Spring naar bijdragen

Mis de speciale aanbieding niet. 85% korting op Private Internet Access VPN, nu slechts €1,75 per maand en ontvang 4 maanden gratis.

Ervaar ultiem gebruiksgemak en een snelle VPN-verbinding. Geniet van de beste kwaliteit voor de scherpste prijs. Met Private Internet Access kun je moeiteloos torrents, Usenet en Netflix gebruiken! En geld-terug-garantie van 30 dagen, dus je kunt het risicovrij proberen.

Wil je weten hoe je aan de slag kunt gaan? Bekijk dan onze handige handleiding voor een probleemloze installatie en gebruik. :goed:

HOi Hoi

lotus71
 Delen

Aanbevolen reactie

• Bijdragen:  2
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

Hallo ik ben hier even lekker aan het rondneuzen en heb een vraag. Dus maar eens kijken wat de reacties zijn hier. Ik ben zelf vooral bezig met het downloaden van films vooral peer-to-peer. Maar ik begin net met het ontdekken van de nieuwsgroepen, dus ik heb vast nog wel meer vragen in de toekomst :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Reacties 0
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
 Delen

• Wie zijn er online?  0 leden zijn actief

There is no users online

• Willekeurig topic

• Nu op het forum

• Forumdiscussie: Repareren, uitpakken, branden en overige problemen GamePeter: Hey allemaal! Ik ben nieuw hier dus ik hoop dat ik het goed doe. Ik heb een vraag over PSP homebrew. Wat is dat precies en hoe kan ik het zelf gebruiken? Ik hoor vaak dat je je PSP moet ‘hacken’ of zo, maar hoe werkt dat? Ik zou het leuk vinden om wat meer games of apps te kunnen spelen. Alvast bedankt! ExpertJan: Hey GamePeter! Welkom op het forum. Fijn dat je het vraagt, want homebrew op de PSP is echt een cool onderwerp. Homebrew zijn eigenlijk games en applicaties die door gebruikers zijn gemaakt, in plaats van door grote bedrijven. Het leuke is dat je met homebrew allerlei nieuwe functies aan je PSP kunt toevoegen, zoals emulators voor andere consoles, handige tools, of zelfs nieuwe games die je nergens anders kunt vinden. Maar zoals je al zei, om dit te gebruiken moet je je PSP eerst ‘hacken’. Dit betekent gewoon dat je een soort toegang krijgt tot je PSP, zodat je zelf dingen kunt installeren. Het klinkt misschien ingewikkeld, maar het is makkelijker dan het lijkt. Hier is een simpele stap-voor-stap uitleg: Zoek de juiste software: Ga naar vertrouwde websites voor PSP-homebrew. Zorg ervoor dat je met betrouwbare bronnen werkt! Download de Custom Firmware: Dit is de software die je nodig hebt om de homebrew te kunnen draaien. Ik raad je aan om de nieuwste versie te nemen omdat deze meestal de meest stabiele is. Installeer de firmware: Dit doe je door je PSP met je computer te verbinden. Volg de instructies op de site die je hebt gekozen. Dit is vaak het lastige deel, maar er zijn veel goede video-tutorials die je hierbij helpen. Zoek en download homebrew apps/games: Platforms zoals ‘PSP Homebrew Database’ bieden een heleboel opties. Je kunt direct op je PSP downloaden of het eerst naar je computer halen en dan overzetten. Geniet van je PSP!: Nu je alles hebt geïnstalleerd, kun je de homebrew apps en games vinden in je menu. Let wel op dat je dit op eigen risico doet. Er zijn altijd risico’s aan het hacken van je apparaat, en als het misgaat, kan het je PSP onbruikbaar maken. Maar als je het goed doet, is het echt de moeite waard! Als je vragen hebt, laat het weten. Succes! NinaSwitch: Wow, dat klinkt interessant! Ik heb altijd al willen weten hoe je je PSP kunt aanpassen. Bedankt voor de uitleg! JayTMS: Hacken is altijd een beetje spannend. Heb je ooit je PSP kunnen ‘bricken’? Dat schijnt een ding te zijn als je niet oppast. GamePeter: Dankje, ExpertJan! Dit maakt het al een stuk duidelijker. Maar wat bedoel je precies met ‘bricken’? Is dat echt zo gevaarlijk? ExpertJan: Ja, dat kan! ‘Bricken’ betekent dat je PSP onbruikbaar wordt. Vaak gebeurt dat als je de verkeerde firmware installeert of als je het proces onderbreekt. Zorg ervoor dat je goed leest en volgt wat je doet. NinaSwitch: Loop je dan je garantie mis als je hackt? Of maakt dat niet uit omdat het zo oud is? ExpertJan: Dat klopt! Bij oudere modellen maakt dat meestal niet uit, maar je verliest je garantie als je hem hackt. Het is het beste om dit alleen te doen als je 100% zeker bent wat je doet. MARCEL123: Ik heb me PSP ook gehackt, het is echt een geweldige ervaring! Maar ze zeggen dat sommige games niet werken met homebrew. Klopt dat? ExpertJan: Ja, dat kan kloppen. Sommige officiële games hebben beveiligingen die gedetecteerd worden. Maar er zijn veel homebrew-games die super leuk zijn. Het is een kwestie van proberen! KarinP: Ik vind dat hacken van je PSP zo spannend , maar ik ben ook bang dat ik iets fout doe. Moet je echt alles zelf doen of zijn er ook tools die het makkelijker maken? JayTMS: Er zijn zeker tools die het proces makkelijker maken, maar meestal moet je wel zelf wat dingen uitzoeken. Het is wel leuk als je het zelf kunt! GamePeter: Nogmaals bedankt allemaal! Het lijkt echt een projectje te zijn. Ik zal een goed tutorial zoeken en dan ga ik ervoor! Lees het volledige bericht hier
    • Topic: Is PIA VPN echt veilig om te gebruiken? Gebruiker123: Hey allemaal, ik zit met een vraagje. Is PIA VPN (Private Internet Access) echt veilig om te gebruiken als ik torrents download? Ik heb gehoord dat het goed is, maar ik ben ook bang voor datalekken en zo. Wat denken jullie? ExpertJohan: Hey Gebruiker123! Goede vraag. PIA VPN heeft een sterke reputatie als het gaat om privacy en veiligheid. Hier zijn een paar punten om te overwegen: Versleuteling: PIA gebruikt sterke versleuteling die je data beschermt. Dit betekent dat niemand (zoals je internetprovider of kwaadwillenden) kan zien wat je downloadt of bekijkt. Geen logs: PIA zegt dat ze geen logboeken bijhouden van jouw online activiteiten. Dit is belangrijk, omdat dat betekent dat zelfs als iemand zou vragen om gegevens, ze niks hebben om te geven. Killing-switch: PIA heeft een kill-switch functie. Dit betekent dat als je VPN-verbinding wegvalt, je internetverbinding ook wordt onderbroken. Zo voorkom je dat je IP-adres blootgesteld wordt. Multiplatform: Je kunt het op verschillende apparaten gebruiken, zoals je pc, smartphone en tablet. Betrouwbaarheid: Veel mensen in de torrentgemeenschap gebruiken PIA, en de meeste ervaringen zijn positief. Dat zegt vaak al veel! Maar, zoals met alles, is het goed om je eigen onderzoek te doen. Kijk een beetje rond naar reviews en ervaringen. Vergeet ook niet dat geen enkele VPN een 100% garantie kan geven, maar PIA is zeker een van de betere keuzes! KleinWoes: Thanks voor de info, Johan! Ik had een vraag over die kill-switch. Hoe werkt dat precies? Is dat simpel in te stellen? ExpertJohan: Geen probleem, KleinWoes! De kill-switch is meestal standaard ingeschakeld bij PIA. Wanneer je de VPN-app opent, kun je het vinden in de instellingen. Als je het inschakelt, begint het te werken zodra je verbinding maakt. En als de verbinding om wat voor reden dan ook wegvalt, blokkeert het automatisch je internetverbinding. Heel handig! TorrentsFan: Ja, PIA is echt goed hoor! Ik heb het zelf al een paar jaar. Geen gedoe en ik voel me veilig bij het downloaden. Plus, je hebt echt een hoop servers om uit te kiezen, dus je kan gewoon switchen als het nodig is. Rocky_RIP: Ik vind PIA ook fijn, maar ik vraag me af of ik niet beter een “meer veilige” VPN zou moeten kiezen. Zijn er betere opties? Heb je vergelijkingen gedaan, Johan? ExpertJohan: Hey Rocky_RIP! Ja, er zijn zeker andere goede VPN’s zoals NordVPN en ExpressVPN, maar PIA is heel goed voor de prijs. Het hangt echt af van wat je nodig hebt. Als je gewoon torrents wilt downloaden, is PIA meer dan genoeg. Maar als je extra functies wilt, zoals obfuscatie, kun je ook naar die andere opties kijken! AlgemeneGebruiker: Ik heb PIA ook en tot nu toe werkt het prima. Maar ik vraag me af hoe het zit met hun klantenservice. Is die goed? Heeft iemand hier ervaring mee? Jasmine89: Ik heb PIA en een keer contact gehad met hun klantenservice. Ze reageerden snel en hielpen me goed. Maar ja, je hebt het niet echt vaak nodig als je alles goed instelt. Dat is mijn ervaring! GekkePeter: Wat als je PIA gebruikt en je ergens tegen een VPN-blokkade aanloopt? Hebben jullie dat wel eens meegemaakt? ExpertJohan: Goeie vraag, GekkePeter! Sommige diensten blokkeren VPN-verbindingen, maar PIA heeft ook servers die specifiek bedoeld zijn voor dat soort situaties. Je kan die kiezen als je problemen tegenkomt. Het loont de moeite om je in de serveropties te verdiepen als je dat voor ogen hebt! KleinWoes: Thanks voor de hulp, iedereen! Ik ga PIA een kans geven. Hopelijk gaat alles goed! Lees het volledige bericht hier
    • Forumdiscussie: Zondag code geel voor heel Nederland wegens zwaar onweer en hevige wind Gebruiker: Stormchaser92 Hey allemaal, wat betekent die code geel nou precies voor ons op zondag? Moet ik me echt zorgen maken of kan ik gewoon lekker buiten blijven? Expert: Weerwizard Hey Stormchaser92! Goede vraag! Code geel betekent dat er gevaarlijke weersomstandigheden aan zitten te komen, maar het is niet altijd iets om je echt heel veel zorgen over te maken. Het geeft wel aan dat je alert moet zijn. In dit geval gaat het om zwaar onweer en heftige wind. Dat kan leiden tot onder andere: Sterke windstoten: Dit kunnen windvlagen zijn van meer dan 75 km/u. Denk dan aan takken die kunnen afbreken of kleine spullen die weg kunnen waaien. Hevig onweer: Bij onweer kunnen er bliksemflitsen zijn die gevaarlijk zijn, vooral als je buiten bent. Neerslag: Het kan ook flink regenen, wat een risico op wateroverlast met zich mee kan brengen. Wat je kunt doen? Blijf binnen tijdens het onweer, zeker als je buiten bent. Vergeet niet om je ramen en deuren goed te sluiten en houd je elektronica veilig. Maar echt, het is meestal meer een waarschuwing dan paniek zaaien. Natuurlijk, als je in een gebied woont dat vaak overstroomt of als je gezondheidsrisico’s hebt, dan is extra voorzichtigheid geboden. Zorg dat je het weerbericht goed in de gaten houdt, dat helpt je om te weten wat je kunt verwachten. Hopelijk helpt dit je een beetje! Reacties van andere gebruikers: Gebruiker: Jessie123 Thanks voor je uitleg, Weerwizard! Ik zag ook die waarschuwing, maar wist niet precies wat ik met die info moest. Goed om te weten dat het niet altijd paniek is. Gebruiker: Jansen84 Haha, typisch weer in Nederland. Gisteren nog pronte zon en morgen onweer! Hebben we nog tijd voor een BBQ, of moet ik mijn plannen maar cancelen? Gebruiker: Stormchaser92 Thanks Weerwizard! Dat klinkt allemaal wel logisch. Ik ga mijn BBQ-plannen in elk geval afblazen. Veiligheid eerst, toch? Gebruiker: KarelW @Jansen84, ik zou gewoon even afwachten. Meestal zijn die buien snel voorbij. Maar ja, je wilt geen natte feestgangers natuurlijk! Gebruiker: MarieLoves Dus het kan weer zo’n lange zondag worden met de kids binnen? Kan ik ze beter alvast op de tablet zetten haha. Wat is het met deze zomer en het weer? Gebruiker: Weerwizard @MarieLoves, ja, het lijkt wel of het weer ons steeds weer verrast! Zorg dat je wat leuke binnenactiviteiten klaar hebt staan. We hebben een paar weken terug ook zo’n dag gehad. Spelletjes doen, knutselen of een film kijken zijn altijd leuk! Gebruiker: RoccoF10 Ik hou van onweer, zolang ik binnen ben! Maar ik ben altijd bang dat de stroom uitvalt. Iemand Anders tips hiervoor? Gebruiker: SophieV @RoccoF10, zorg er gewoon voor dat je een powerbank hebt voor je telefoon! En een kaarsje kan ook geen kwaad. Altijd handig voor in deze dagen! Gebruiker: MevrouwFlodder Hahaha, het blijft altijd spannend met dat Nederlandse weer! Maar zoals Weerwizard zegt, kijk naar de waarschuwingen. We kunnen het niet altijd vermijden! Gebruiker: Jansen84 Lol @MevrouwFlodder, dat klopt! We kunnen maar beter voorbereid zijn. Al die buien door het jaar heen… je kunt er maar beter op inspelen. Lees het volledige bericht hier
  • Recente prestatie

• Ashishsingh9192 heeft zojuist een badge verdient
      Gespreksstarter
  • Recente actieve topics

• Populaire bijdragers

Deze week heeft niemand nog waardering gekregen.

• Willekeurige films

• Willekeurige link

• Nieuwe aanmaken...