Spring naar bijdragen

Foutmelding Convertxtodvd tijdens dvd's branden!


Aanbevolen reactie


  • Bijdragen:  2
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  08-01-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

Laatste tijd heb ik de films: Harry Potter 5, Transformers en nog een paar films gedownload..

Ik brand ze met convertxtodvd en bij sommige dvd's de voorbeelden die ik hierboven noemde bijv. en dan krijg ik midden in de film bij het logboek het volgende:

White error - Codec 030C00 [write error] - info 0 -CSI 0

at sector 062704 (16) - recover sequence started

Reporting invalid adress for write during recovery - trying to continue

Write error at 262720 (16) - Codec 052102 [illegal request, invalid adress for Write]

Hij werpt dan de dvd uit mijn dvd brander.. Dvd kan ik vervolgens weggooien.. Waar ik elke x van baal.. 

Nu is dus mijn vraag aan iedereen die Convertxtodvd gebruikt.. Wie hier ook last van kreeg een aantal x-en en hoe diegene het probleem heeft opgelost..

Als je hiervoor in aanmerking komt laat dan een opmerking hierover achter.. 

Hierbij help je mij e een aantal mensen die het zelfde probleem hebben gekregen..

Alvast bedankt,

Groetjes Bady, Bart en de andere mensen die dezelfde fout kregen!  O0

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 2
  • Reacties 0
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Wie zijn er online?  1 lid is actief

Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...