Spring naar bijdragen

blijft geel


Aanbevolen reactie


  • Bijdragen:  8
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  22-08-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Beste,

ik download met bitTornado nu blijft mijn bolletje geel terwijl ik de poorten 6886-6886 10001-10010 heb openstaan, en me firewal en andere virus scanners staan uit. nu kan het ook niet aan de seeders liggen er zijn er 118 maar bittorent verbind er maar met 1.

wat is het probleem en hoe los ik het op.

p.s ik heb ook een static ip

Groeten Coen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 8
  • 4 weken later...
  • Reacties 1
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

Top Posters In Dit Topic


  • Bijdragen:  1
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  20-08-07
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

Beste medelezers,

Hopelijk zijn jullie bereid mij te helpen. Ik heb hetzelfde probleem als Coen (zie bovenstaand bericht). Volgens mij heb ik alles gedaan om er voor te zorgen dat het downloaden goed moet gaan.

In bittornado heb ik de volgende instellingen gekozen (dit heb ik uitgevogeld via een aantal websites):

Poorten range: 6881-6999

Default Rate Setting: dsl/cable fast

UPnP port forwarding: disabled

Mijn router is een Zyxel Prestige 2602H-61. Hierin heb ik de volgende instellingen doorgevoerd:

NAT > SUA Only > Edit Details: start port no. = 6881 / end port no. = 6999 / Port Translation = 6881 & 6999.

Vervolgens heb ik in mijn firewall van SP2 van Windows XP Bittornado als uitzonderingsprogramma geselecteerd.

Volgens mij zou dit tot resultaat moeten hebben dat goed downloadbare torrents (veel seeders) redelijk snel moeten kunnen worden gedownload. Echter, dit is niet het geval. Bovendien blijft het bolletje op geel staan. Op de website van Bittornado heb ik gevonden dat dit betekent dat niet alle poorten openstaan.

Om het probleem het hoofd te kunnen bieden, ben ik verder gaan zoeken op internet en zag ik op een site staan dat je beter de poorten 10000 t/m 10010 kunt openzetten (en dit dan ook te wijzigen in bittornado). Dit heb ik gedaan, maar heeft geen resultaat gehad.

De conclusie is dat ik niet snel kan downloaden en dat het bolletje op geel blijft staan. Op dit moment weet ik niet hoe ik dit moet oplossen.

Hopelijk is er een ervaren gebruiken die mij zou kunnen/willen helpen. Tevens zou ik graag meer informatie inwinnen over het openen van poorten en de bijbehorende risico's. Ik lees overal dat dit gevaarlijk is, maar ik kan nergens vinden wat de consequenties zijn van het openen van een range van poorten (en specifiek de poorten zoals hierboven besproken). Kan iemand mij hier meer informatie over geven.

Bij voorbaat hartelijk dank voor uw moeite.

Met vriendelijke groeten,

Paul den Hartog

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 1

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...