Spring naar bijdragen

Centraal demonoid topic / invites


Aanbevolen reactie


  • Bijdragen:  5.959
  • Waardering:   139
  • Prestatiepunten:  262
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  02-08-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  29
  • Was actief op:  Windows

ook een code voor mij pleas :friends:

Mail staat op me profiel. maar PM is ook goed:)

alvast bedankt!

Marciej123

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 139
  • 6k

  • Bijdragen:  28
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  26-12-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  

wil je mij please een pm met een code sturen?

alvast bedankt :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 28

  • Bijdragen:  4.943
  • Waardering:   21
  • Prestatiepunten:  100
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  24-01-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  

5 invites voor de eerste beste 5 pm'ers O0

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 21
  • 4,9k

  • Bijdragen:  220
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  01-02-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Weet iemand hoe ik op demonoid kan komen?

Want het lukt me maar niet  :'(

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 220

  • Bijdragen:  263
  • Waardering:   11
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  14-01-07
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  33

kan iemand mij alsjeblieft een invite sturen???

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 11
  • 263

  • Bijdragen:  5.918
  • Waardering:   109
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  15-03-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Heb er weer 5, maar heb geen tijd voor PM dus zet ze op het forum:

QuinzzzyX0ykwvj2nksit2t75x99flau1qgz1cd98fu

QuinzzzyXzl6qp7mejpgxf1h2d95c4mq0rk1ybien53nz

QuinzzzyXcituebsjy37t7kjnms45k5f7zewmfri2odl8

QuinzzzyXhxse8jskw9a72vc8c5nqua30ol186q4v2

QuinzzzyXb6x6fb5zezmiw0pyu8xotjko7o3bs3

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 109
  • 5,9k

  • Bijdragen:  5.959
  • Waardering:   139
  • Prestatiepunten:  262
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  02-08-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  29
  • Was actief op:  Windows

Heb er weer 5, maar heb geen tijd voor PM dus zet ze op het forum:

QuinzzzyX0ykwvj2nksit2t75x99flau1qgz1cd98fu

QuinzzzyXzl6qp7mejpgxf1h2d95c4mq0rk1ybien53nz

QuinzzzyXcituebsjy37t7kjnms45k5f7zewmfri2odl8

QuinzzzyXhxse8jskw9a72vc8c5nqua30ol186q4v2

QuinzzzyXb6x6fb5zezmiw0pyu8xotjko7o3bs3

de bovenste heb ik gebruikt;) bespaar je moeite

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 139
  • 6k

  • Bijdragen:  220
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  01-02-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Hoe loggen jullie in bij demonoid?

Want als ik demonoid intik komt er een lege pagina?

Weet iemand hoe je kan inloggen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 220

  • Bijdragen:  3
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  13-09-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Graag had ik ook graag een "invitation code" gehad, het mag via e-mail of via PM maakt me niet uit :)

alvast bedankt!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 3

  • Bijdragen:  500
  • Waardering:   25
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  25-11-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  35

heb 2 invite,s alleen verkrijgbaar via pm

@turkishmouss  simpel je gaat gewoon naar demonoid.cc en je kan aanmelden

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 25
  • 500

  • Bijdragen:  1
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  14-09-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Heeft iemand een code voor mij? porthofax@gmail.com

thanks!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 1

  • Bijdragen:  500
  • Waardering:   25
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  25-11-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  35

me invite,s zijn op

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 25
  • 500

  • Bijdragen:  4.307
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  29-05-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit
  • Leeftijd:  32

Heb er 5 stuur een pm als je er 1 wilt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 4,3k
  • 2 weken later...
  • Oud-beheerder

  • Bijdragen:  26.218
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  24.938
  • Dagen gewonnen:  264
  • Lid sinds:  17-12-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Mmm wie had dat gedacht.... maar kan iemand mij even een invite sturen van demonoid? Bedankt ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2,9k
  • 26,2k
  • 264

  • Bijdragen:  4.307
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  29-05-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit
  • Leeftijd:  32

beide demonoid.cc en demonoid.com is down bij mij

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 4,3k

  • Bijdragen:  1.041
  • Waardering:   7
  • Prestatiepunten:  307
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  12-07-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  27
  • Was actief op:  Android

Het is officieel, de demonoid website ligt eruit, nou niet echt eruit maar ze zijn er mee bezig :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 7
  • 1k

  • Bijdragen:  80
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  306
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  13-04-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Macintosh

Het heeft geen zin om nu invites te posten en/of te vragen,de site ligt plat wegens problemen.en het ziet er naar uit dat dit wel eens enkele weken kan duren,om nog maar te zwijgen van de vele geregistreerde gebruikers die straks plots niet meer kunnen inloggen,wegens geen recente backup  :(  :(  :(  :(

Maintenance

We will be back as soon as possible, but this will probably be a prolonged downtime.

Thank you for your patience

September 26

Status

The site will return as soon as possible, but there was a problem that caused data loss and the person who can help us get the data back is not able to help at this moment. The site will return when we can get his help

A loss of a some months worth of activity including registered users and torrent submissions is to be expected because the backup we are hoping to get back is not up to date, so please be prepared for it

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 80

  • Bijdragen:  5.250
  • Waardering:   101
  • Prestatiepunten:  50
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  19-04-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  39

  Demonoid Warns Of Severe Torrent and User Data Loss

Posted by: enigmax, Yesterday at 10:04:47 AM

Category: Hot Off The Press

demonoidThere are many popular BitTorrent sites on the Internet that are sorely missed when they go offline, but of course, the larger the site, the larger the disappointment.

One major site having serious technical issues at the moment is Demonoid. At the beginning of September, TorrrentFreak reported that the Ukranian-based site would go down for possibly-extended downtime due to some hardware problems.

?We are experiencing power outages that have caused some ram and hard drive issues,†site staff sad in a statement. “We might have to shut down everything to fix and prevent further damage,†they added, while warning that the site could disappear for days while the site’s power circuit received maintenance.

Since we receive questions daily from worried users on the situation at Demonoid, an update seems in order. Unfortunately, at this stage it doesn’t seem like good news.

Although staff at the site say they hope Demonoid will return as soon as possible, they have confirmed that the hardware issues have caused severe data loss. This problem is compounded by the fact that the person who can get the data back is unavailable to assist at the moment.

“A loss of a some months worth of activity including registered users and torrent submissions is to be expected because the backup we are hoping to get back is not up to date, so please be prepared for it,†Demonoid staff said in a statement.

When ‘the backup guy’ has worked his magic the site will return. In the meantime, anyone getting public BitTorrent site withdrawal symptoms can check out our alternatives list.

Article from: TorrentFreak, check out our new blog at FreakBits.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 101
  • 5,3k
  • 1 maand later...

  • Bijdragen:  500
  • Waardering:   25
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  25-11-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  35

Demonoid is Alive, The Tracker Has Returned

It has been many weeks since the popular semi-private BitTorrent tracker Demonoid went offline. The site’s owner claimed the downtime was due to hardware issues and warned of the loss of both torrents and user data. Today, however, there is hope on the horizon, as Demonoid’s tracker is now up and running again.

Since Demonoid went down in September there has been a lot of speculation about what had caused it, and how long it would take for the site to recover.

As always, Demonoid staff kept quiet about the site’s future and all its users could do is wait for a sign of life, which quietly arrived earlier today.

A few hours ago Demonoid’s tracker started to respond again. It appears that it’s still hosted in Ukraine, and although the frontend of the site hasn’t updated yet, this comeback might indicate that the site is preparing for a full return.

The current situation stirs memories of Demonoid’s downtime back in 2007. At the time the tracker also returned before the site itself became accessible again, which took two more months. Many Demonoid members are undoubtedly hoping that this chain of events will complete more quickly this time around.

Demonoid tracker is up and running

demonoid-working.jpg

When the site returns, it’s likely that members that joined the site more recently will have to sign up again, while others may have to resubmit their torrents. “A loss of some months worth of activity including registered users and torrent submissions is to be expected,†Demonoid staff warned earlier.

The tracker’s return in itself is already being welcomed by the thousands of users whose torrent clients are not supporting trackerless torrents. Many of them might have been staring at several unfinished downloads for weeks, and now they are finally able to complete their downloads.

Bron: http://torrentfreak.com/demonoid-is-alive-the-tracker-has-returned-091105/

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 25
  • 500

  • Bijdragen:  658
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  16-11-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  29

Hopen dat de site ook weer snel on komt...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 658

  • Bijdragen:  2.055
  • Waardering:   5
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  1
  • Lid sinds:  15-01-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  33

Heeft er nog iemand een invitation code voor me?

max_seelig(at)hotmail(dot)com


Post Merge: september 09, 2009, 21:17:27 pm

kan iemand me uitleggen wat

Demenoid code wat de inhoud ismet codes enzo :o

als ik naar www.demenoid.com ga krijg ik pagina niet

Groetjes dio

inderdaad, als je naar demonoid.com gaat zie je een blanko pagina. probeer deze link eens: "http://www.penguinproxy.com/index.php?q=aHR0cDovLzYyLjE0OS4yNC42Ni8%3D&hl=2ed"

Je hebt een code nodig om te kunnen registreren.

ook die link werkt niet max

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 5
  • 2,1k
  • 1

  • Bijdragen:  5.918
  • Waardering:   109
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  15-03-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Duurt wel lang bij Demonoid :P

Maintenance

Edit: There are some rumors about the site shutting down for good and we starting a new tracker next year. the rumors are of course, lies. There are no plans of shutting down or creating another site.

And there is NO official twitter/facebook/any other web community page for Demonoid. There are a few around that were created by fans and have no link to the site or staff.

The parts of the site code that got deleted are being rewritten and should be ready soon. We are also working to try and minimise the data loss as much as possible.

Thanks for your patience.

The site will return as soon as possible, but there was a problem that caused data loss and the person who can help us get the data back is not able to help at this moment. The site will return when we can get his help

A loss of a some months worth of activity including registered users and torrent submissions is to be expected because the backup we are hoping to get back is not up to date, so please be prepared for it

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 109
  • 5,9k

  • Bijdragen:  500
  • Waardering:   25
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  25-11-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  35

Tja de vorige keer duurde het ook lang. Er zijn nog genoeg alternatieven dus ik maak me geen zorgen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 25
  • 500
  • 4 weken later...

  • Bijdragen:  80
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  306
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  13-04-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Macintosh

:) Demonoid is terug  :) met nog wel wat haperingen,maar het ziet er goed uit.

Dus hier zijn we weer met invites !

- voor de 5 snelste  ;)

gamezfanaatXo5dihoa4fgt4olq4ssthfw4k0vn8cqjjq

gamezfanaatXcv9qvio1nwojjqokhnkiizireyq633n7b

gamezfanaatXq1cw6nb7xys0w8saq6ls6r1jcjt8tdf25

gamezfanaatXigmngg2e4m4zzipjbsqvkoxswssdzrq4c

gamezfanaatX425g30knhwnbi0rx1kl5rnwnm4t7osp9a

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 80

  • Bijdragen:  2.055
  • Waardering:   5
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  1
  • Lid sinds:  15-01-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  33

nee hoor, heb nog steeds de witte pagina die we al heel lang hebben

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 5
  • 2,1k
  • 1

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Wie zijn er online?  7 leden zijn actief

Mededelingen


  • Recent nieuwsbericht

  • Willekeurig topic

  • Nu op het forum

    Drifter

    Geplaatst

    Het is belangrijk om even te vertellen welk programma u gebruikt om de bestanden mee te downloaden. Doet u dat met Spotnet zelf of met Grabit, want beide programma's willen nogal veelvuldig verzaken in het compleet binnen halen van content. Als u een programma als SABnzbd gebruikt hebt u de minste problemen om alle content te downloaden. U kan bijv. wat ik eerder al aangaf een NZB bestand aanklikken op bijv. clubnzb.com door de spot (omschrijving) te openen en dan te klikken op de blauwe knop met de tekst Download. Het NZB bestand wordt dan in uw browser opgeslagen in een mapje (Downloads) wat u zelf kan instellen in uw Browser instellingen. U kan ook instellen met welk programma het NZB bestand geopend moet worden door op het NZB-bestand te gaan staan met uw muispijl en dan rechtsklikken en vervolgens "openen met" en dan aanklikken en aanvinken dit bestand altijd openen met deze App. Als je dan voortaan ergens een NZB bestandje hebt gedownload hoef je dat alleen nog maar dubbel te klikken met de muis en wordt het programma geopend en gaat ook direct beginnen met downloaden.

    Marcel1962

    Geplaatst

    Beste, bedankt voor je reactie, ik zal trachten wat meer informatie te geven. Ik heb nu een aantal download sites op mijn computer, waaronder Spotnet, Spotlite en Newslazer. Ook heb ik 3 betaalde newsgroepen, Grabit, Usesnet en XS news, als ik bij Spotnet een bestand opzoek dan zie ik wel de link naar de NZB alleen kan ik deze nergens vinden. Ik zal zoals je voorstelde de handleidingen doornemen, maar misschien kan je me ook nog wat verder op weg helpen, zodat ik toch wat meer bestanden kan gaan vinden.

    Drifter

    Geplaatst

    In de 1e plaats van harte welkom op Duken.nl @Marcel1962. Om te kunnen helpen met probleemvragen is er toch wat meer informatie nodig, want uw uitleg geeft het idee dat u geen of nauwelijks ervaring hebt met het downloaden van Nieuwsgroepen. Het hebben van een account bij een Newsserver en zoeken naar NZB bestanden op bepaalde community's is onvoldoende om iets daadwerkelijk binnen te kunnen halen. Welk programma gebruikt u om de NZB bestanden mee te downloaden (SABnzbd, NZBget, Grabit of Spotnet) . Op Duken.nl staan verschillende Handleidingen (SABnzbd), (NZBget), (Spotnet) die eerst eens gelezen moeten worden om te weten wat je precies moet doen om een NZB-bestand te kunnen downloaden. U noemt Spotnet en Spotlite, maar hebt u het dan over de software versies of over de website indexer die dezelfde beschikbare inhoud laat zien zoals nzbserver.com. De software versies van Spotnet en Spotlite moeten handmatig geupdate (bijgewerkt) worden, want anders krijgt u nooit de nieuwe downloads te zien die dagelijks worden geupload. Als u een NZB hebt gevonden die uw wil downloaden moet dat bestand opgeslagen worden in een mapje dat makkelijk terug te vinden is. Na het opslaan van het NZB-bestand moet dat bestand geupload worden in het programma wat je gebruikt om te downloaden (bijv. SABnzbd of NZBget). Kortom laat even weten wat uw huidige ervaring is of neem even de tijd om wat handleidingen door te lezen en als er dan nog vragen zijn stel die dan gerust.
  • Recente prestatie

    • erisan1151 heeft zojuist een badge verdient
      Eén maand actief
  • Recente actieve topics

  • Populaire bijdragers

  • Willekeurige films

  • Willekeurige link

×
×
  • Nieuwe aanmaken...