Spring naar bijdragen

static ip adres?


Aanbevolen reactie


  • Bijdragen:  60
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  19-01-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

Hallo, ik ben nieuw hier op het forum. De reden waarom ik me hier meld is het volgende :

ik probeer een poort forward te doen voor utorrent omdat het downloaden nogal traag gaat  :(.

Ik weet dat je via die site portforward.com een uitgebreide handleiding hebt maar op een bepaald moment loopt het mis... Je moet nl een static ip adres opstellen ofzoiets en daar had je bepaalde gegevens voor nodig die ik niet direct terug vond en aan de provider moest vragen maar na 2maand wachten heb ik het opgegeven.... Hoe gaat dit juist in z'n werk? Kan er iemand mij uitgebreid helpen? M'n router is van USRobotics en het type is 9112 ... M'n provider is Dommel (www.dommel.be) .

Ik hoor het wel

Greetz

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 60
  • Reacties 2
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

Top Posters In Dit Topic


  • Bijdragen:  500
  • Waardering:   25
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  25-11-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  35

als het goed is kan je dat vinden bij start - uitvoeren - ipconfig als het goed is staat daar alles onder

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 25
  • 500

  • Bijdragen:  60
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  19-01-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

Hmmm, vreemd. Als ik dit doe, dan start hij die dos op en nog geen seconde en het is weg  :-[

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 60

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...