Spring naar bijdragen

ABC


Gast lilyilona

Aanbevolen reactie

Waarom gaan games bij mij zo langzaam terwijl ik hoor van mensen die met minimaal 100kb/ps downloaden gaat het bij mij max 20kn/sec. Ik gebruik ABC..

Wie kan mij helpen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0

I neem aan dat je het over torrents hebt. als dat zo is:

1. ligt het aan de torrents en hoeveel seeds er zijn de ene gaat namelijk sneller van wege het aantal uploads

2.. het kan ook liggen aan een firewall die houd nbamelijk het meeste verkeer tegen dus als je aan een router zit moet je de poorten openzetten (als je het progranna Bitcomet gebruikt maakt dat niet zoveel uit)

3. en anders de instellingen misschien

Maar torrent is bijna nooit snel. je kan beter gaan downloaden van nieuwsgroepen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0

Dan zoek je toch echt op de vekeerde plaatsen naar je torernts ;) Ik krijg alles ook wel met m\'n max speed binnen (dus zo\'n 600kB/s), alleen dingen die net uit zijn duren wat langer.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0
Gast kishan4uall

TijN schreef:

Voor fatsoendelijke snelheden moet je ook bij de closed communities terecht, gaat echt lekker snel, Call of Duty 2 net binnen ;)

Issie goed?, kom net thuis, en zag em ook :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0

Hij is wel mooier (maar draait niet helemaal mooi op mijn systeem), maar de gameplay is nog ongeveer hetzelfde, dus opzich wel leuk om gewoon wat te knallen, maar veel verschil met 1 zit er niet in, behalve dan de graphics.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0
Gast kishan4uall

TijN schreef:

Hij is wel mooier (maar draait niet helemaal mooi op mijn systeem), maar de gameplay is nog ongeveer hetzelfde, dus opzich wel leuk om gewoon wat te knallen, maar veel verschil met 1 zit er niet in, behalve dan de graphics.

Dat wordt dus ouderwets knallen op de regenachtige dagen ;D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Wie zijn er online?  5 leden zijn actief

Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...