Spring naar bijdragen

ander besturingssysteem spel opnieuw -> oplossing NFSMW


gerbertt1990

Aanbevolen reactie


  • Bijdragen:  160
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  27-10-07
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit
  • Leeftijd:  33

Ik ga XP op me pc er op laten zetten, daar heb ik toch meer plezier van dan Vista. maar dat betekend wel dat ik overnieuw spellen moet installeren en bij NFS Most Wanted overnieuw moet beginnen.

Weet iemand hoe je het voor elkaar kan krijgen dat ik als XP is geinstalleerd dat ik niet meer overnieuw hoef te beginnen? een save van nu kopieren en als XP erop zit, spel installeren en ergens in de map van NFSMW plakken?

Gerbert

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 160
  • Reacties 8
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Top Posters In Dit Topic

Als het goed is heb je 2 schijven een c en een andere schijf als je nfs op de andere zet dan moet het lukken

want als je xp erop wil hebben moet je c verwijderen en opnieuw instaleren met xp en dan hoef je volgens mij niet de andere schijf te deleted maar ik weet het niet zeker dus wacht ff op wat andere zeggen

IceCube

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0

  • Bijdragen:  500
  • Waardering:   25
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  25-11-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  35

dan moet je je save zoeken die staat waarschijnlijk onder de map waar je het heb geïnstalleerd. maar er is ook een kans dat het onder mijn documenten staat

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 25
  • 500

  • Bijdragen:  4.307
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  29-05-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit
  • Leeftijd:  32

EA doet de savegames altijd in Mijn Documenten onder de map EA... nog wat. Die map in zijn gehele kopieren. xp erop zetten dan installeren even spellen zodat die save map wordt geinstaleerd en klaar is kees.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 4,3k

  • Bijdragen:  160
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  27-10-07
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit
  • Leeftijd:  33

Super thanks het is gelukt met Most Wanted. Heb het getest op een ander acount van de pc waar nog geen profiel was gemaakt op Most wanted :);)

Ik heb ook nog NFS Underground 2. Maar daar kan ik nergens de save vinden. Ook niet onder documenten. En staat ook niet ingesteld als verborgen. Waar kan ik die vinden??

Gerbert

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 160

  • Bijdragen:  501
  • Waardering:   63
  • Prestatiepunten:  366
  • Dagen gewonnen:  2
  • Lid sinds:  26-08-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  30

Wat ik uit Wesley's post opmaak is dat EA 't in één map doet. Daar zou hij dus bij moeten staan.

Je zou ook nog het volgende kunnen proberen:

Start --> Zoek --> Mappen en bestanden --> (Zoektext: iets van NFS, Needforspeed, Underground?)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 63
  • 501
  • 2

Super thanks het is gelukt met Most Wanted. Heb het getest op een ander acount van de pc waar nog geen profiel was gemaakt op Most wanted :);)

Ik heb ook nog NFS Underground 2. Maar daar kan ik nergens de save vinden. Ook niet onder documenten. En staat ook niet ingesteld als verborgen. Waar kan ik die vinden??

Gerbert

Volgens mij zet EA inderdaad alle savegames in je profiel mapje. Dus c:\documents and settings\username, en daar ergens bij application data ofzoiets even zoeken naar de naam van het spel/EA.

En anders kan je kijken in de directory waar je die game geinstalleerd hebt daar heb je anders misschien een map savegames ofzoiets dergelijks.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0

  • Bijdragen:  160
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  27-10-07
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit
  • Leeftijd:  33

kan slotje op :) bedankt voor jullie hulp

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 160

  • Bijdragen:  500
  • Waardering:   25
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  25-11-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  35

graag gedaan  O0

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 25
  • 500

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...