Spring naar bijdragen

Daemon Tools PROBLEEM,,, help


Aanbevolen reactie


  • Bijdragen:  6
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  11-04-07
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

Hallo iedereen,

Ik heb even jullie hulp nodig, waarschijnlijk kunnen jullie mij zo een antwoord geven maar zelf heb ik totaal geen idee wat ik fout doe.

Ik heb een spel en dat spel wil ik dus installeren. Het is een MDF en MDS bestand. Dus gebruik ik daar Daemon Tools voor. Ik mount die bestanden via daemon tools, alleen als ik dat wil doen doet hij helemaal niets. Ik heb een virtuele schijf aangemaakt maar als ik dus die files mount via daemon doet ie helemaal niets. Ik heb het op een andere computer geprobeert bij een vriend van me en daar werkt alles perfect. Dus aan de files ligt het niet en aan daemon ook niet want dat is dezelfde als op die andere computer...!!

WIE WEET HIER EEN ANTWOORD OP...!!!

Het zal vast iets simpels zijn.

Iedereen alvast bedankt..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 6
  • Reacties 3
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

Top Posters In Dit Topic

Ik heb dit probleem dus ook. Er word gezegd dat het .mdf bestand gemount moet worden, maar ook bij mij gebeurd er helemaal niets,

kan iemand ons helpen??

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0
  • Oud-beheerder

  • Bijdragen:  26.218
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  24.929
  • Dagen gewonnen:  264
  • Lid sinds:  17-12-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Probeer hem anders eens te mounten met alcohol120 indpv deamon tools :cheer:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2,9k
  • 26,2k
  • 264

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Wie zijn er online?  7 leden zijn actief

Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...