Spring naar bijdragen

Azureus Vuze


Aanbevolen reactie


  • Bijdragen:  1
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  25-02-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

Ik was gewend om gewoon met de klassieke azuereus te downloaden, maar ik heb nu toch de nieuwste: Vuze.

het is eerder een entertainment pakket geworden...

Mijn vraag:

"Is het nog wel veilig om films, muziek en software te downloaden via Azureus Vuze?"

Dank u wel

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 1
  • 2 weken later...
  • Reacties 2
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Top Posters In Dit Topic


  • Bijdragen:  500
  • Waardering:   228
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  19-04-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  33

Sorry voor de late reactie, maar: ja. Het is volledig veilig. Ik had alleen vandaag een probleempje dat mijn torrentstanden verwijderd waren, dus ik heb alles opnieuw in moeten laden. Dat was wel klote, kost zo een half uur. Dus het is absoluut even veilig als de oude versie, maar het kan af en toe nog wat probleempjes opleveren. Je kunt ook niet meer vooraf selecteren welke bestanden je wel en niet wilt downloaden, Vuze downloadt sowieso alles en je moet via Advanced dubbelklikken, naar tabblad Bestanden gaan en files op Niet Downloaden zetten wil je ze ook echt niet downloaden. Het is ook pas een beta en er is net weer een nieuwe patch uit, dus het wordt waarschijnlijk ook alleen maar beter qua gebruiksgemak. Niets aan de hand met Vuze.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 228
  • 500

  • Bijdragen:  126
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  08-03-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

Niks aan de hand man. Hij heeft zelfs een downloadaccerelator gekregen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 126

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Wie zijn er online?  2 leden zijn actief

Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...