Spring naar bijdragen

uTorrent porten open zetten


robje19

Aanbevolen reactie


  • Bijdragen:  3
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  19-07-07
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

nou hoe zet ik me poorten open voor  uTorrent want dat zeggen ze op de torrents side moet ik dat doen? en hoe moet ik dat doen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 3
  • Reacties 2
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

Top Posters In Dit Topic


  • Bijdragen:  1.047
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  09-06-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit
  • Leeftijd:  56

hoi.

Nou kijk je moet je poorten open zetten want als je dit niet doet gaat je download heel langzaam.

En als je op de geregistreede site zit en je bent iets aan het downloaden dan kun jij het niet weer terug geven.

En dan word je verbannen want je met net zoveel weer terug geven als je download zo hou je de download file's in stand.

( Je moet het zien er is een deur en jij hebt alleen de sleutel iedereen wil er in maar staat voor de dichte deur. Jij die de sleutel hebt daait hem open en iedereen kan er in ).

DIt moet je dus ook doen in je Router en firewall.

Hier heb ik een site helaas in het engels er is geen anderen daar staat in hoe je  het moet doen.

http://portforward.com/routers.htm

Ik hoop dat je er wat aan hebt als je vragen hebt vraag je maar...

yvon

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 1k

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Wie zijn er online?  2 leden zijn actief

Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...