Spring naar bijdragen

Mis de speciale aanbieding niet. 85% korting op Private Internet Access VPN, nu slechts €1,75 per maand en ontvang 4 maanden gratis.

Ervaar ultiem gebruiksgemak en een snelle VPN-verbinding. Geniet van de beste kwaliteit voor de scherpste prijs. Met Private Internet Access kun je moeiteloos torrents, Usenet en Netflix gebruiken! En geld-terug-garantie van 30 dagen, dus je kunt het risicovrij proberen.

Wil je weten hoe je aan de slag kunt gaan? Bekijk dan onze handige handleiding voor een probleemloze installatie en gebruik. :goed:



Orange - Wat een bende!


Duken
 Delen


Aanbevolen reactie

  • Administrators

  • Bijdragen:  26.235
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  25.013
  • Dagen gewonnen:  264
  • Lid sinds:  17-12-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Android

Tja, Ik moet het nu toch echt even kwijt. Na 4 maanden in de weer te liggen met mijn oude favoriete provider Orange ben ik nu in staat om mijn auto in de winkel te parkeren.


orange klantenservice

tav correspondentie

postbus 5127

6802 ec arhen

Geachte heer/ mevrouw,

Na één maand heen en weer bellen, gesprekken van gemiddeld 30 minuten tussen Orange en Pro Assist kreeg ik van jullie medewerkers te horen dat ik een email met mijn probleem naar jullie moest toesturen omdat dit telefonisch niet meer opgelost kan worden.

Vorige maand is mijn toestel, een SPV M2000 in de achtertuin in de plas gevallen. Het toestel is hierdoor defect. Ik ben al 3 jaar lid van jullie telefoondienst en heb op 24/03/2005 mijn contract verlengd met 2 jaar en daarbij het SPV M2000 toestel en een Orange ProAssist Verzekering Extra.

Helaas heeft het toestel al diversen malen problemen gehad en is dus diversen malen bij jullie ter reparatie geweest. Blijkbaar is bij één van de reparaties het toestel vervangen voor een nieuw toestel. Hier wist ik niets van.

Bij het aanmelden van mijn defecte toestel bij Pro Assist bleek mijn imei nummer niet goed te zijn. Pro Assist vertelde dat ik moest bellen met Orange om het imei nummer te laten omzetten. Dit is gedaan en het zou 2 werkdagen duren voordat dit in het systeem van Pro Assist zou zijn aangepast. Helaas is het vanaf dit moment mis gegaan. Het imei nummer was na een week nog niet aangepast en na belletjes met Orange is er een fax verstuurd door Froukje Hendriks naar Pro Assist. Ik heb naar Froukje mijn bon en contract vernieuwing gemaild en het nieuwe imei nummer. Froukje heeft deze gefaxed naar Pro Assist en na enkele dagen moest ik weer terug bellen.

De fax bleek nooit te zijn aangekomen bij Pro Assist maar het nieuwe imei nummer was wel bekend bij Pro Assist. Het vreemde was alleen dat op het nieuwe imei nummer wel een contact stond dat per vandaag starten en per vandaag eindigde. Mijn oude imei nummer was nog actief onder mijn naam. Hierna heb ik gesproken met de teamleider van Pro Assist. mevrouw Visser. Dit werd een akelig gesprek met de uiteindelijke mededeling dat Orange niet binnen 30 dagen na reparatie mijn imei nummer had doorgegeven en hierdoor het incident niet kan worden aangenomen.

Hierna heb ik weer met de Orange gebeld. De dame vond het inderdaad een vervelende situatie en vond het een stomme fout van Orange. Gelukkig zou ze er direct achteraan gaan. Ik kreeg een Compensatie van 1 maandbundel en deze dame zou zorgen dat de teamleider van Orange en de teamleider van Pro Assist met elkaar zouden praten over dit incident zodat het kon worden opgepakt. Ze zou incident in de gaten houden en mij 2 dagen later terug bellen.

Ik heb 2 dagen later een voicemail bericht gehad van de dame dat ik weer contact moest opnemen met Orange. Hierna weer gebeld met de Orange, verhaal weer vertelt en Orange zou mij doorverbinden met de Pro Assist. Verhaal vertelt tegen de Pro Assist en Pro Assist vermelde dat het incident niet kan worden opgepakt. Orange heeft het imei nummer na reparatie niet op tijd doorgegeven en Pro Assist kan dit niet meer oppakken. “Pro Assist doet hier simpelweg niks meer aan”.

Voor de veranderding weer met Orange gebeld en Pietje rade mij echt aan om de brief te sturen. Orange had namelijk deze fout gemaakt maar dit kon telefonisch niet meer worden opgepakt. Zoals jullie waarschijnlijk wel begrijpen heeft dit veel ergernis en tijd gekost. Ik wil ook dat dit met spoed word opgepakt en hoor graag wat er nu gaat gebeuren.

Mijn oude imei nummer was ( volgens contract ) 1234 Mijn huidige imei nummer is 2345.

Met vriendelijke groet,

( Namen en nummers gewijzigd)


Goed, Deze brief was in oktober verstuurd en na 1 week kreeg ik het bericht terug dat ik zelf verantwoordelijk was voor het bijhouden van mij imei nummer. Met andere worden, ik kan nergens meer op staan en heb de moed opgegeven en wil er gewoon niet meer tijd in steken.

Dus, Brief naar orange dat ik per direct mijn abbo wil opzetten en deze wil laten omzetten naar Orange Prepaid met behoud van beltegoed ( a 200 euro )

Netjes een brief terug gehad met accoord dat de boel zou worden ingezet. Na 3 maanden ( OLE! ) is het gelukt. Het bleek dat na het omzetten je nog 3 maanden aan je abbo vast zit. ( Opzich wel logisch) maar goed. Beltegoed? Is nog niet mee. Al diversen malen overgebeld en ook vandaag weer, morgen moet het erop staan....

Ik moest het even kwijt, wat moet ik nou?

1x defect M2000 ( Winkel waarde nieuw 980 euro )

1x 200 euro beltegoed nog zwevend in de lucht.

99x boos boos boos en vooral teleurgesteld.  :'(

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Reacties 15
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic


  • Bijdragen:  500
  • Waardering:   25
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  25-11-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  36

alle lede verzamelen en het orange kantoor slopen  ??? lijkt mij op zich wel leuk om te doen. is wel kut voor je maar wat zegen ze dan als je naar de winkel gaat?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Administrators

  • Bijdragen:  26.235
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  25.013
  • Dagen gewonnen:  264
  • Lid sinds:  17-12-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Android

Winkel zegt dat ik moet bellen... je kent t wel. Maar ik geef me gewonnen. Ik wacht morgen nog af voor me tegoed.  :geheim:

Link naar opmerking
Deel via andere websites


  • Bijdragen:  501
  • Waardering:   63
  • Prestatiepunten:  366
  • Dagen gewonnen:  2
  • Lid sinds:  26-08-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  32

Nou mijn moeder had dit laatst ook met Tele2. Ineens, uit het niks werd haar simkaart geblokkeerd.

Zomaar..

Zij bellen naar klantenservice, kon niet meer geactiveerd worden. Zou twaalf dagen duren voordat ze nieuwe krijg. Moet niet gekker worden..

Link naar opmerking
Deel via andere websites


  • Bijdragen:  4.307
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  29-05-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit
  • Leeftijd:  33

Dacht dat je de orange box bedoelde :P

Kan Kassa niet helpen :P??

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Administrators

  • Bijdragen:  26.235
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  25.013
  • Dagen gewonnen:  264
  • Lid sinds:  17-12-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Android

Haha nee die Halflife orange box werkt toppie ;)

Maar ik moest het gewoon even kwijt. Ik laat het dus hierbij en heb ook geen zin om nog een kassa in te schakelen ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites


  • Bijdragen:  3.532
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  29-10-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit
  • Leeftijd:  54

hoho, DukeN!!! niet opgeven. ik heb een vergelijkbare situatie met hetnet gehad. van het kastje naar de muur gestuurd.

het is gewoon zo dat ze je aan het lijntje houden en ervan uitgaan dat je het opgeeft.

volhouden.

desnoods dezelfde brief/ mail versturen en geen genoegen nemen met het besluit van een teamleider (wtf is een teamleider nu helemaal).

vraag naar de beslissing van een afdelingshoofd, zeker gezien het feit dat je al een tijdje een gewaardeerde klant bent die netjes zijn rekeningen betaalt. (en zelfs zijn abbo verlengd).

maw je stelt vertrouwen in een bedrijf als orange en daarvoor mag je wat etrugverwachten.

laat orange maar met een voorstel komen.

alles wat er speelt is niet direct jouw fout. het is wel heel erg kort door de bocht om te roepen dat jezelf verantwoordelijk zou zijn voor het bijhouden van je imei nummer en waar staat dat dan????

uiteindelijk zal het lukken (ook al wordt je er moe van, maar we praten hier niet over 25 euro) daar bn ik van overtuigd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites


  • Bijdragen:  4.321
  • Waardering:   20
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  19-04-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  42

Ik moest het even kwijt, wat moet ik nou?

1x defect M2000 ( Winkel waarde nieuw 980 euro )

1x 200 euro beltegoed nog zwevend in de lucht.

99x boos boos boos en vooral teleurgesteld.  15.000 euro

je auto in het orange pand parkeren........... onbetaalbaar :friends:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Administrators

  • Bijdragen:  26.235
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  25.013
  • Dagen gewonnen:  264
  • Lid sinds:  17-12-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Android

ooo echt wel!

THE_ORANGE_SHOP.JPG Finaal naar binnen rammen!

Oeps... ik wist niet dat men hier niet kon phonedriven :P

Link naar opmerking
Deel via andere websites


  • Bijdragen:  598
  • Waardering:   10
  • Prestatiepunten:  306
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  26-07-07
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  52

Heb je misschien een rechts-bijstands verzekering.

Dan kun je vragen of zij een auto in het pand parkeren.

Ook al heb je al bumperschade, het blijft toch zonde van je leuke Seat.

Sterkte,

      Bas

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Administrators

  • Bijdragen:  26.235
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  25.013
  • Dagen gewonnen:  264
  • Lid sinds:  17-12-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Android

Hahaah bedankt, ik zal even kijken of het in mijn polis staat :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weken later...

  • Bijdragen:  4.321
  • Waardering:   20
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  19-04-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  42

misschien kan de politie je helpen

die weten hoe dat moet hahahaha :police:

politiegevel1_448.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites


  • Bijdragen:  598
  • Waardering:   10
  • Prestatiepunten:  306
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  26-07-07
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  52

politieauto%20ramt%20woonhuis%20(6).JPG

zonde van je leon  --> beter een politie-golf in de pui(n)

Link naar opmerking
Deel via andere websites


  • Bijdragen:  4.321
  • Waardering:   20
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  19-04-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  42

die gasten kunnen echt niet rijden  :-[

Link naar opmerking
Deel via andere websites


  • Bijdragen:  57
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  04-12-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

Goddamn.. wat een losers.. je moet gewoon zeggen dat je webmaster bent van een formum :P en dat je orange voor altijd zwart zult maken als ze het probleem niet oplossen :P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Administrators

  • Bijdragen:  26.235
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  25.013
  • Dagen gewonnen:  264
  • Lid sinds:  17-12-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Android

hahah ik heb het al opgegeven. Ik doe er niks meer aan.  O0

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
 Delen

  • Wie zijn er online?  0 leden zijn actief

    There is no users online


  • Willekeurig topic

  • Nu op het forum

    • Forumtopic: Even Voorstellen – Nieuw Lid Hier! Gebruikersnaam: MacLover1985 Hey allemaal! Ik ben dus nieuw hier op het forum en ik vond het hoog tijd om me even voor te stellen. Ik ben 38 jaar en kom uit een klein dorpje in Nederland. Sinds een tijdje denk ik erover na om mijn Windows-pc te verruilen voor een Mac. Ik ben vooral erg benieuwd naar de voordelen! Mijn hobbies zijn gamen, muziek maken en af en toe wat programmeren. Ik zit vaak met vrienden samen en dan bespreken we dit soort dingen. Daarom dacht ik: laten we de community inschakelen! Ik heb me aangemeld op dit forum omdat ik graag ervaringen hoor van anderen die misschien al overstap hebben gemaakt naar een Mac. Hoe werkt dat in de praktijk? Wat zijn de grootste voordelen in jouw dagelijks gebruik? Eerlijk gezegd zit ik een beetje vast in mijn gedachten en een beetje handige info zou me echt helpen! Dus… waarom zou ik kiezen voor een Mac in plaats van een Windows-pc? Ik ben benieuwd naar jullie verhalen en tips! Groetjes, MacLover1985 Antwoord van de Expert: TechGuru99 Hey MacLover1985! Welkom op het forum! Dat is een goede vraag! Het kiezen voor een Mac of een Windows-pc hangt echt af van je behoeften, maar ik kan je een paar redenen geven waarom veel mensen kiezen voor een Mac: Gebruiksvriendelijkheid: MacOS is super intuïtief. De interface is strak en is gemakkelijker te navigeren, vooral voor newbies. Integratie met Apple-producten: Als je al een iPhone of iPad hebt, werkt een Mac geweldig samen met die apparaten. Je kunt bijvoorbeeld eenvoudig bestanden delen via AirDrop en je kunt makkelijk je foto’s, tekstberichten en meer synchroniseren. Veiligheid: Macs zijn over het algemeen minder kwetsbaar voor virussen en malware dan Windows-pc’s. Dit komt omdat de meeste cybercriminelen zich richten op het grotere Windows-besturingssysteem. Kwaliteit en design: Apple staat bekend om zijn kwaliteit en design. De hardware is duurzaam en de screens zijn van hoge kwaliteit, wat fijn is voor het bekijken van films of het bewerken van foto’s. Betere prestaties bij creatieve software: Als je van plan bent om te gaan muziek maken of videobewerking te doen, zijn veel van deze programma’s geoptimaliseerd voor Mac, wat een soepele ervaring biedt. Natuurlijk zijn Windows-pc’s ook geweldig en bieden ze meer aanpassingsmogelijkheden. Dus kijk vooral naar waar je zelf het meest gelukkig mee bent! Hopelijk helpt dit je een beetje verder. Als je nog meer vragen hebt, laat het gerust weten! Groetjes, TechGuru99 Reacties van andere leden GamerGirl92: Welkom, MacLover1985! Ik ben ook een gamer en ik heb zelf een Mac gebruikt voor muziek maken. Het gaat echt super soepel! Kun je specifieke games spelen die je aanspreken? TechGuy83: Hee, goed om je hier te zien! Ik vind Macs ook fijn, vooral voor grafisch werk. Maar het is wel zo dat je soms naar alternatieven moet kijken voor bepaalde software. Marie_Schrijft: Welkom! Ik heb de overstap enkele maanden geleden gemaakt en ik moet zeggen… geen spijt! Het is echt anders, maar in positieve zin! Vergeet niet dat je even moet wennen aan de nieuwe toetsencombinaties en zo. MacLover1985: Dank voor de reacties! GamerGirl92, ik hou er vooral van om shooters en RPG’s te spelen, maar ook wat indie games. TechGuy83, heb je een voorbeeld van software waar je naar verhaalt? TechGuy83: Haha, ja zeker! Denk aan dingen zoals bepaalde software voor 3D-modellering, zoals Blender. Het draait prima op Mac, maar soms zijn er extra plugins nodig die korting zijn voor Windows. Jimbo_the_Builder: Hey! Ik ben ook een Windows gebruiker, maar Mac klinkt interessant. Waar ik zou willen overstappen is voornamelijk voor foto’s en video’s. De projecten worden altijd zo slordig op Windows. MacLover1985: Jimbo_the_Builder, dat is precies wat ik ook voel! Benieuwd naar de creativiteit op Mac. En zou het makkelijker zijn om foto’s te bewerken met bijvoorbeeld Photoshop of Lightroom? Marie_Schrijft: Ja hoor! Photoshop is top op Mac. De prestaties zijn geweldig. En met de juiste instellingen en plugins kun je net zo goed werken als op Windows! GamerGirl92: Ik heb gehoord dat sommige games moeilijker te draaien zijn op Mac, dat je moet kijken naar de compatibiliteit… Maar voor muziek en creatief werk is het echt een aanrader! Dat was het dan! Blij om je hier te zien, MacLover1985! Laat ons weten wat je besluit! Lees het volledige bericht hier
    • Onderwerp: Hoe kies ik de beste filters voor Spotnet? Gebruiker123: Heey iedereen! Ik ben nog een beetje nieuw met Spotnet en ik vroeg me af: hoe kies ik de beste filters? Zijn er speciale instellingen die ik moet hebben? Bedankt alvast! Expert001: Hey Gebruiker123! Leuk dat je aan de slag wilt met Spotnet! Het kiezen van de juiste filters is inderdaad heel belangrijk, want het kan je zoekervaring echt verbeteren. Hier zijn een paar tips: Basisfilters: Begin met de standaardfilters zoals ‘Audioboek’, ‘Film’, of ‘Serie’. Deze helpen je om snel de juiste categorie te vinden. Bestandsgrootte: Stel een minimum- en maximumgrootte in. Dit helpt om downloads die te klein of te groot zijn te vermijden. Een film zou bijvoorbeeld meestal tussen de 700 MB en 2 GB moeten zijn, afhankelijk van de kwaliteit. Levensduur: Kijk naar de ‘leeftijd’ van de bestanden. Oudere bestanden kunnen minder betrouwbaar zijn, dus het is slim om bestanden van recentere data te prioriteren. Keywords: Gebruik specifieke zoektermen. In plaats van alleen ‘actie’, probeer ‘actiefilm 2022’ of de naam van de acteur, dat kan je zoekresultaten beperken en relevanter maken. Spamfilters: Zorg ervoor dat je de spamfilters aanzet. Soms zijn er veel onbetrouwbare bestanden, en die wil je echt niet binnenhalen. Als je hiermee start, zou je al een stuk beter moeten kunnen zoeken! Succes en laat gerust weten als je meer vragen hebt! WillemK: Cool, bedankt voor de info! Ik wist niet dat je zo veel kon aanpassen. Ik heb ook een paar keer last gehad van spam, dat was echt te irritant. Jasmin98: Hee, ik ben het eens met WillemK! Die spam is echt vervelend. Heb je ook tips om goede bestanden te herkennen? Soms lijkt alles wel op elkaar. Expert001: Ja, Jasmin98, herkenning is ook een kunst! Kijk naar de uploader. Bekende uploaders zijn doorgaans betrouwbaarder. Daarnaast, als je geregeld naar bepaalde bestandstypes zoekt, let dan op de reacties van andere gebruikers. Vaak geven zij al een goede indicatie of een bestand waard is om te downloaden of niet! Marcel1975: Oké, fijne tips! Heb zelf ook een vraagje. Hoe zit het met die VPN’s? Is dat echt nodig in combinatie met Spotnet? Expert001: Goede vraag, Marcel1975! Een VPN is zeker aan te raden. Het beschermt je privacy en voorkomt dat je internetprovider je activiteiten kan zien. Zeker bij het downloaden is dat een extra laag beveiliging. Er zijn verschillende betaalbare opties, maar kies er een met goede recensies! NatasjaB: Ik gebruik altijd NordVPN met Spotnet, werkt prima! Geen problemen tot nu toe, en het geeft me een goed gevoel. Om maar even door te gaan op Marcellus zijn vraag… wat zijn goede gratis alternatieven? Expert001: Er zijn zeker enkele gratis VPNs, zoals ProtonVPN of Windscribe. Maar mijn advies is om voorzichtig te zijn: vaak zijn gratis opties niet zo veilig of snel. Maar ze kunnen een goede start zijn als je niet meteen wilt betalen. Milan22: Top! Zo leer ik weer wat nieuws. Ik ga binnenkort weer wat zoeken. Inmiddels al een paar keer een filmpje gedownload dat niet echt was wat ik zocht, dus deze filters gaan me vast helpen! Boerke88: Hah, ja dat is frustrerend, Milan22! Ik begon eerst ook met zoeken zonder filters. Mannetje, dat was echt een chaos. Nu gebruik ik die filters en het is zoveel beter. Bedankt allemaal! DaisyP: Het is zo fijn om zo’n community hier te hebben. Al die tips zijn eigenlijk goud waard! Dank aan Expert001 voor de uitleg. Ik zit soms ook met die spam… dat is echt een downer. Gebruiker123: Dankjewel iedereen! Dit heeft me echt geholpen. Ik ga dus maar aan de slag met filteren en hopelijk minder spammen. Tot volgende keer! Einde Topic Lees het volledige bericht hier
    • Forumdiscussie: Wat is er aan de hand met Roblox? Gebruiker: GamerGirl23 Hey allemaal, ik heb gehoord dat er problemen zijn met Roblox. Klopt dat? Waarom kunnen we niet inloggen? Expert: TechLeraar Hoi GamerGirl23! Ja, je hebt gelijk, er waren echt problemen met Roblox. Gisteravond rond 11:30 p.m. kregen veel mensen een foutmelding toen ze wilden inloggen. Het zijn er zelfs meer dan 16.000 volgens DownDetector! Roblox is een superpopulaire game met ongeveer 83 miljoen actieve gebruikers per dag, dus als er iets misgaat, krijgen veel mensen dat snel in de gaten. Het lijkt erop dat de server tijdelijk overbelast was, wat kan gebeuren als er veel mensen tegelijk willen spelen. Dit kan te maken hebben met onderhoud of gewoon een technische glitch. Een voorbeeld: stel je voor dat je met een groep vrienden naar een concert gaat. Als iedereen tegelijk naar binnen wil, kan het lang duren voordat iedereen binnen is. Dat is wat er met Roblox gebeurde, alleen is het nu een digitale concertzaal! Ik hoop dat ze het snel opgelost hebben. Gewoon even geduld hebben en later nog eens proberen! Reacties: Gebruiker: NoobMaster99 Wow, dat is echt balen! Had geen idee dat zoveel mensen tegelijk willen spelen. Ik dacht dat ik alleen was. Gebruiker: JufLia Ja, ik zat ook te stressen! My kids willen altijd samen met hun vriendjes spelen. Hopelijk komt het snel goed, anders krijg ik heel wat gezeur aan mijn hoofd! Gebruiker: GameFanatic Dit is niet de eerste keer dat Roblox crasht. Ik kan niet wachten op een permanente oplossing. Gebruiker: CoolGuy123 Technische problemen zijn zo frustrerend. Maar ik ben blij om te lezen dat ik niet de enige ben die dit heeft meegemaakt. Laten we hopen dat ze het snel fixen, ik wil weer bouwen! Gebruiker: GamerGirl23 Dankjewel voor het duidelijke antwoord, TechLeraar! Hopelijk is het allemaal snel opgelost. Weet iemand of ze aan het onderhoud werken of zo? Gebruiker: TechLeraar Ik heb geen officiële update gezien over onderhoud, maar meestal doen ze dat ’s nachts als er minder spelers online zijn. Gewoon even de sociale media in de gaten houden voor nieuws, dan weet je snel wat er aan de hand is! Gebruiker: LuckyLuke Ik denk dat het ook belangrijk is om voorzichtig te zijn. Je hoort altijd verhalen over online predatoren. Ik laat mijn kinderen nooit alleen spelen zonder toezicht! Gebruiker: JufLia Helemaal mee eens, LuckyLuke! Een goed gesprek over wat veilig is en wat niet, helpt heel veel. Gebruiker: RainbowSparkle Precies! En een paar tips voor ouders: stel spelregels op en speel soms samen. Zo heb je een beter zicht op wat ze doen. Dit ook met Roblox! Gebruiker: NoobMaster99 Haha, ik ben blij dat ik geen kinderen heb. Maar hey, ik voel je! Het blijft altijd spannend in die online wereld! En daar blijft het voorlopig bij! Blijf ons volgen voor meer updates of gewoon om je frustraties te delen! Tot later! Lees het volledige bericht hier
  • Recente prestatie

    • pierre27 heeft zojuist een badge verdient
      5 jaar actief
  • Recente actieve topics

  • Populaire bijdragers

    Deze week heeft niemand nog waardering gekregen.

  • Willekeurige films

  • Willekeurige link

×
×
  • Nieuwe aanmaken...