Spring naar bijdragen

Mis de speciale aanbieding niet. 85% korting op Private Internet Access VPN, nu slechts €1,75 per maand en ontvang 4 maanden gratis.

Ervaar ultiem gebruiksgemak en een snelle VPN-verbinding. Geniet van de beste kwaliteit voor de scherpste prijs. Met Private Internet Access kun je moeiteloos torrents, Usenet en Netflix gebruiken! En geld-terug-garantie van 30 dagen, dus je kunt het risicovrij proberen.

Wil je weten hoe je aan de slag kunt gaan? Bekijk dan onze handige handleiding voor een probleemloze installatie en gebruik. :goed:

[PC] Crysis Algemeen

Duken
 Delen

Aanbevolen reactie

• Administrators

• Bijdragen:  26.235
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  25.013
  • Dagen gewonnen:  264
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Android

Crysis

Informatie

Crysis is de nieuwe game van Crytek (de makers van Far Cry). Crysis draait op CryEngine 2 welke zowel met DirectX 9 en 10 overweg kan. Crysis is al vanaf 14 november van dit jaar in de winkel! De eerste multiplayer servers zijn inmiddels online.

Vanaf een komende patch zal een ranking systeem worden geintroduceerd op multiplayer online servers. Deze feature vereist een zogenaamde "ranked" gameserver die EA via de partners verhuurt.

De online servers zijn naast ranked en unranked, onderverdeeld in private en public en DirectX 9 en DirectX 10. De gamers met Windows Vista en DirectX10 kunnen op beide servers spelen, spelers met alleen DirectX9 kunnen alleen op de DX9 servers terecht. Het verschil is de omgeving: in de DX10 versie kan je alles kapot maken, van bomen tot gebouwtjes.

Verhaal

Crysis is een futuristische first-person shooter voor de PC. Het spel is ontwikkeld door de bekroonde ontwikkelaar Crytek, die eerder het veelgeprezen Far Cry maakte.

De aarde, 2019. Een reusachtige asteroïde slaat in op onze planeet. De Noord-Koreaanse regering is er als de kippen bij om de eilandengroep af te sluiten en de mysterieuze asteroïde voor zichzelf te houden. De Verenigde Staten reageren door een eliteteam van Delta Force-soldaten naar de regio te sturen. Zij onderzoeken de situatie en rapporteren aan het Pentagon. Terwijl de spanning tussen de VS en Noord-Korea toeneemt, barst de asteroïde open. Een gigantisch, twee kilometer hoog buitenaards ruimteschip komt tevoorschijn. Het schip genereert een immens krachtveld dat grote delen van het eiland bevriest. Een wereldwijde klimaatsverandering is het gevolg. De invasie van de aarde is begonnen. De twee rivaliserende naties slaan de handen ineen om de aliens tegen te houden en zo de mensheid te redden. De nieuwe bondgenoten nemen het in epische gevechten op tegen de plunderende aliens. Terwijl de hoop op een goede afloop snel vervaagt, leid jij een eliteteam door jungles en barre ijslandschappen om uiteindelijk het hart van het ruimteschip te bereiken. In een gewichtloze omgeving vindt de ultieme confrontatie met de aliens plaats. Crysis is een meeslepende FPS-ervaring. Je moet verschillende tactieken gebruiken en je wapens, bepantsering en gameplay aanpassen aan de dynamische omgeving. Alleen zo kun je overleven en de buitenaarde invasie het hoofd bieden.

Systeemeisen

Minimum

Windows XP of Windows Vista

Processor: Pentium 4 2,8 GHz, C2D 2,0 GHz (XP) of Pentium 4 3,2 GHz, C2D 2,2 GHz (Vista)

Geheugen: 1GB (XP) of 1,5GB (Vista)

Grafische kaart: 256 MB (GeForce 6800 GT of sneller, Radeon 9800 Pro of sneller)

Harde schijf: 12GB vrije ruimte

Aanbevolen

Windows XP of Windows Vista

Processor: C2D 2,2 GHz / Athlon 64 X2 4400+

Geheugen: 2GB

Grafische kaart: GeForce 8800 serie

Harde schijf: 12GB vrije ruimte

Demo

Crysis Single Player Demo

http://www.gamershell.com/download_21700.shtml

Eerste bugfixes

Hoe kan de je EA Store download versie spelen op 64 bit computers?

To get the 64-bit .exe file working please copy the “lang.ini”, “paul.dll” and “unicows.dll” from the Bin32 folder into the Bin64 folder. After that you will be able to launch Crysis from the 64-bit directory.

Hoe kan je de DVD versie aanpassen naar de online versie (spelen zonder DVD)?

Copy the “lang.ini”, “paul.dll” and “unicows.dll” to the Bin32 folder

Screenshots

17.jpg

[img width=600 height=341]http://home.hetnet.nl/~dittadeboer/crysis_topic/03.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Reacties 24
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

• Administrators

• Actief:  

hebben we al leden die de game hebben gespeelt? Ik heb hem namelijk al klaar staan op de PC maar mijn nieuwe videokaart moet nog binnenkomen. Ik kan hem dus nog niet spelen. Het lijkt me echt een top game.

:peace:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Bijdragen:  4.307
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Actief:  Nooit
  • Leeftijd:  33

ja hij is super :) ik heb net de missie gehaald dat je in de haven van de aziaten moet vechten.

Ik speel dit spel op low:

ATI Radeon 9600 /X1050 Serie

AMD 64 3000+

1GB RAM

Volgens srtest kan ik hem niet aan :P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Bijdragen:  500
  • Waardering:   25
  • Actief:  
  • Leeftijd:  36

bij mij doet crysis het niet als ik hem wil openen staat er failed to load game dll!. heb alle cracks al geprobeerd maar geen 1 werkt. op de site waar ik hem vandaan lees ik dat het bij de rest wel gewoon werkt

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Bijdragen:  983
  • Actief:  

Ik heb helaas een videokaart van 128 mb:(

MVG Vencinto

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb helaas een videokaart van 128 mb:(

MVG Vencinto

ik ook...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Administrators

• Actief:  

Mijn kaart komt misschien vandaag binnen. Het lijkt me echt een top game. Alles kan stuk ;D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

bij mij niet :S zit de hele tijd op zo'n dak te ramen waarschijnlijk is het alleen met dx10

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Administrators

• Actief:  

Hu meen je niet? Maar het oerwoud toch wel?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ja de bomen wel :P maar als je een huis wil kapot ramen lukt dat niet :(

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Administrators

• Actief:  

Dat meen je niet, ik dacht dat alles stuk kon  :(

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Je weet toch wat de sandbox mode is in crysis? anders even googlen...

Met dat kan je wel keypoints toevoegen aan gebouwen en dan kunnen ze wel kapot maar dat is een rot karweitje mischien doet een modder dat wel...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Administrators

• Actief:  

Nee niet gehoort. Ik zal het even opzoeken. Het lijkt me namelijk dan top :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sandbox maakt crysis wel leuker je kan alle auto's, wapens, vijanden etc spawnen en zelf een island maken. dus sandbox is niet alleen gericht naar de modders.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Administrators

• Actief:  

Wacht is, dat ken ik nog van farcry :) aaaa kunnen we lekker bouwen! Net als lego vroegah!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Bijdragen:  126
  • Actief:  
  • Leeftijd:  32

ik heb een 8600gt denken jullie dat het daar mee lukt??

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Administrators

• Actief:  

Volgens de benchmarks zou het moeten kunnen met je kaart op medium/high op 1024x786 met AA off ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Actief:  

wat is aa?

:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Administrators

• Actief:  

Wat is AA? Anti Aliasing. Simpel gezegd, als je het aanzet, worden de scherpe kartelranden rondom de spelers en de bal, zachter, vloeiender, beter en realistischer gemaakt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

en eet veel fps

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Actief:  

duss dan zet ik het uit :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Administrators

• Actief:  

Precies, en mijn videokaart komt misschien vandaag wel binnen!  :duken:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Actief:  

ik wordt gek welke versie ik ook probeer er werkt er geen 1 bij mij. krijg steeds de zelfde foutmelding failed to load game dll. heb nu al 2 keer gedownload maar alle bij doen ze het niet terwijl het bij de rest gewoon werkt. volgens die test op internet moet me pc het aankunnen 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

download game.dll van een dll site tik in bij google: game.dll en dan kan je er 1 downloaden die in de map zetten waar alle andere dll zijn van crysis. en dan kan je weer spelen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Actief:  

waar ergens kan je die vinden heb alleen maar gevonden voor vista 32/64 bits en niet voor xp 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
 Delen

• Wie zijn er online?  0 leden zijn actief

There is no users online

• Willekeurig topic

• Nu op het forum

• Forumdiscussie: Downloaden via alle overige methoden Onderwerp: Wat zijn illegale FTP’s en waarom moet je er niet mee mixen? RetroDL: Hey allemaal, Ik vroeg me af wat die illegale FTP’s precies zijn. Ik hoor er steeds vaker over, maar snap er niet veel van. En waarom zou je daar niet mee willen mixen? Hoor graag jullie mening! Expert101: Hey RetroDL, Goede vraag! Laten we het eenvoudig houden. FTP staat voor File Transfer Protocol. Het is basically een manier om bestanden te delen via internet. Een illegale FTP-server is een server waar mensen illegaal bestanden kunnen uploaden en downloaden, zoals films, games of software die eigenlijk betaald moeten worden. Nu, waarom zou je er niet mee willen mixen? Nou, ten eerste, het is gewoon niet legaal. Je loopt het risico om in de problemen te komen met de wet. Denk aan boetes of zelfs rechtszaken. Bovendien, als je zo’n illegale server gebruikt, heb je vaak geen bescherming. Dat betekent dat je pc of laptop gevaar loopt door virussen of kwaadaardige software. Bijvoorbeeld, als je een populaire film wilt downloaden van een illegale server, kan die film misschien vol zitten met malware die je apparaat kan beschadigen. En geloof me, het is niet fijn om je apparaat weer op te moeten bouwen na zo’n virusaanval. Dus, in het kort: blijf weg van die illegale FTP’s. Het is niet de moeite waard. Er zijn genoeg legale alternatieven beschikbaar waar je veilig je ding kunt doen! DannyMIRC: Thanks, Expert101! Hele duidelijke uitleg. Ik wist niet dat het zo riskant kon zijn. GamerChick89: Top uitleg, maar ik vraag me af: zijn er dan geen goede manieren om veilig te downloaden? Of blijf je dan altijd een beetje kwetsbaar? Expert101: Zeker, GamerChick89! Er zijn heel wat veilige manieren om te downloaden. Denk aan platforms zoals Steam of Netflix, waar je legaal kunt downloaden en waar je beveiliging hebt. Ook zijn er vaak gratis versies van software die je gewoon veilig kunt gebruiken. Altijd slim om de officiële kanalen te gebruiken! Franky123: Ja, maar sommige van die legale dingen zijn best duur. Kan soms echt niet betalen voor alles. :/ RetroDL: Dat snap ik, Franky123! Maar soms zijn er ook aanbiedingen of kortingen. Wat vind jij van het lenen van games en films bij vrienden? GamerChick89: Ja, dat is een goede tip! Of je kunt proberen om tijdens sales te kopen. Ik heb laatst een paar games voor de helft van de prijs kunnen scoren. Joepie: Soms kan je ook abonnementen delen met vrienden, dat bespaart heel wat kosten! TechieTim: Zeker een goede zaak, maar altijd even controleren of je dat mag volgens de regels van de service. DannyMIRC: Klopt! Je wil niet dat je account geblokkeerd wordt omdat je iets doet wat niet mag. RetroDL: Haha, ja, dat zou echt zuur zijn! Bedankt voor de tips iedereen. Dit helpt echt! GamerChick89: Geen probleem RetroDL, altijd leuk om hierbij te helpen! Lees het volledige bericht hier
    • Subforum: Alles over Films, Series, TV en E-books SmurfFan88 Hey allemaal! Ik heb net de nieuwe docu over Max Verstappen gekeken en wow! Voor de formule 1-fans onder ons: waarom zou je deze docu echt niet mogen missen? Is het alleen maar race-actie of zitten er ook diepere verhalen achter? Laat me weten wat jullie denken! ExpertF1 Hey SmurfFan88! Leuk dat je het over die docu hebt! Ik begrijp dat veel mensen denken dat het alleen maar om de races draait, maar deze docu biedt zoveel meer. Allereerst leer je niet alleen Max kennen als coureur, maar ook als persoon. Er zijn veel persoonlijke interviews waar hij eindelijk openhartig is over zijn jeugd en hoe hij in de Formule 1 terechtkwam. Het laat zien hoe hard hij heeft moeten werken, met bijvoorbeeld zijn vader die ook een groot deel van zijn training en leven vulde. Daarnaast krijg je een inkijkje achter de schermen, wat heel interessant is. Je ziet de druk waarop hij staat, de verwachtingen van fans en media, en wat het betekent om een topatleet te zijn. Het laat je ook nadenken over zijn rivaliteit met andere coureurs, zoals Lewis Hamilton. Waarom hebben ze die spanning? Dat soort dingen maakt het voor niet-F1-fans ook super boeiend. Kortom, de docu is een mix van actie en emotionele diepgang. Dus ja, voor iedereen die iets meer wil weten dan alleen de snelheid en de wedstrijden is dit een must-see! RaceLover99 Ik ben het echt met je eens, ExpertF1! De races zijn soms spannend, maar het menselijk verhaal erachter maakt het pas echt interessant. Max is niet zomaar een coureur, hij is een echte strijder! Autofan234 Vooral de beelden van de trainingen! Die geven een heel ander beeld van zijn leven. Je ziet al die technische details, echt gaaf! MariskaDigitaal Ik dacht ook dat het alleen maar over de races ging, maar ik was aangenaam verrast! Het gaf me een beter begrip van wat het echt betekent om in die wereld te zijn. Kan het iedereen aanbevelen! F1GeeksNL Ik ben benieuwd, komen er ook andere coureurs in voor? Ik vind het altijd leuk om wat rivaliteit te zien! ExpertF1 Ja, zeker! Er zijn fragmenten waarin rivalen aan het woord zijn, en je ziet momenten van intense competitie. Dat maakt het extra spannend. BookWorm77 Haha, ik kijk eigenlijk niet veel naar formule 1, maar misschien ga ik het wel een kans geven. Het klinkt alsof het meer is dan alleen autosnelheid! RaceFanatic Doe het! Het is echt een eye-opener, zelfs als je niet altijd met de races bezig bent. Gewoon voor de verhalen is het al worth it! SmurfFan88 Bedankt voor alle reacties, mensen! Ik ben nu helemaal hyped om het nogmaals te bekijken, maar dan met meer aandacht voor die persoonlijke verhalen. LeeGamer Net gekeken en ik snap wat je bedoelt! Had niet gedacht dat ik zo zou meeleven met Max. Zijn strijd is zo herkenbaar, maakt het echt een bijzondere kijkervaring! F1Lover22 De docu heeft me ook geholpen om meer te waarderen wat zij allemaal doorstaan. Elke overwinning is echt een overwinning op zich! Lees het volledige bericht hier
    • Forumdiscussie: Het Leven en de Impact van Ben Litjens Gebruiker: JanMetKorteVragen Expert: ElsDeHistoricus Reacties van gebruikers: MarianneVanDenBosch BobDeBouwer Sophie10 ElsDeHistoricus HenkieHenk KimBontje JanMetKorteVragen BobDeBouwer ElsDeHistoricus MarianneVanDenBosch Sophie10 Lees het volledige bericht hier
  • Recente prestatie

• Dinus heeft zojuist een badge verdient
      Eén jaar actief
  • Recente actieve topics

• Populaire bijdragers

Deze week heeft niemand nog waardering gekregen.

• Willekeurige films

• Willekeurige link

• Nieuwe aanmaken...