Spring naar bijdragen

Call of duty


Gast larissa1324117163

Aanbevolen reactie

Gast deadninja0

als ik multiplayer wil doen, komt ie bij elke game waar ik wil joinen dat mijn cd key in use is. Weet iemand hoe dit komt?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0
  • Reacties 6
  • Gemaakt
  • Laatste reactie
  • Oud-beheerder

  • Bijdragen:  26.218
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  24.929
  • Dagen gewonnen:  264
  • Lid sinds:  17-12-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Omdat je geen officiele cd key hebt. Als je de game koopt krijg je een eigen key. Die is alleen voor jou. Nu speel je met een key die de halve wereld heeft... omdat je de game niet koopt :whistle:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2,9k
  • 26,2k
  • 264
  • 2 weken later...

doe jij dat speel ik op cracked servers....

cracked servers zijn gwoon servers waar je op kan zonder de officiele cd key

Hoe?ik zal t uitleggen

Eerst moet je De CoD 1.5b patch hebben geinstalleerd.

Als je dit hebt gedaan download je >>http://www.download.com/The-All-Seeing-Eye/3000-2121_4-10197471.html<< bestand=all seeing eye en installeer je hem.

Daarna open je het programma waarna je een scherm krijgt met allemaal instellingen.

Bij de internet instellingen moet je gewoon op de knop drukken wat jou instellingen zijn en bij games ff kijke of CoD ertussen staat ......(hoort wel zo te zijn zo niet kijk je in de lijst eronder klik je m aan en doe je browse en zoek je CoDMP.exe.)

Nu zijn wel klaar met t instellen.

Nu heb je nog een server list nodig van de cracked servers...

deze download je >>http://www.epcgaming.com/?id=cod_viewservers<< met Rechtermuisknop klikken op Download the latest CoD_servers.txt file en doel opslaan als en opslaan maar

nadat je dit kleine tekstbestandje hebt gedownload ga je weer naar the all seeing eye en druk je links bovenin op File dan import server list.

Je krijgt nu een pop up window waar je het spel moet selecteren,Dat doe je.

Daarna moet je daaronder de cracked server list invoegen dat doe je door op browse te drukken en zo selecteer je dat .txt bestandje van daarnet

Daarna moet je nog invullen waar je m in moet adden(add to)

druk op t pijltje en selecteer favorites 1

dan druk je op ok.

Als je dit hebt gedaan zal the all seeing eye even bezig zijn om de list te importen

als hij dit heeft gedaan krijg je een list voor je met allemaal server

maar die moet je nog verversen zodat je kan zien op welke je kan(welke aan staat) en wat ze doen

om te verversen druk je op F5 of op die twee pijltjes onder friends(rood en blouw)

The all seeing eye zal even bezig zijn met verversen en daarna zal je de servers in je beeld krijgen

De rest spreekt denk ik voor zich......

om een server te joinen druk je 2 keer op een server of echtermuisknop connect as player.

mzzls

;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0
  • Oud-beheerder

  • Bijdragen:  26.218
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  24.929
  • Dagen gewonnen:  264
  • Lid sinds:  17-12-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

omg lol :evil: Erg handig weer! :woohoo:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2,9k
  • 26,2k
  • 264
  • 2 weken later...

  • Bijdragen:  44
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  11-04-07
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

kan ook kijke of op www.seriall.com een (illegale ;) ) code staat.

valt te proberen.........

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 44

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Gearchiveerd

Deze discussie is nu gearchiveerd en afgesloten voor verdere reacties.

  • Wie zijn er online?  5 leden zijn actief

Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...