Spring naar bijdragen

FTD pasword


Aanbevolen reactie


  • Bijdragen:  94
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  24-11-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  52

Hi.,

Ook al heb ik er nog nixs aan ik heb een FTD tool gekregen van iemand deze persoon is onberijkbaar.

Nu is mijn vraag in de dukeN uitleg staat nieuw account maar ik geloof dat ik dat beter niet kan doen,daar het een crack is weet iemand waar ik het pasword kan vinden in het register of heb ik deze niet nodig en kan ik gewoon de FTD op de mans naam gebruiken??????

Doet upc/chello alles ondersteunen wie weet hier het fijne van.

bvb veel dank.

Ps Over de FTD tool staat een prima uitleg bij dl via nieuwgroepen echt toppie!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 94
  • Reacties 3
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

Top Posters In Dit Topic


  • Bijdragen:  501
  • Waardering:   63
  • Prestatiepunten:  366
  • Dagen gewonnen:  2
  • Lid sinds:  26-08-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  30

Hallo

Ik snap het probleem niet echt, je kan FTD toch gewoon downloaden (freeware), een account aanmaken (gratis), en vervolgens van alle posts op de hoogte blijven?

En wat je met een crack bedoelt snap ik niet, er is geen crack voor FTD want het is freeware.

Dus het antwoord: Gewoon een account aanmaken,  O0!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 63
  • 501
  • 2

  • Bijdragen:  94
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  24-11-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  52

Hi degene waar ik het van gehad heb zei dat het een betaal pro was hij had het destyds ook over sterren die ik idd nooit heb kunnen vinden.

Het programma wat je nodig hebt om wat erop FTD staat is dus niet gratis,of wanneer je wil kan je daar een betaal pro voor nemen.

Destyds zei hij dat hij een levens lange account erop had ja nu begrijp ik het het is freeware iedereen heeft het dus gratis Bedankd

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 94

  • Bijdragen:  501
  • Waardering:   63
  • Prestatiepunten:  366
  • Dagen gewonnen:  2
  • Lid sinds:  26-08-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  30

Oke, ik snap je antwoord niet maar is je probleem opgelost :P?

FTD is nogmaals freeware en voor iedereen beschikbaar. Het is een programma waar links staan naar NZB files. Zo zou je het kunnen zien.

Groetjes,

Robin

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 63
  • 501
  • 2

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...