moet herhalen. Bron: Webwereld
    • Hallo 66 jarige karel1953, Welkom op Duken.nl en als je behalve lezen ook af en toe wat TV-series kijkt, kan je misschien je mening eens delen in de onderwerpen die voorbij komen in onze De TV-Series Club
  • ThreadStarter: Movies: Recently Created

It 2

• Horror
    • Komedie

Angel Has Fallen

• Actie

Blinded by the Light

• Drama
    • Komedie

The Angry Birds Movie 2

• Animatie
    • Komedie