Spring naar bijdragen

[Centraal] Internet Providers & Abonnementen


Aanbevolen reactie


  • Bijdragen:  5.247
  • Waardering:   249
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  27-08-07
  • Status:  Offline
  • Actief:  

WTF, 250 euro per maand klopt echt niet hoor. KPN heeft echt niet zo'n abonnement   :-[

Het duurste is 50 euro per maand, maar de eerste 3 maanden 25 euro per maand:

http://www.kpn.com/internet/InternetPlusBellen/InternetPlusBellen-Extra.prod?sc_5=internetplusbellenplein:extra

Dus waarom betaal je 250 euro per maand, terwijl je download snelheid super laag is ???

Beter ga je overstappen naar een andere provider want dit is echt te erg  :s

Hij bedoelt zeker 250 per jaar, want 250 per maand kan echt niet hoor. Je ouders zijn echt niet zo gek om dat te gaan betalen hoor  :-[

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 249
  • 5,2k
  • Reacties 170
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic


  • Bijdragen:  5.918
  • Waardering:   109
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  15-03-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Hij had al aan gegeven dat het 25 euro per maand was...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 109
  • 5,9k

  • Bijdragen:  841
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  30-08-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Ik heb ook zo'n rare router waar ik mijn poorten niet open krijg :-[

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 841

  • Bijdragen:  4.943
  • Waardering:   21
  • Prestatiepunten:  100
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  24-01-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Wat is de naam van je router?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 21
  • 4,9k

  • Bijdragen:  841
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  30-08-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  

netgear fs605 maar hij staat ook niet in die lijst op die site :-[ en ik weet ook niet welke ik moet nemen die er in de buurt staat ???

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 841

  • Bijdragen:  4.943
  • Waardering:   21
  • Prestatiepunten:  100
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  24-01-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  

To set your port forwarding you need to login to your router which is usualy something like 'www.routerlogin.net' or your routers ip address like '192.168.1.1', typed into IE/Firefox and you get your routers login popup. Put in its username and password (defaults are generaly 'admin' and 'password'), once inside the router its a simple case of finding where its fort forwarding is (mine has a menu down the left for example), then add the ports to need to forward.

De menu's van jouw merk schijnen erg op elkaar te lijken of zelfs compleet overeen te komen. Dus je moet gewoon zoeken welke het verste overeenkomt met jouw router.

http://www.portforward.com/cports.htm

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 21
  • 4,9k

  • Bijdragen:  841
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  30-08-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Welke zou jij adviseren als het dicht's bij de mijne? Ik zou het namelijk echt niet weten :-[

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 841

  • Bijdragen:  4.943
  • Waardering:   21
  • Prestatiepunten:  100
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  24-01-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  

even in de screenshots kijken welke het meeste op de jouwe lijkt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 21
  • 4,9k

  • Bijdragen:  5.918
  • Waardering:   109
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  15-03-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  

graag even verder gaan in het centrale topic poorten openen, anders gaat het hier zo offtopic.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 109
  • 5,9k
  • 4 maanden later...

  • Bijdragen:  250
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  27-07-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

ik ga overstappen op groovyshake van telenet, dat is €52 voor de huur van HD Digicorder (8 euro per maand als je hem afzonderlijk huurt) + expressnet XL internet.

dat is dan 20 MB/sec dat je dan nog eens door 8 moet delen en ik heb 45GB/maand

is er in nederland eigenlijk wel een limiet?? want €44/maand betalen voor internet en dan nog na wat games op smallband zitten vind ik redelijk belachelijk

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 250

  • Bijdragen:  5.250
  • Waardering:   101
  • Prestatiepunten:  50
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  19-04-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  39

in nederland kennen we geen download limiet :D

gelukkig niet anders dan zou ik na een week al niet meer kunnen internetten :P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 101
  • 5,3k

  • Bijdragen:  5.918
  • Waardering:   109
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  15-03-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Lol voor die prijs heb je in Nederland al 60 mb/s internet :P En geen limiet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 109
  • 5,9k
  • 2 weken later...

  • Bijdragen:  1.091
  • Waardering:   7
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  2
  • Lid sinds:  02-01-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  28

wij krijgen een andere provider, namelijk:

ziggo

wij krijgen het volgende abbo:

alles-in-1 plus

Internet

    * down 20 Mbit/s

    * up 3 Mbit/s

Televisie

    * In analoge en digitale kwaliteit. (60 zenders)

Telefonie

    * Gratis bellen met andere klanten van Ziggo Telefonie

€50,- per maand

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 7
  • 1,1k
  • 2
  • 3 maanden later...

  • Bijdragen:  22
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  08-12-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Wij krijgen glasvezel aangelegd!! :dans2: :celb:

Als ik er nu nog een mooi abbonement bij vindt... Het is wel allemaal geweldig zag zo al downtime 60mb/ps!! Weet iemand een goed glasvezel abbonement?

erm ik dacht dat als je glas vezel krijgt aangelegd, dat niet veel helpt en aleen maar duur is,

je moet uiteindlijk toch over op een koper draad en dan word het weer erg traag

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 22

  • Bijdragen:  501
  • Waardering:   63
  • Prestatiepunten:  366
  • Dagen gewonnen:  2
  • Lid sinds:  26-08-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  30

Lol, niet veel helpt. Met glasvezel ga je makkelijk boven de 10 mb/s uit :P.

Beetje onzin dus.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 63
  • 501
  • 2

  • Bijdragen:  6.680
  • Waardering:   258
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  18-01-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  30

Jammer dat ik zo sloom internet heb. 10 mb/s droom ik van.

690918554.png

En we betalen € 19,95 per maand voor deze snelheid. Ik zit bij Tele2 maar daar kan je nu voor € 20 een 20 mb/s abbo nemen. Dit abbo wat wij hebben kan je niet eens meer krijgen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 258
  • 6,7k

  • Bijdragen:  1.420
  • Waardering:   1
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  11-11-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  

zet meteen over dan! als het niet meer kost en je kan al veel meer krijgen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1
  • 1,4k
  • 3 maanden later...

  • Bijdragen:  3.912
  • Waardering:   206
  • Prestatiepunten:  17
  • Dagen gewonnen:  1
  • Lid sinds:  25-12-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  28

- Bij welke provider heb je een abbonnement? Ziggo

- Welk type abonnement heb je? Internet Z1

- Hoeveel betaal je per maand? € 19,95

- Wat zijn je up/download snelheden? down: 3 Mbit/s | up: 0.5 Mbit/s (ik kom met downloads altijd bij de 380 kb/s ongeveer en upload max 60 kb/s)

- Ben je er tevreden over? Ja (bijna) nooit storingen, maar ik vind het echt te langzaam mn ouders willen niet een hoger abbo

https://www.ziggo.nl/#producten/internet/z1/

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 206
  • 3,9k
  • 1

  • Bijdragen:  1.420
  • Waardering:   1
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  11-11-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Mijn ouders gaan nu, Ziggo alles in een plus kopen.

Dat is internet met downsnelheid: 20mb/s.

Ik vond het internet wat ik nu heb gewoon te sloom, en het viel ook regelmatig uit.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1
  • 1,4k

  • Bijdragen:  3.912
  • Waardering:   206
  • Prestatiepunten:  17
  • Dagen gewonnen:  1
  • Lid sinds:  25-12-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  28

Mijn ouders gaan nu, Ziggo alles in een plus kopen.

Dat is internet met downsnelheid: 20mb/s.

Ik vond het internet wat ik nu heb gewoon te sloom, en het viel ook regelmatig uit.

20 mb!! dat is echt nice ;D ;D :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 206
  • 3,9k
  • 1

  • Bijdragen:  5.261
  • Waardering:   503
  • Prestatiepunten:  466
  • Dagen gewonnen:  10
  • Lid sinds:  24-10-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  27

Vind ik ook.

Wij hebben maar een luttele 825kb/s bij kpn  :'(

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 503
  • 5,3k
  • 10

  • Bijdragen:  1.420
  • Waardering:   1
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  11-11-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Ja, MRScion dat heb ik nu ook.

Maar kpn valt echt vaak uit, en is ook nog eens sloom. Maar inderdaad lekker snel :) het word als het goed is eind deze maand overgezet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1
  • 1,4k
  • 4 maanden later...

  • Bijdragen:  4
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  01-10-10
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

Mijn ouders gaan nu, Ziggo alles in een plus kopen.

Dat is internet met downsnelheid: 20mb/s.

Ik vond het internet wat ik nu heb gewoon te sloom, en het viel ook regelmatig uit.

Hoi Maarten, hoe is Ziggo alles in een tot nu toe? Nog steeds tevreden? Ben namelijk van plan binnenkort ook over te stappen.

Even on topic:

Heb nu momenteel Tele2 - 20 MB/s voor 19,95

Ben der wel erg tevreden over, snelheid is prima. Alleen kreeg ik de laatste tijd vaak het bericht dat ik spam verzend.. waardoor mijn internet account op nonactief gezet wordt. Heb al mijn computers gescand en niks daar over verder terug te vinden. Dus dat is een beetje dubieus. Reden van opzegging, het alles in een pakket is gewoon veel makkelijker. Tenzij ik hele slechte reviews erover ga horen.. dan zal ik er nog even over nadenken  ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 4

  • Bijdragen:  501
  • Waardering:   63
  • Prestatiepunten:  366
  • Dagen gewonnen:  2
  • Lid sinds:  26-08-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  30

Yessss, ze zijn begonnen met glasvezel leggen in Leusden. Heb nu keuze uit een 10, 20, 50 en 100 mbit lijntje (als ze de straat eenmaal opgebroken hebben) *kwijl kwijl kwijl*. Beter dat ik m'n ouders kan overtuigen om voor die 100mbit te gaan!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 63
  • 501
  • 2

  • Bijdragen:  3.912
  • Waardering:   206
  • Prestatiepunten:  17
  • Dagen gewonnen:  1
  • Lid sinds:  25-12-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  28

Hahah nicee:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 206
  • 3,9k
  • 1

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Doe je mee?

Je kunt nu een bericht plaatsen en je later registeren. Als je al een account hebt, kun je je hier aanmelden.

Gast
Reageer op deze discussie / vraag...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Jouw link is automatisch embedded.   Toon als een normale link

×   Je vorige inhoud is hersteld.   Schoon editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Wie zijn er online?  3 leden zijn actief

Mededelingen


  • Recent nieuwsbericht

  • Willekeurig topic

  • Nu op het forum

    Drifter

    Geplaatst

    Hierbij nog 10 Toppers als aanvulling op bovenstaande Gratis Games Fall Guys: Ultimate Knockout Platforms: PlayStation 5, PlayStation 4, Xbox Series X en S, Xbox One, Nintendo Switch en pc Ook na de hype is Fall Guys een geweldige partygame. Met honderd man door een hindernisbaan vol draaiende hamers, sloopkogels en vliegende platformen stormen is natuurlijk een recept voor ultieme chaos. Dankzij de logge physics en merkwaardige besturing kun je eigenlijk ook niet boos worden als je vlak voor de finish van de baan wordt ge-yeet. Honkai: Star Rail Platforms: PlayStation 5, Android, iOS en pc Onze Kamal is nog steeds verslingerd aan de gratis, strategische rpg Honkai Star Rai. Voor deze game laten we dan ook hem aan het woord: “Als ik Honkai: Star Rail zou moeten samenvatten: het is een van de meest gedetailleerde rpg’s, die maar blijft verrassen. Als je Genshin Impact speelt, weet je al hoeveel passie miHoYo in zijn games stopt. Honkai: Star Rail is geen uitzondering. Ik ben sinds dag één een megafan en kan de game aan iedere fan van rpg-games aanraden.” Nou, duidelijk dus. Overwatch 2 Platforms: PlayStation 5, PlayStation 4, Xbox Series X en S, Xbox One, Nintendo Switch en pc Overwatch 2 stelde bij verschijning behoorlijk teleur. De singeplayercampagne ontbrak (en is inmiddels geannuleerd), de game was niet bijster veel veranderd ten opzichte van het eerste deel en personages vrijspelen kost veel speeltijd óf geld. Nu spelers elk nieuw personage direct kosteloos ontvangen, is Overwatch 2 een stuk beter om gratis te spelen. Bovendien is Blizzards hero-shooter na al die jaren gestroomlijnder en gevarieerder dan ooit. Marvel Snap Platforms: Pc Er zijn talloze mobiele games, maar Marvel Snap verdient absoluut een vermelding. Het heeft alles wat je wilt van een gratis cardgame: een eerlijk verdienmodel, simpele regels en een fantastische presentatie. Even een online potje spelen is eenvoudig, en het introduceert het grote publiek op een leuke manier aan minder bekende helden. Dota 2 Platforms: Pc Vaak wordt Dota 2 de ingewikkeldere tegenhanger van League of Legends genoemd, maar dat is voor de community zelf vloeken in de kerk. Alleen al omdat alle helden bij aanvang gratis beschikbaar zijn, in tegenstelling tot League. Bovendien is de gameplay nóg strategischer ingestoken, met een strenge doch bevredigende leercurve voor nieuwkomers. Spelunky Classic Platforms: Pc In Spelunky is elke stap voorwaarts een risico, terwijl je een weg graaft door de ondergrondse gangen. Spelunky HD en Spelunky 2 zijn wellicht betere opties, maar als je de bikkelharde roguelike-platformervaring van Derek Yu’s franchise in z’n meest pure vorm wil beleven, dan is het origineel nog altijd een goede optie. Counter-Strike 2 Platforms: Pc Hoewel niet iedereen tevreden is over de veranderingen in Counter-Strike 2 ten opzichte van Global Offensive, kun je eigenlijk niet om de game heen. Al jarenlang is het de gouden standaard voor competitieve shooters die draaien om pure reflexen en strategie. Daarbij is de balans nog steeds uitstekend, en hebben maps een welkome grafische make-over gekregen. Geef het nog even, en dan is Counter-Strike weer helemaal terug op het oude niveau. De Sims 4 Platforms: PlayStation 4, Xbox One en pc Je bent een fortuin kwijt als je alle Sims 4-uitbreidingen wilt aanschaffen, maar gelukkig is de basisgame gratis. Toegegeven: de meeste spelers willen waarschijnlijk van start met een of twee uitbreidingen, maar de game is ook prima op zichzelf te spelen. Final Fantasy 14 Platforms: PlayStation 5, PlayStation 4, Xbox Series X en S en pc Final Fantasy 14 betreft één van Square Enix’ grote comebackverhalen. Inmiddels is het een van de populairste mmo’s ter wereld en met elke uitbreiding steeds completer. Sommigen claimen zelfs dat de mmo de beste Final Fantasy-verhalen tot op heden bevat. De game is nu gratis te spelen tot en met level 70, waarbij spelers kunnen kiezen uit 16 verschillende jobs. Doki Doki Literature Club Platforms: Pc Je voelt je in de maling genomen wanneer Doki Doki literature Club van een datingsim verandert in een horrorgame. Hoe en wat is beter om zelf te ontdekken, maar het is goed om te weten dat er inmiddels een Plus-versie van de game met meer content is verschenen. Maar voor de meesten is het origineel een hele goeie gratis game.

    Drifter

    Geplaatst

    Beste @knabbel, er is door @Mafketel een reactie geplaatst met een linkje naar een overzicht van 10 Seedbox providers. Als je die link opent kan je zelf bij elke provider even checken of de mogelijkheid er is om met een Paysafecard te betalen. Het is natuurlijk heel fijn om een kant en klaar lijstje gepresenteerd te krijgen, maar je kan natuurlijk zelf ook iets doen.

    knabbel

    Geplaatst

    Ook voor betaling met paysfecrd
  • Recente prestatie

    • Wizzard2 heeft zojuist een badge verdient
      2 jaar actief
  • Recente actieve topics

  • Populaire bijdragers

  • Willekeurige films

  • Willekeurige link

×
×
  • Nieuwe aanmaken...