Spring naar bijdragen

doom3 / Doom 3 crack


Aanbevolen reactie


  • Bijdragen:  13
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  11-06-07
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

Beste forum,

Heb doom3 via alcohol 120 gekopieërd en hierna via gamecopyworld.com de patch en/of crack gedownload.

Na installatie deze crack/patch geïnstallerd en het spel start dan wel op, maar gooit mij met het bekende menu: verzenden/niet verzenden eruit.

Weten jullie raad?

Bij voorbaat dank, m.vr.gr. Joris.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 13
  • Reacties 7
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Hoi Joris.

Weet je zeker dat je de juiste crack hebt?

Check je firewall eens, als er bij staat dat je toestemming hebt gegeven

om te game te updaten, of iets dergelijks, hebben ze je game vernageld.

Had ik laatst met halo...

Groetjes,

itchy

P.S. ik heb doom 3 geprobeerd, in heel mijn leven heb ik nog nooit een big budget game zo de mist in zien gaan.

Ik ben helemaal gek op shooters, heb je eigenlijk gewoon geen kans met doom3.

Je loopt door ruimtes die voor 80% donker zijn.

Dan moet je door een deurtje, een van de tallozen, en dan staat er een enorm monster te wachten op die je in een halve seconde afslacht....

Ik heb \'m uitgespeeld in easy mode, maar een coole shooter was \'t zekers niet.

Maar, hopelijk vindt jij\'m wel strak, een maat van me vond \'m \'beetje eng maar erg cool\'

[img size=300]http://www.duken.nl/components/com_simpleboard/uploaded/images/Doomsucks.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0
  • Oud-beheerder

  • Bijdragen:  26.218
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  24.929
  • Dagen gewonnen:  264
  • Lid sinds:  17-12-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

doom 3 is alleen leuk voor de 1ste paar levels... daarna is het meer van hetzelfde... fear is daar aan tegen een hele goede game :laugh:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2,9k
  • 26,2k
  • 264

Jammer eigenlijk, ik had er echt veel van verwacht, de voorganger was echt strak,

doom was een van de eerste (shooter)games die ik speelde.

Het lijkt me echt ontzettend strak als ze eindelijk eens veel geld steken in een nieuwe versie van duke nukem. :woohoo:

Lijkt me (zonder gekwijl Duke) een game die het zeer goed zou kunnen doen, als ze trouw blijven aan het origineel.

Wolvenstein was total crap, en de remakes al helemaal, maar ze zijn wel succesvol in de hedendaagse versies.

Ik denk dat een nieuwe versie van Duke Nukem het zeer goed zou doen.

Helaas heb ik er tot op heden nog niets van gezien ervan, maar een ding is zeker, het is slechts een kwestie van tijd.

Beetje of topic mijn verhaal, maar goed..

Groetjes,

itchy

[img size=150]http://www.duken.nl/components/com_simpleboard/uploaded/images/theduke.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0
  • Oud-beheerder

  • Bijdragen:  26.218
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  24.929
  • Dagen gewonnen:  264
  • Lid sinds:  17-12-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Itcy je hebt helemaal gelijk :) Ze moeten een nieuwe Duke maken met het Duke Charactor en grappen van duke3d. De zweer fun en gimmics maakte die game zo goed!

Ik kan mij nog de HOLODUKE dromen. Die was echt zo cool op lan.

Dan nog niet babbelend over de jetback en de proximetymine.... ownage.....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2,9k
  • 26,2k
  • 264

Ja, mee eens, de oneliners in duke nukem waren erg strak.(\"It\'s time to kick ass and chew bubble-gum, and I\'m all out of gum.\") Ze gaan er trouwens eindelijk een film van maken, en van Halo ook al!!Helaas zijn de meeste game films total crap, maar wie weet.Duke nukem the Movie;http://www.rottentomatoes.com/m/duke_nukem_the_movie/Halo;http://www.imdb.com/title/tt0464037/Vraag me af wie the Duke en de Master Chief gaan spelen. :PItchy B)

[verwijderd door de beheerder vanwege opschoning]

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0
  • 4 weken later...
Gast BoboRickyNL

Vond Doom wel een redelijke film hoor, maar het spel is idd vet bagger, idd veel te donker en vondt het allemaal nogal traag gaan, het schieten enzo mocht van mij sneller, en dan te bedenken dat het idd een big budget game is geweest, nee geef mij maar Quake 4 daar heb je dan meer aan, wel goeie graphics trouwens in Doom 3, maar vindt dat niet het belangerijkst. Game play is toch wel essentieel

Greetzzzz

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0
  • 2 maanden later...

lotjeenjoris schreef:

Beste forum,

Heb doom3 via alcohol 120 gekopieërd en hierna via gamecopyworld.com de patch en/of crack gedownload.

Na installatie deze crack/patch geïnstallerd en het spel start dan wel op, maar gooit mij met het bekende menu: verzenden/niet verzenden eruit.

Weten jullie raad?

Bij voorbaat dank, m.vr.gr. Joris.

Ik denk dat je een Software/Hardware probleem heb

Nieuwe drivers geinstaleerd voor je videokaart?

Nieuwste moederbord drivers?

Service Pack 2?

Als dit niet werkt koop het orgineel

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...