Spring naar bijdragen

[PC] Crysis Algemeen


Duken

Aanbevolen reactie

  • Oud-beheerder

  • Bijdragen:  26.218
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  24.929
  • Dagen gewonnen:  264
  • Lid sinds:  17-12-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Crysis

Informatie

Crysis is de nieuwe game van Crytek (de makers van Far Cry). Crysis draait op CryEngine 2 welke zowel met DirectX 9 en 10 overweg kan. Crysis is al vanaf 14 november van dit jaar in de winkel! De eerste multiplayer servers zijn inmiddels online.

Vanaf een komende patch zal een ranking systeem worden geintroduceerd op multiplayer online servers. Deze feature vereist een zogenaamde "ranked" gameserver die EA via de partners verhuurt.

De online servers zijn naast ranked en unranked, onderverdeeld in private en public en DirectX 9 en DirectX 10. De gamers met Windows Vista en DirectX10 kunnen op beide servers spelen, spelers met alleen DirectX9 kunnen alleen op de DX9 servers terecht. Het verschil is de omgeving: in de DX10 versie kan je alles kapot maken, van bomen tot gebouwtjes.

Verhaal

Crysis is een futuristische first-person shooter voor de PC. Het spel is ontwikkeld door de bekroonde ontwikkelaar Crytek, die eerder het veelgeprezen Far Cry maakte.

De aarde, 2019. Een reusachtige asteroïde slaat in op onze planeet. De Noord-Koreaanse regering is er als de kippen bij om de eilandengroep af te sluiten en de mysterieuze asteroïde voor zichzelf te houden. De Verenigde Staten reageren door een eliteteam van Delta Force-soldaten naar de regio te sturen. Zij onderzoeken de situatie en rapporteren aan het Pentagon. Terwijl de spanning tussen de VS en Noord-Korea toeneemt, barst de asteroïde open. Een gigantisch, twee kilometer hoog buitenaards ruimteschip komt tevoorschijn. Het schip genereert een immens krachtveld dat grote delen van het eiland bevriest. Een wereldwijde klimaatsverandering is het gevolg. De invasie van de aarde is begonnen. De twee rivaliserende naties slaan de handen ineen om de aliens tegen te houden en zo de mensheid te redden. De nieuwe bondgenoten nemen het in epische gevechten op tegen de plunderende aliens. Terwijl de hoop op een goede afloop snel vervaagt, leid jij een eliteteam door jungles en barre ijslandschappen om uiteindelijk het hart van het ruimteschip te bereiken. In een gewichtloze omgeving vindt de ultieme confrontatie met de aliens plaats. Crysis is een meeslepende FPS-ervaring. Je moet verschillende tactieken gebruiken en je wapens, bepantsering en gameplay aanpassen aan de dynamische omgeving. Alleen zo kun je overleven en de buitenaarde invasie het hoofd bieden.

Systeemeisen

Minimum

Windows XP of Windows Vista

Processor: Pentium 4 2,8 GHz, C2D 2,0 GHz (XP) of Pentium 4 3,2 GHz, C2D 2,2 GHz (Vista)

Geheugen: 1GB (XP) of 1,5GB (Vista)

Grafische kaart: 256 MB (GeForce 6800 GT of sneller, Radeon 9800 Pro of sneller)

Harde schijf: 12GB vrije ruimte

Aanbevolen

Windows XP of Windows Vista

Processor: C2D 2,2 GHz / Athlon 64 X2 4400+

Geheugen: 2GB

Grafische kaart: GeForce 8800 serie

Harde schijf: 12GB vrije ruimte

Demo

Crysis Single Player Demo

http://www.gamershell.com/download_21700.shtml

Eerste bugfixes

Hoe kan de je EA Store download versie spelen op 64 bit computers?

To get the 64-bit .exe file working please copy the “lang.ini”, “paul.dll” and “unicows.dll” from the Bin32 folder into the Bin64 folder. After that you will be able to launch Crysis from the 64-bit directory.

Hoe kan je de DVD versie aanpassen naar de online versie (spelen zonder DVD)?

Copy the “lang.ini”, “paul.dll” and “unicows.dll” to the Bin32 folder

Screenshots

17.jpg

[img width=600 height=341]http://home.hetnet.nl/~dittadeboer/crysis_topic/03.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2,9k
  • 26,2k
  • 264
  • Reacties 24
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

  • Oud-beheerder

  • Bijdragen:  26.218
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  24.929
  • Dagen gewonnen:  264
  • Lid sinds:  17-12-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

hebben we al leden die de game hebben gespeelt? Ik heb hem namelijk al klaar staan op de PC maar mijn nieuwe videokaart moet nog binnenkomen. Ik kan hem dus nog niet spelen. Het lijkt me echt een top game.

:peace:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2,9k
  • 26,2k
  • 264

  • Bijdragen:  4.307
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  29-05-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit
  • Leeftijd:  32

ja hij is super :) ik heb net de missie gehaald dat je in de haven van de aziaten moet vechten.

Ik speel dit spel op low:

ATI Radeon 9600 /X1050 Serie

AMD 64 3000+

1GB RAM

Volgens srtest kan ik hem niet aan :P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 4,3k

  • Bijdragen:  500
  • Waardering:   25
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  25-11-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  35

bij mij doet crysis het niet als ik hem wil openen staat er failed to load game dll!. heb alle cracks al geprobeerd maar geen 1 werkt. op de site waar ik hem vandaan lees ik dat het bij de rest wel gewoon werkt

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 25
  • 500

  • Bijdragen:  983
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  23-09-07
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Ik heb helaas een videokaart van 128 mb:(

MVG Vencinto

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 983

  • Bijdragen:  4.307
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  29-05-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit
  • Leeftijd:  32

Ik heb helaas een videokaart van 128 mb:(

MVG Vencinto

ik ook...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 4,3k
  • Oud-beheerder

  • Bijdragen:  26.218
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  24.929
  • Dagen gewonnen:  264
  • Lid sinds:  17-12-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Mijn kaart komt misschien vandaag binnen. Het lijkt me echt een top game. Alles kan stuk ;D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2,9k
  • 26,2k
  • 264

  • Bijdragen:  4.307
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  29-05-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit
  • Leeftijd:  32

bij mij niet :S zit de hele tijd op zo'n dak te ramen waarschijnlijk is het alleen met dx10

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 4,3k
  • Oud-beheerder

  • Bijdragen:  26.218
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  24.929
  • Dagen gewonnen:  264
  • Lid sinds:  17-12-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Hu meen je niet? Maar het oerwoud toch wel?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2,9k
  • 26,2k
  • 264

  • Bijdragen:  4.307
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  29-05-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit
  • Leeftijd:  32

ja de bomen wel :P maar als je een huis wil kapot ramen lukt dat niet :(

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 4,3k
  • Oud-beheerder

  • Bijdragen:  26.218
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  24.929
  • Dagen gewonnen:  264
  • Lid sinds:  17-12-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Dat meen je niet, ik dacht dat alles stuk kon  :(

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2,9k
  • 26,2k
  • 264

  • Bijdragen:  4.307
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  29-05-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit
  • Leeftijd:  32

Je weet toch wat de sandbox mode is in crysis? anders even googlen...

Met dat kan je wel keypoints toevoegen aan gebouwen en dan kunnen ze wel kapot maar dat is een rot karweitje mischien doet een modder dat wel...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 4,3k
  • Oud-beheerder

  • Bijdragen:  26.218
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  24.929
  • Dagen gewonnen:  264
  • Lid sinds:  17-12-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Nee niet gehoort. Ik zal het even opzoeken. Het lijkt me namelijk dan top :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2,9k
  • 26,2k
  • 264

  • Bijdragen:  4.307
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  29-05-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit
  • Leeftijd:  32

Sandbox maakt crysis wel leuker je kan alle auto's, wapens, vijanden etc spawnen en zelf een island maken. dus sandbox is niet alleen gericht naar de modders.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 4,3k
  • Oud-beheerder

  • Bijdragen:  26.218
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  24.929
  • Dagen gewonnen:  264
  • Lid sinds:  17-12-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Wacht is, dat ken ik nog van farcry :) aaaa kunnen we lekker bouwen! Net als lego vroegah!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2,9k
  • 26,2k
  • 264

  • Bijdragen:  126
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  14-08-07
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  30

ik heb een 8600gt denken jullie dat het daar mee lukt??

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 126
  • Oud-beheerder

  • Bijdragen:  26.218
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  24.929
  • Dagen gewonnen:  264
  • Lid sinds:  17-12-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Volgens de benchmarks zou het moeten kunnen met je kaart op medium/high op 1024x786 met AA off ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2,9k
  • 26,2k
  • 264

  • Bijdragen:  126
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  14-08-07
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  30

wat is aa?

:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 126
  • Oud-beheerder

  • Bijdragen:  26.218
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  24.929
  • Dagen gewonnen:  264
  • Lid sinds:  17-12-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Wat is AA? Anti Aliasing. Simpel gezegd, als je het aanzet, worden de scherpe kartelranden rondom de spelers en de bal, zachter, vloeiender, beter en realistischer gemaakt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2,9k
  • 26,2k
  • 264

  • Bijdragen:  4.307
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  29-05-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit
  • Leeftijd:  32

en eet veel fps

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 4,3k

  • Bijdragen:  126
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  14-08-07
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  30

duss dan zet ik het uit :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 126
  • Oud-beheerder

  • Bijdragen:  26.218
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  24.929
  • Dagen gewonnen:  264
  • Lid sinds:  17-12-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Precies, en mijn videokaart komt misschien vandaag wel binnen!  :duken:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2,9k
  • 26,2k
  • 264

  • Bijdragen:  500
  • Waardering:   25
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  25-11-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  35

ik wordt gek welke versie ik ook probeer er werkt er geen 1 bij mij. krijg steeds de zelfde foutmelding failed to load game dll. heb nu al 2 keer gedownload maar alle bij doen ze het niet terwijl het bij de rest gewoon werkt. volgens die test op internet moet me pc het aankunnen 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 25
  • 500

  • Bijdragen:  4.307
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  29-05-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit
  • Leeftijd:  32

download game.dll van een dll site tik in bij google: game.dll en dan kan je er 1 downloaden die in de map zetten waar alle andere dll zijn van crysis. en dan kan je weer spelen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 4,3k

  • Bijdragen:  500
  • Waardering:   25
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  25-11-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  35

waar ergens kan je die vinden heb alleen maar gevonden voor vista 32/64 bits en niet voor xp 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 25
  • 500

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Wie zijn er online?  2 leden zijn actief

Mededelingen


  • Recent nieuwsbericht

  • Willekeurig topic

  • Nu op het forum

    Gast Micahamoum

    Gast Micahamoum

    Geplaatst

    https://1x-bet-india.com
    Gast Avenue 17

    Gast Avenue 17

    Geplaatst

    The charming answer

    Drifter

    Geplaatst

    Hierbij nog 10 Toppers als aanvulling op bovenstaande Gratis Games Fall Guys: Ultimate Knockout Platforms: PlayStation 5, PlayStation 4, Xbox Series X en S, Xbox One, Nintendo Switch en pc Ook na de hype is Fall Guys een geweldige partygame. Met honderd man door een hindernisbaan vol draaiende hamers, sloopkogels en vliegende platformen stormen is natuurlijk een recept voor ultieme chaos. Dankzij de logge physics en merkwaardige besturing kun je eigenlijk ook niet boos worden als je vlak voor de finish van de baan wordt ge-yeet. Honkai: Star Rail Platforms: PlayStation 5, Android, iOS en pc Onze Kamal is nog steeds verslingerd aan de gratis, strategische rpg Honkai Star Rai. Voor deze game laten we dan ook hem aan het woord: “Als ik Honkai: Star Rail zou moeten samenvatten: het is een van de meest gedetailleerde rpg’s, die maar blijft verrassen. Als je Genshin Impact speelt, weet je al hoeveel passie miHoYo in zijn games stopt. Honkai: Star Rail is geen uitzondering. Ik ben sinds dag één een megafan en kan de game aan iedere fan van rpg-games aanraden.” Nou, duidelijk dus. Overwatch 2 Platforms: PlayStation 5, PlayStation 4, Xbox Series X en S, Xbox One, Nintendo Switch en pc Overwatch 2 stelde bij verschijning behoorlijk teleur. De singeplayercampagne ontbrak (en is inmiddels geannuleerd), de game was niet bijster veel veranderd ten opzichte van het eerste deel en personages vrijspelen kost veel speeltijd óf geld. Nu spelers elk nieuw personage direct kosteloos ontvangen, is Overwatch 2 een stuk beter om gratis te spelen. Bovendien is Blizzards hero-shooter na al die jaren gestroomlijnder en gevarieerder dan ooit. Marvel Snap Platforms: Pc Er zijn talloze mobiele games, maar Marvel Snap verdient absoluut een vermelding. Het heeft alles wat je wilt van een gratis cardgame: een eerlijk verdienmodel, simpele regels en een fantastische presentatie. Even een online potje spelen is eenvoudig, en het introduceert het grote publiek op een leuke manier aan minder bekende helden. Dota 2 Platforms: Pc Vaak wordt Dota 2 de ingewikkeldere tegenhanger van League of Legends genoemd, maar dat is voor de community zelf vloeken in de kerk. Alleen al omdat alle helden bij aanvang gratis beschikbaar zijn, in tegenstelling tot League. Bovendien is de gameplay nóg strategischer ingestoken, met een strenge doch bevredigende leercurve voor nieuwkomers. Spelunky Classic Platforms: Pc In Spelunky is elke stap voorwaarts een risico, terwijl je een weg graaft door de ondergrondse gangen. Spelunky HD en Spelunky 2 zijn wellicht betere opties, maar als je de bikkelharde roguelike-platformervaring van Derek Yu’s franchise in z’n meest pure vorm wil beleven, dan is het origineel nog altijd een goede optie. Counter-Strike 2 Platforms: Pc Hoewel niet iedereen tevreden is over de veranderingen in Counter-Strike 2 ten opzichte van Global Offensive, kun je eigenlijk niet om de game heen. Al jarenlang is het de gouden standaard voor competitieve shooters die draaien om pure reflexen en strategie. Daarbij is de balans nog steeds uitstekend, en hebben maps een welkome grafische make-over gekregen. Geef het nog even, en dan is Counter-Strike weer helemaal terug op het oude niveau. De Sims 4 Platforms: PlayStation 4, Xbox One en pc Je bent een fortuin kwijt als je alle Sims 4-uitbreidingen wilt aanschaffen, maar gelukkig is de basisgame gratis. Toegegeven: de meeste spelers willen waarschijnlijk van start met een of twee uitbreidingen, maar de game is ook prima op zichzelf te spelen. Final Fantasy 14 Platforms: PlayStation 5, PlayStation 4, Xbox Series X en S en pc Final Fantasy 14 betreft één van Square Enix’ grote comebackverhalen. Inmiddels is het een van de populairste mmo’s ter wereld en met elke uitbreiding steeds completer. Sommigen claimen zelfs dat de mmo de beste Final Fantasy-verhalen tot op heden bevat. De game is nu gratis te spelen tot en met level 70, waarbij spelers kunnen kiezen uit 16 verschillende jobs. Doki Doki Literature Club Platforms: Pc Je voelt je in de maling genomen wanneer Doki Doki literature Club van een datingsim verandert in een horrorgame. Hoe en wat is beter om zelf te ontdekken, maar het is goed om te weten dat er inmiddels een Plus-versie van de game met meer content is verschenen. Maar voor de meesten is het origineel een hele goeie gratis game.
  • Recente prestatie

    • MenM heeft zojuist een badge verdient
      3 jaar actief
  • Recente actieve topics

  • Populaire bijdragers

    Deze week heeft niemand nog waardering gekregen.

  • Willekeurige films

  • Willekeurige link

×
×
  • Nieuwe aanmaken...