Spring naar bijdragen

codec voor ondertitelen met virtual dub


sjako

Aanbevolen reactie


  • Bijdragen:  123
  • Waardering:   11
  • Prestatiepunten:  403
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  23-02-07
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Ik probeer volgens de handleiding van Duke een film intern te ondertitelen met virtual dub.

Als ik de film in wil laden is dat onmogenlijk omdathij een codec nodig heeft.

Ik heb K light codec pack gedownload,maar dan geeft hij aan dat het vervuild is.

Ik heb K light full gedownload,maar dan geeft hij aan dat hij het niet kan vinden.

Wie kan mij vertellen welk codec ik moet hebben,waar ik het kan vinden,wat ik fout kan doen bij het instaleren of welke instellingen ik in moet voeren.

Op de manier zoals ik nu bezig ben met wildweg codecs downloaden,proberen,alles nauwkeurig weer verwijderen en opniew iets downloaden,ben ik nog maanden bezig.

Wordt er doodziek van,dat gewoon een simpel ding dat er bij moet,niet wil lukken terwijl ik er al zoveel tijd in heb zitten.Wie o wie kan mij helpen ??????

Sjako.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 11
  • 123
  • Reacties 2
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

Top Posters In Dit Topic


  • Bijdragen:  598
  • Waardering:   10
  • Prestatiepunten:  306
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  26-07-07
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  50
  • Was actief op:  Windows

met het programmatje g-spot kun je precies zien welke codec det ene bestand gebruikt.

Als je dit weet kun je gericht die ene codec installeren.

Als je ze verder niet nodig hebt zou ik niet te snel codec-packs gebruiken. Ze kunnen voor problemen zorgen (natuurlijk niet altijd ).

hopenlijk kun je hier wat mee.

Groetjes Bas.  ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 10
  • 598

  • Bijdragen:  123
  • Waardering:   11
  • Prestatiepunten:  403
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  23-02-07
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Bedankt voor de tip en de goede raad. Heb de ene benogdigde nu. Iets met Alpha geloof ik.

Ik kan nu verder tot het volgend struikelblok,maar hopenlijk niet.

Nogmaals bedankt. Sjako.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 11
  • 123

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Wie zijn er online?  5 leden zijn actief

Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...